Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kukas oli eilen Nogaro-S4 B5 Avantilla parkkeerannut mun V8:n viereen Tornio/Haaparannan Rajalla kauppakeskuksen parkkiluolassa? Oli ainakin kilvenalunen takana.

    Comment


    • Kohtalotoveri

      Kuka kohtalotoveri oli juuri Klo 00 Pitkäkatto B6 laukontorin tuntumassa odottamassa ilotulitus ruuhkassa ? Vilautin pitkiä Takana B7 DTM:ästä.

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja Niki Näytä viesti
        Kuka kohtalotoveri oli juuri Klo 00 Pitkäkatto B6 laukontorin tuntumassa odottamassa ilotulitus ruuhkassa ? Vilautin pitkiä Takana B7 DTM:ästä.
        Joo minähän se. Moro vaan! Sitä pääseekin sitten taas vähän kiillotus hommiin, kun jotkut sankarit otti vähän tukea autosta :/

        Comment


        • Kohtalotoveri

          Alkuperäinen kirjoittaja zanibba Näytä viesti
          Joo minähän se. Moro vaan! Sitä pääseekin sitten taas vähän kiillotus hommiin, kun jotkut sankarit otti vähän tukea autosta :/
          Moro moro, Joo sama juttu täällä tuen ottamisen suhteen , muutama kaveri sentään näytti peukkua mutta jonkun oli näköjään pakko ottaa myös tukea.
          Oli muuten hyvännäköinen pirssi sulla

          Comment


          • Viime yönä yhden maissa Kuokkalassa vastaan ajeli luultavasti farkku A4 B6 urban camo värityksellä.

            Comment


              Hirvaskankaan Abc:llä juuri äsken musta 4f farkku 3.0tdi mustilla vanteilla. Ehkä kilvenaluset

              Comment


                Kenenkäs tuo musta 4f avant SLB-xxx olikaan? ATM paikkana

                Edit. Ei se ollutkaan musta :D

                Comment


                • Tikkurilassa mattasamppanja a6 njg-xxx rinnalla, noustiin kehä 3 samaa matkaa olin mustalla vitolla liikkeellä.

                  Comment


                    Itiksen prismassa oli punainen avant B6 S4 klubi kilvillä.

                    Comment


                    • Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viesti
                      Tikkurilassa mattasamppanja a6 njg-xxx rinnalla, noustiin kehä 3 samaa matkaa olin mustalla vitolla liikkeellä.
                      Terse vaan, meikähän se oli matkalla hakemaan eukkoa ja muksua asemalta.
                      Katse tiukasti eteenpäin joten jos morjestelit niin nostelen nyt :D o/

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja Buuhiz- Näytä viesti
                        Jos oli myös gekko takaluukussa, niin silloin olet bongannut minun auton. Emäntä sillä ajelee arkisin kun itse olen töissä maailmalla :D
                        Nyt en osaa sanoa oliko gekkomerkkiä, mutta saattoi kyllä olla naispuolinen kuljettaja. Kääntyi Mäkkärille tai SSO:bensikselle

                        Comment


                        • Diffaksen dieseli ja pari muuta Audia hytisi Samin Autopajan pihassa.

                          Comment


                            Öö missä? :)

                            Comment


                            • Diffas, eikös se ole NGS-xxx

                              Comment


                                Eioo. Arz alkuinen mulla. :) Muutenkin toivottavasti auto seisoo viel firman pihassa mihi sen aamulla jätti

                                Comment


                                • Heh, no sitte sekoilin. [emoji12] Perä oli yhtä musta ja sama väri.

                                  Comment


                                    Äläs nyt, mullaha ei o mitää tummia periä vaik tummaa tuleekin hieman :]

                                    Comment


                                    • Harmaa B6 S4 avant Sellossa tuossa kahdeksan pintaan illalla. Murauttelit siitä parin metrin päästä :)

                                      Comment


                                      • Imola rs4 bogattu espoon kaupungin varikolla clubilaisia?:)

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja m1k2 Näytä viesti
                                          Imola rs4 bogattu espoon kaupungin varikolla clubilaisia?:)
                                          Minä! Hitsaamossa ihmettelen.

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Petriiv Näytä viesti
                                            Minä! Hitsaamossa ihmettelen.
                                            Okeei! Itte kans päivittäin pyörin siinä:)

                                            Comment


                                              Oranssi tt tuli ilolan ABC:n kohdilla perässä. Käännyin edestä rusalle. Taisit ajella sit tuusulanväylää Helsinkiinpäin. Kello oli ehkä puoli kymmenen kieppeillä.

                                              e. kilvenaluset oli
                                              Viimeksi muokannut skige; 7.1.2016, 16:07. Perustelu: lisäys

                                              Comment


                                                Kompataan Mikkoa, mutta paikkana paraikaa Rusa

                                                Comment


                                                • Ei tuolla Tiksissä oo ku penareita ja mersuja liukastamassa risteyksiä ja sutimassa paikallaan valoissa. :o

                                                  Comment


                                                    Wezq-Ape hep o/
                                                    Tyynelänkujan parkkiksella klubialusin varustettu A4 B8 pitkäkatto näyttäisi asustavan pari riviä omaa paikkaa lähempänä taloja :)

                                                    Comment


                                                    • Kuppis tuli hämeenlinnan väylää vastaan 1335 :)

                                                      Comment


                                                        Ottiko joku foorumilainen pitkää liukua äsken Kuopion Itkonniemellä valkoisella b8 sedanilla? :)

                                                        Comment


                                                          Jahas, siellä olin kyllä. Moro vaan :)
                                                          Olikos se ee-2 tuola hertsikassa päin tänään? Vito käkki siinä sun edessä hetken. Kello oli varmaan jotain 16 korvia

                                                          Comment


                                                            Juha itekki olit siellä sutimassa tiksissä et älä yritä muita syyttää :D pari kertaa näin teidät ku ajelitte tän meidän mersumiehen kanssa (konserni petturi) tulin tuolla mun talvi farmarilla (100 c4 tumma sininen) vastaan.

                                                            Comment


                                                            • En kyllä ollut! Ajettiin kyllä Rusalle kahveelle, mut ite yritän "sisäänajaa" uusia nastarenkaita..! Jos ihan naurettavan vähän lähti ni vahingossa! :D
                                                              Se tässä ottaakin päähän ku parhaat kelit olis. Melkein tekis mieli iskee ne Dezentit alle takas! :D

                                                              Ja nää uuet kumit raapii eestä välil kaariin! :o

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X