Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Oliko Buuhiz parkkeeranu Diudin Hyvoninkadun varteen vinoparkkiin? Mielestäni oli sun kulkine, mut en muista rekkarii...Bongasin auton puolenpäivän nurkilla, kun lähdin koulusta!

    Comment


    • Siellähän se varmasti oli, emäntä taas liikenteessä niinkuin melkeen aina kun sen jossain bongaa :D AHZ-xxx on mulla rekkari.

      Comment


        Tuusulan itäväylällä on muutaman kerran tullu Nogaro S4 b5 sedan vastaan. Täältä joku?

        Comment


          Lehmon S-marketilla puoli kolmen maissa hopeinen b5 farkku alusella parkissa ja lisäksi Galle kassalla.

          Comment


            Kukas oli mustalla b6 avantilla Kontulassa klo 12.14 aikoihin, ovien alalaidassa got quattro? tarrat. Morjesta siitä hopeanharmaasta corollasta.

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja Drunkenmunky Näytä viesti
              Kukas oli mustalla b6 avantilla Kontulassa klo 12.14 aikoihin, ovien alalaidassa got quattro? tarrat. Morjesta siitä hopeanharmaasta corollasta.
              Moro vaan minä olin kontulassa en oo kyllä huomannut jos oot morottanu tai jotain :)

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja nnnNigo Näytä viesti
                Moro vaan minä olin kontulassa en oo kyllä huomannut jos oot morottanu tai jotain :)
                Yritin hakea katsekontaktia, hidastelin oikein että pääsis rinnalle, mutta ei sitä tollasella massaan häviävällä autolla saa:D

                Comment


                • Jengikilvillä s3 Nih-xxx nähty kaukamerellä.

                  Comment


                    Pizzaperjantai.

                    Yeti on pajalla niin pakko käydä töissä pikkumustalla ;=).

                    Comment


                      Keravan Prisman katolla a6 avant VXI-XXX kilvenalusilla. Ite olin sun takana b7 avantilla.

                      Comment


                      • Uuskoppainen musta A4 klubin tunnuksella varustettuna bongattu iltapäivästä motarilla Hyvinkää - Hämeenlinna välillä.

                        Comment


                          Harmaa matala B6 avant isoilla putkilla tänään sörnäisten rantatiellä kohti pressanlinnaa. Takalasissa joku tarra siitä että LOW is for groceries.

                          Ei tunnuksia, mutta ehkä jäseniä? Itse ajoin punaisella B7 avantilla, viimeistään mukulakivillä kyllästyin katsomaan väistämisiä. LOW is slow :)

                          Comment


                          • Kukas oli iltapäivällä Hervannassa Wanhalla bensiksellä punasella B6-farkulla. Klubitarra takasivulasissa. Tarkkailin siitä likaisenruskeasta Passatista, kun kurvasit pihaan. :D

                            Comment


                              Kah, minähän se. Kävin enimmät liat huuhtomassa painepesuripaikalla pois. Morjensta vaan!

                              Comment


                                Harmaa B6 Avantti klubialusilla tuli Alapitkän kohdalla vastaan vitostiellä. FIE-xxx tms. Olin naamioituneena muuttokuorman kanssa Jumperiin.

                                Edit: Myös juudas posotteli motskilla Skodalla ohi
                                Viimeksi muokannut juuhok; 30.1.2016, 14:48.

                                Comment


                                  Eilen päivällä intersportin kohilla pakkahuoneenkadun varressa valkoinen b5 sedan kilvenalusilla. Kenen menopeli?

                                  Comment


                                    Taisin välkky:n A4:sen bongata just äskön keskustassa?

                                    Comment


                                      Paljon mahdollista, ajelin noihin aikoihin kylän läpi kotio päin. :)

                                      Comment


                                        Missähän päin asut kun katselin, että ajoit meiän parkkiksenkin ohi just vähän sen jälkeen kun olin autosta noussut? :)

                                        Comment


                                          Mä kävin kippaamassa kaverin Sassiin ja ajelin pienempiä (ja liukkaampia) teitä keskustaan. Ite asun just toisella puolella kylää, täällä Toijalan puoleisella kulmalla. Olikos se sun Golf ja Audi siinä Haukantiellä?

                                          Comment


                                            Juu munhan ne siinä. :)

                                            Comment


                                            • Harmaa b6 farkku klubikilven alusilla ja ledirekkari valoilla kehä3lla? Ajelit emännän mustan farkku b6sen vierellä ja ite tulin tummanharmaalla b6 farkulla perästä. Viivyit hetken vierellä niin ajattelin että bongasit kilvenaluset?

                                              Comment


                                              • Ehkä minä, mutta oon kyllä varmaan ajanu silmät kiinni. Milloin ja missä kohtaa? :)

                                                Comment


                                                  ?GaIIe taisi esittää oikean jalan tervehdyksen kun olin Salen pihassa autoon menossa?

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja haraa Näytä viesti
                                                    Ehkä minä, mutta oon kyllä varmaan ajanu silmät kiinni. Milloin ja missä kohtaa? :)
                                                    Ööö hirveen huonosti osaan selittää ku en paikkoja tunne ?? Tampereen motarin ja Jumbon välissä. Ajettiin itään päin. Tulit vissiin Tampereen motarin jälkeisestä rampista ja poistuit ennen Jumboa. Joskus klo16-17.

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja haraa Näytä viesti
                                                      Ehkä minä, mutta oon kyllä varmaan ajanu silmät kiinni. Milloin ja missä kohtaa? :)
                                                      Ööö hirveen huonosti osaan selittää ku en paikkoja tunne :D Tampereen motarin ja Jumbon välissä. Ajettiin itään päin. Tulit vissiin Tampereen motarin jälkeisestä rampista ja poistuit ennen Jumboa. Joskus klo16-17.

                                                      Comment


                                                      • Juu olin se sitten varmaan minä kun käytiin isän kanssa motonetissa siihen aikaan :D

                                                        Comment


                                                        • Hieman myöhässä huudellaan mutta kenenkäs C5 RonSu oli Hyvinkään Laakkosen pihalla ainakin viime maanantaina?

                                                          Comment


                                                            Tulikos joku punaisella coupella? vastaan Myllykylässä tuossa kolmen maissa?

                                                            Comment


                                                              Tumma C5 RS6+ Avant kehä III:lla tänään päivällä, ah

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X