Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Harmaa pitkäkattoinen A6 2.7Q (oisko jopa ollu AllRoad) bongattu Salon keskustassa, ajeltiin peräkkäin Vilhonkatua ja Annankatua, kunnes käännyit Turuntielle.

    Comment


    • Pukinmäen junaparkissa istu musta b6 sedani jengitarroilla- ja tunnuksilla. :)

      Comment


        Kappas. Hyvin bongattu Tero! Harvemmin tuohon toimistopaikalle jaksaa jättää, mutta nyt laiskotti hieman...

        Comment


        • Raisiossa punainen maastokuvioitu b7 a4.

          Comment


            Ipsi bongattu puhuttamassa Jetiä teeveessä.

            Comment


              Eilen olisiko noin 18:30 oli A6 avant IMSA Sipoo tarralla Tammiston Gigantin oven vieressä parkissa.

              Olin maastoutunut siihen vieressä olleeseen Passat taksiin ;)

              Comment


                Tänään aamulla ensiksi musta A5 coupe Hietalahden rannassa puoli kasin aikaan aamulla. Kasin maissa kauppakeskus Kaaren luona tumma A6 4f sedan. Kummassakin clubin kilvenaluset takana.

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja jannekk
                  Ipsi bongattu puhuttamassa Jetiä teeveessä
                  Vieläkinkö ne näyttää uusintoja kesällä kuvatuista otoksista? :-D

                  Comment


                  • Mahtoiko joku clubilainen tarkistella pitkillä mun kurasen b7:n persusta jengitunnuksen varalta. Tapahtui ennen viittä motarilla Porvoosta jonkun verran itään. Sulla oli ilmeisesti joko c5 tai b6 avant ja kilpi ITL- tai ITJ-

                    Comment


                    • Mä huristelin muistaakseni myös kuraisen B7:n ohi Porvoon motarilla tänään.
                      Viimeksi muokannut vilik; 4.12.2015, 22:05. Perustelu: Sanajärjestys

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja Jakke_ Näytä viesti
                        Tumma b6 avant alusilla eilen Kuopion Tokmannin /Gigantin parkkiksella eilen illalla kuuden kieppeillä.
                        Enköhän se oo minä ollu, käytiin katsastaa uusia telkkuja gigantissa :)

                        Comment


                        • TT kilvenalusilla nousi Tikkurilan rampille Jumbolta päin. Itse ajelin perässä ja vierelle Tapulinkaupunkiin päin.
                          Viimeksi muokannut Kehno; 5.12.2015, 22:11.

                          Comment


                            Just äsken sininen b7 avant CYL-xxx jengitunnuksilla kääntyi kehä 3 länteen Tikkurilan rampista.

                            Comment


                            • Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
                              Just äsken sininen b7 avant CYL-xxx jengitunnuksilla kääntyi kehä 3 länteen Tikkurilan rampista.
                              Jep. Pojan kaveria piti lähteä kotiinsa viemään. Enpä kyllä huomannut sua ollekaa.

                              Comment


                                Ajoin perässä rampille asti ja jatkoin tiksiin päin. Koitin morotella sekä jarrua polkea, jotta huomaisit. Mutta käyhän se täälläkin :D

                                Comment


                                • Bongausketju

                                  Alkuperäinen kirjoittaja Kaltzii Näytä viesti
                                  Oltiin vaimokokelaan kanssa lauantai iltana 21:40 menossa leffaan niin siinä Sellon parkkiksella oli invapaikalla sininen S6 4G Vossenin vanteilla, rekkari JJC- ja aluset ainakin oli :D

                                  Todella upea ja kliini kokonaisuus :) kyllä kelpais itellekin... :DD

                                  Ja sen verran täytyy lisätä, että vieläpä luvan kanssa invapaikalla. Joidenkin merkkien kuskeja (syystäkin välillä) kun arvostellaan toisinaan mm. heidän pysäköintitaidoista. [emoji23]
                                  Viimeksi muokannut Avalanche; 6.12.2015, 12:26.

