Kenes clubilaisen harmaan a4 b7:n perässä ajelin äsken tässä ylivieskassa, RS4:n vanteen näytti olevan alla. Kilvenaluset oli takana, rekkari tais olla bui-***? Komia oli bertta seiska. :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
-
Tänään Vantaan motonetin suunnalta tuli matala vihreä B5 avant. Livuttiin hyvän näköisesti mun edellä jonkin matkaa :)
Ja aamulla kun tulin töihin niin tuli Ansakujan nesteen kohdalla ylämäkeen Musta A6? vastaan. Kilven alunen ainakin edessä :)
Comment
-
-
Kas, bongaus. Siltakemmakkareissu, LPR:stä jatkettiin kaverin aluksella. Tultiin jo perjantaina takaste PD Paskatilla Puumala-LPR ja siitä sitte omalla Kotkaan. Taavetin eteläisessä risteyksessä Haminantiellä bongasin mielestäni jonkun tumman siistin vitoskorisen, jossa oli mielestäni aluset - tosin en ole ihan satavarma tästä vilautuksesta :)Alkuperäinen kirjoittaja dgh_ Näytä viestiABT AS4 kilvenalusella Lappeenrannan satamassa parkissa.
Comment
-
Khyyl siitä tuli kotiinpäin yrmäytettyä. :)Alkuperäinen kirjoittaja Sabotaasi Näytä viestiLehauttiko diffas juuri voimasavut vaparilla teeren kohilla? B5 pitkäkatto työns savut ulos miehekkäästi :) Itsehän Pikkuhanhessa kalja huulilla...
Comment
-
Taisin minä painella siinä menemään. Ja ei, ei ole coupe :)Alkuperäinen kirjoittaja Sadsam Näytä viestiKukas päästeli mustalla 80 coupella idän suuntaan eilen illalla Helsingissä? Joskus klo 21:15?
Ohitit mut siinä Sörnäisten Rantatiellä ja jatkoit sitte Itäväylää kohti itää.
Ite nousin pois Itäkeskuksen kohdalla.
Rekkari B**-429 muistaakseni?
Comment
-
-
Ai pentele, olin katsovinani niin. No en nyt paljon ehtinyt yytsiä kun lähditte sen avobemarin kanssa siitä vähän vauhdikkaammin ja sain sut kiinni just vähän ennen Itistä.Alkuperäinen kirjoittaja welloo Näytä viestiTaisin minä painella siinä menemään. Ja ei, ei ole coupe :)
Comment
-
Huomasin auton siinä Herralan seurantalon pihassa, mut en ehtinyt morotella..Alkuperäinen kirjoittaja Ipsi Näytä viestiHerrala piti sanomani. Äsken tuli varmaankin sama vastaan Herralantiellä. Nostettiin lapasia, mutta kenen kanssa?
Paikkasin mokani, kun tulit vastaan Herralantiellä.. Eli, moro vaan!!
Comment

Comment