Clubialuset liikahti klo 19 Shell Veturilta Kalevankadulle farkku B8:ssa... Ajoin ohi ja nostin lapaa :)

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Kajaanissa koivukoskenkadulla parkissa musta b5 rs4 lsy-xxx. Member tarra takalasissa, klubilaisia?
Comment
 - 

- 

Tänäänhän tuli useempiki bongaus. Yhen jälkee oli orimattilaan päin menossa renkomäen kohdilla punanen avantti b6 kärry perässä ja olin näkevinäni kilvenaluset edessä, ja diffas meni ala-okeroisten tiellä ja myöskin musta avantti b7 tuli vastaan samaisella tiellä noin puoli kolmelta, itse olin valkosella b8 liikenteessä
Comment
 - 

Jep pe iltapäivällä, itsekin huomasin, mutta eihän sitä taas tajunnut lapaa nostaa.Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viestikilun spottasin tos yks päivä
Comment
 - 

Oikein näit, olin punasella b6:lla kärry perässä viemässä poikia orimattilaan motocrossia ajamaan, koitin morottaa pahasti myöhässä.Alkuperäinen kirjoittaja villeq Näytä viestiTänäänhän tuli useempiki bongaus. Yhen jälkee oli orimattilaan päin menossa renkomäen kohdilla punanen avantti b6 kärry perässä ja olin näkevinäni kilvenaluset edessä, ja diffas meni ala-okeroisten tiellä ja myöskin musta avantti b7 tuli vastaan samaisella tiellä noin puoli kolmelta, itse olin valkosella b8 liikenteessä
Comment
 - 

Minähän se sielä asustelen :) s6 siis. Olit näköjään Nihtisillan abcilla vähän aikaa sitte. Tulin käymää alepassa.Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiMäkkylässä parkkihallissa bongailtu sininen S6 apr teksteillä ja kilvenalusella.:D
Kaverille muuttoa duunattiin tossa ja käytiin paikkoja kattomassa. Samassa hallissa pirun komee harmaa S3 myös.:)Viimeksi muokannut Petriiv; 13.9.2015, 23:18.
Comment
 - 

Ite otin kebuu, oli se ihan alasmenevää, mut ei ihan ensimmäinen mitä suosittelisin. :D Burgerit kuulemma ihan ok. :) pikkasen tummat ja rapeet pihvit. Mut eipä tolla hinnalla paljon odotakkaan saavansa.:D Scanburgerihan se on.
Ja moro vaan kuppis! Karmee väsy päällä ja Kastellilla tuli käytyä.:)
Comment
 - 

Tänään Seinäjoella tuli perässä A4 B6 Avant (?) grafiitin harmaa, Törnävällä, törnäväntien/björkenheimintien risteyksessä menit ohi kun olin kääntymässä vasemmalle mustalla B7:lla. Ainakin takana sulla tunnukset :)
Comment
 - 

Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiVantaanportin Tokmannin parkkiksella harmaa S6 C6 sedan OCY-xxx, onko täkäläisiä?
Terve,
Joo bongasinkin sun ässän lähtiessä [emoji1]
Comment
 - 

Äijälässä (keskustassa :) )seisoo V8 melko usein okt:n pihassa. Täältä?
Sunnuntaina illalla musta B7 farkku jengikilvillä ja jollain erikoisilla takavaloilla parkissa Orituvan parkissa.
Comment
 - 

Antti Määtän ferrexoctavian bongannu jo kahtena päivänä, oon sun naapurissa tekemässä remonttia :D
Comment

Comment