                                  Comment


                                    Tänään klo 13 aikaan Kolmenkulman ABC:n pihalla musta B6 S4 Avant etsi parkkipaikkaa. Kerhon kilvenaluset molemmissa päissä ja jotkut ASA tai BBS vanteet alla, putkistossa myös kivat sävelet.

                                    Comment


                                    • Eilen vesisateessa eteen puski JJJ-xxx A8/S8 Tuusulantiellä, ensikohtaaminen Riihikallion alepan kohdilla.
                                      Hyvät saundit, kun valoista lähti liikkeelle.

                                      Ainakin kilvenalunen takana!

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Kehno Näytä viesti
                                        TT kilvenalusilla nousi Tikkurilan rampille Jumbolta päin. Itse ajelin perässä ja vierelle Tapulinkaupunkiin päin.
                                        Jos väläytit valoja ja kyseessä oli rätti mallin TT niin kuskina olin minä.

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja Toppura123 Näytä viesti
                                          Eilen vesisateessa eteen puski JJJ-xxx A8/S8 Tuusulantiellä, ensikohtaaminen Riihikallion alepan kohdilla.
                                          Hyvät saundit, kun valoista lähti liikkeelle.

                                          Ainakin kilvenalunen takana!
                                          Jeps se olin minä ;)

                                          Comment


                                          • Alkuperäinen kirjoittaja JK83 Näytä viesti
                                            Jos väläytit valoja ja kyseessä oli rätti mallin TT niin kuskina olin minä.
                                            Jep. Minäpä minä räpsäytin kerran. Yritin moikkaakin siinä vierellä.

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
                                              Ajoin perässä rampille asti ja jatkoin tiksiin päin. Koitin morotella sekä jarrua polkea, jotta huomaisit. Mutta käyhän se täälläkin :D
                                              Täytyy sanoa, että oli ollut aika pitkä päivä ja melko autopilotilla vein tuota poikaa kotiinsa, etten vissiin tajunnut mitään. Ajatukset oli varmaan jo oluessa, millä palkitsin itseni tuon reissun jälkeen. :)

                                              Comment


                                              • Juha|:n takana kehä ykkösellä jonkun matkaa tultiin tuossa vartti sitten

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja vayne Näytä viesti
                                                  Jeps se olin minä ;)
                                                  Noniin, hieno peli. Sääli, että oli niin kurja ilma :/

                                                  Comment


                                                    S4 B5 sininen farkku Virtojen kirjaston ohi ajeli. Nainen ratissa. Foorumilaisia?

                                                    Comment


                                                    • Pitkään jo kattellut tollasta beigesävyistä B7 sedania joka seisoo päivittäin Turuntie 2:ssa (tais joku TN-productions-niminen firma olla siinä), mustilla vantesilla. Lieköhän klubilaisia?

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja Toppura123 Näytä viesti
                                                        Noniin, hieno peli. Sääli, että oli niin kurja ilma :/
                                                        Joo paskempaa keliä saa etsiä.

                                                        Comment


                                                        • Alkuperäinen kirjoittaja villeq Näytä viesti
                                                          Juha|:n takana kehä ykkösellä jonkun matkaa tultiin tuossa vartti sitten
                                                          Morjensta vaan. Toivottavasti en sikaillut! :D
                                                          Pää ihan jumissa ku flunssaa ja kuumetta. :/

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viesti
                                                            Pää ihan jumissa ku flunssaa ja kuumetta. :/
                                                            Tuntuu olevan liikkeellä aika paljon.. Ite olin viime viikon flunssassa ja tänään toimistolla noin puolet köhi ja niiskutteli. Hyvällä tuurilla siis kohta uudestaan kipeenä :D

                                                            Comment


                                                              Just äsken Kotkansaaren sisääntulossa hopeinen B6 avant taka-alusilla varustettuna. Bongaaja liikkeellä D3 A8:lla.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X