Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Minäpä siinä oharilla peukkua näytin, morjesta vaan!

    Comment


      Moro moro. Aikas asiallisen näköinen kuutonen sinulla. Sopii hienosti valkoiseen autoon valkoisella lipillä olevat vanteet.

      Comment


        Aamulla karvan ennen kymppiä tuli ruskea B8? vastaan siinä robert huberintiellä. Kuski kattoi pirun pitkään ja niin kyllä minäkin. Oli jotkut aluset takana, saatto olla sentterinkin aluset. En ole aivan varma. Peilistä kun ei aina saa ihan täyttä varmuutta :P

        Comment


        • Mikäs audi miitti oli seutulassa tänää? :D Oli siinä yhen talon pihassa 4 audia ollu ja kun itse menin kaverille niin vastaan tuli 2. Toinen oli ainakin vissiin s2?

          Comment


            Ideaparkin pihalla punanen B6 S4, czr-xxx, olisko Marquksen exä?

            Comment


            • Rekkari ja väri täsmää markuksen entiseen.

              Comment


                Noin puoli tuntia sitten Jyväskylän sataman valoissa kääntymässä rantaväylälle sininen A6 C6 3.0tdi farkku, kilvenaluset löytyi ainakin takaa. Komea peli oli!

                Comment


                  Audi DTM värityksessä oleva urssi tuli vastaan pohjoisrannassa eilen n.20.45. Siis A4 B5 aikaisessa.
                  Olin kasikympillä liikenteessä.
                  CDLC tarralla varustetusta Saabista tuli iso peukku myöhemmin itäväylällä.

                  Comment


                    kenen hopea s6 sedan pyörii usein Marjaniemessä? Nähty useamman kerran Kunnallisneuvoksentien päädyssä matkalla Vuosaareen ja takas.
                    Viimeksi muokannut Wepe; 2.5.2015, 16:54.

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja Buuhiz- Näytä viesti
                      tummanliila urS4 nyt vastapäätä töölönkadun ja runeberginkadun risteyksessä. Edessä alunen. Tultiin sillä mustalla Jettalla portista ulos ja palloiltiin keskellä risteystä :D
                      Minä olin siihen aikaan siellä mut en kyllä muista mitään...

                      Comment


                      • Eilen päivällä tumma B6 sedani olympiaterminaalin edustalla. Kilvenalunen ja jonkun firman mainostekstit oli kyljissä. Itse häröilin siinä pinkeissä haalareissa ja koitinpa peukuttaakin.

                        Comment


                        • Alkuperäinen kirjoittaja Wepe Näytä viesti
                          kenen hopea s6 sedan pyörii usein Marjaniemessä? Nähty useamman kerran Kunnallisneuvoksentien päädyssä matkala Vuosaareen ja takas.
                          Hep!

                          Tosiaan Marjaniemessä asustelen ja sieltä tulee usein singottua Vuosaareen lasten harrastuksien perässä.

                          Comment


                            Klaukkalan sittarissa bongattu pieni mies jolla auditakki, halusi kovasti uudet kengät. Samassa porukassa oli toinenkin lapsi ja vanhemmat. Liekkö tuleva klubilainen?

                            Comment


                              Hopea/harmaa b7 jengitunnuksin Sellon parkkihalissa juuri tällä hetkellä.

                              Comment


                              • Saatoinpa olla minä, kun kävin vaimokkeen viemässä noihin aikoihin kaupoille. Jos oli alla mustat Ultraleggerat niin tunnustan.

                                Comment


                                  oopee ajeli kesäautolla Ideaparkin ohi siinä 16.15.. Yritin sieltä meän puutarhamyymälän ovelta heilutella, mutta ethän sää sinne sattunu kattomaan :)

                                  Comment


                                    Olin näkevinäni klubitakin tornion prisman kassajonossa klo. 15-16 välillä.

                                    Comment


                                    • Tossa puoli6-6 Aikoihin kempeleen kylän läheisyydessä musta b7 pitkäkatto tummilla takavaloilla ja alusella varustettuna. Ite ajelin musta/keltasella supermotolla vastaan

                                      Comment


                                      • Punainen B8 ?rusehtavilla? moni puolaisilla vanteilla ja tummilla takavaloilla Kluuvin parkkihallissa 16:10. Kyydissä olleet ihasteli. Oma oli siina takana :)

                                        Comment


                                          Eilen päivällä tumma B6 sedani olympiaterminaalin edustalla. Kilvenalunen ja jonkun firman mainostekstit oli kyljissä. Itse häröilin siinä pinkeissä haalareissa ja koitinpa peukuttaakin.
                                          "nopeesta pikku lenkistä" tuli sitten parintunnin vappuajelu, olihan sitten pari muutakin liikenteessä :)

                                          Comment


                                            Hiton monta klubilaista kävi tänään Classic Motorshow -messuilla Lahdessa.

                                            Comment


                                            • Tammiston teboililla Punanen A4 Farkku. LMN-XXX
                                              Yritin morotella, muttei pää kääntynyt ;) Ajoit mun B6 ohi. Aluset molemmin puolin.

                                              Comment


                                              • Noin 70km tampereelta pohjoiseen ysitiellä vastaan ajoi tumman sininen(vissiin) 80 cabrio joskus 18.30 aikoihin. Pohjoiseen päin siis meni.

                                                Comment


                                                  Alkuperäinen kirjoittaja KeimoEK
                                                  Saatoinpa olla minä, kun kävin vaimokkeen viemässä noihin aikoihin kaupoille. Jos oli alla mustat Ultraleggerat niin tunnustan.
                                                  Bingo.
                                                  Ja kurvailit uudemman kerran joku reiska 1,5h päästä parkkihallissa, tepastelin meidän neidin kanssa edestäs kun olit juuri tullut halliin.

                                                  Comment


                                                  • Kukas hinkkas kehäkolmosella perässä kiinni hetken mustanpuhuvalla c5 a6:lla?

                                                    Comment


                                                      Jätkäsaaren verkkokaupassa oli hallissa parkissa klo13-14 kilven alusella varusteetu a4 b7 avant mustana :)

                                                      Comment


                                                      • Sininen B5 S4 tuli perä eellä vastaan tuossa 17-17:30 aikaan Limingan huiteilla. Jengitunnukset aikakin takana, IOY-xxx muistaakseni rekkari. Ajelin jonkin matkaa perässä mustalla B7:lla. Moro vaan! :)

                                                        Comment


                                                        • punainen rs8 kuopionmotorilla tunti sitten

                                                          Comment


                                                            Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viesti
                                                            Jätkäsaaren verkkokaupassa oli hallissa parkissa klo13-14 kilven alusella varusteetu a4 b7 avant mustana :)
                                                            Hep! Heräteostoksilla ja nepalilaista syömässä :)

                                                            Comment


                                                            • CZM- 80 cabrio bongattu Kaivarissa 19.15 baby blue Bemarista. [emoji3]

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X