Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Clubialusin varustettu harmaa A3 paineli kehä I:llä oikeeta kaistaa ohi, kun jonotettiin tunneliin tossa neljän aikaan. Morjens!

    Comment


      Kenenkäs kanssa moroteltiin tänään vähän ennen puolikuutta Turunväylällä siinä tietyömaan kohdilla? Hopeanvärisestä siistin näköisestä B5:sta nousi lapanen. Kilvenaluset ja tarra oli. Moro vaan.

      Comment


        Tänään noin klo 13.30 Lahdenväylän alussa tumma A3 Sportbägi kerhon kilvenalusilla, suuntana pohjoinen. Porhalsin ohitsesi valkoisella pitkäkattoisella V70:llä.

        Comment


          Mitä sä Walde ladolla oot eksyny sinne seikkailee :D

          Comment


            Sairrrraan matala mattamusta 4G Avant Itäväylällä alkuviikosta. Lienee 3.0tfsi. Jengitunnus löytyi. Olin sillä vantaan kaupungin sinisellä lava-portterilla. Aiemminkin olen bongannut idän suunnalla.

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja Munkkiniemen Kreivi Näytä viesti
              Toissapäivänä eli keskiviikkona tultiin peräkkäin viereisiltä rampeilta Tuusulanväylälle tummansinisen 4F sedanin kanssa. Tuntomerkit: vetokoukku ja Diesel. Rekkari FJN-xxx. Eilen jonotimme Järvenpäässä Tarjoustalon Citymarketin valoissa sinisen B6 Avantin kanssa, tuntomerkkeinä isohkot tummat vanteet. Lahdenväylällä vastaan tuli todella hieno B7 Avant, täysin musta etuvaloja ja maskia sekä vanteita myöten, vain umpion sisällä olleet lediparkkiviiva toi muuta väriä. Todella komea ilmestys! Lisäksi vastaan tuli hieno 4B Avant, väri tummanvihreä ja kromikaaret, jotka itseasiassa sopivat siihen.
              Tunnistaako kukaan itseään?
              Taitaa olla mun exä tuo FJN-***. Siellä etelässä se pyörii, mutta omistaja ei taita kauheasti foorumilla pyöriä.

              Comment


              • Manskulla vähän ennen tullinpuomin shelliä musta b6 s4/a4. Ajelin haagaan päin 4f:llä

                Comment


                • Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viesti
                  Klo 14 aikaa itäväyläl plantagenin valoista musta b8 sedani tummilla vanteilla. Vähän koitin pakulla valoista ja lähtihän se nelonen kiihtymään, kauhean helposti tuntuu clubilaiset provosoituvan :D
                  terve vaan...tuossa risteyksessä aina vähän raskas kaasujalka, varsinkin jos vasemmalta yritetään ohi :)

                  Comment


                  • Saarijärvellä musta b5 RS4, jonka bongannut jo useampaan kertaan. Onko joku täältä?

                    Comment


                    • Kenen kanssa morottelin tänään ylämyllyllä? Ois kiva saada autolle kasvot :D Muistaa sit jatkossa.

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja Antigi Näytä viesti
                        Kenen kanssa morottelin tänään ylämyllyllä? Ois kiva saada autolle kasvot :D Muistaa sit jatkossa.
                        Taisin minua vastaan ainakin ajella S-marketin kohdalla! Morjesta vaan!

                        Comment


                          Eilen vihdintien ja kehä 3:n valoista lähti melkolailla koko musta c5 koppanen avant. Oli mun mielestä aluset edessä ja takana. Itse olin siinä k-kaupan valoissa vartoomassa.

                          Kehä 3, liki masalaa tuli b7, ehkä, vastaan, aluset oli edessä, tai niin olin katsovinani. Kello oli alkuilta :) Kuski katsoi vähintää yhtä pitkään kuin minäkin.
                          Kolmostiellä, keimolan kohdilla tuli imolagelb b5 S4 kromisilla peilinkuorilla vastaan. Kello oli 18 jälkeen :)
                          Tunnistaako kukaan itseään? Olin omalla sinisellä b5 ässällä liikenteessä.

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja buzz Näytä viesti
                            Kenenkäs kanssa moroteltiin tänään vähän ennen puolikuutta Turunväylällä siinä tietyömaan kohdilla? Hopeanvärisestä siistin näköisestä B5:sta nousi lapanen. Kilvenaluset ja tarra oli. Moro vaan.
                            Minähän se olin. Morjens vaan! Siisti oli sunkin neloses :)

                            Comment


                              Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                              Kolmostiellä, keimolan kohdilla tuli imolagelb b5 S4 kromisilla peilinkuorilla vastaan. Kello oli 18 jälkeen :)
                              Tunnistaako kukaan itseään? Olin omalla sinisellä b5 ässällä liikenteessä.
                              Jos suunta oli Helsinki ja Avantista kyse, niin todennäköisesti meikäläinen. :) Hyvinkään vauhtipuistosta oltiin kaverin kanssa tulossa.

                              Comment


                                Joo avantti oli. Oli vaan kaide pahasti edessä niin en tarkemmin nähnyt. Ja helsinki oli suuntana.

                                Comment


                                  Olikos se HH92 tuossa hetki sitten Munkkivuoressa kääntymässä Lapinmäentielle?

                                  Comment


                                  • Juu olinhan minä :) bongasinki sut ratin takaa kolmosella :D

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                                      Eilen vihdintien ja kehä 3:n valoista lähti melkolailla koko musta c5 koppanen avant. Oli mun mielestä aluset edessä ja takana. Itse olin siinä k-kaupan valoissa vartoomassa.
                                      Eteläänpäin, hopeat new RS6:t alla, jos, niiin minä.

                                      Comment


                                        Mustat ledi valot oli takana. Ja mun mielestä oli mustat vanteet.

                                        Comment


                                        • Mustat ledi valot oli takana. Ja mun mielestä oli mustat vanteet
                                          Saatoin olla minäkin... Punamustat ledit on takana. Ja suuntana stadi.

                                          Comment


                                            Joo helsingin suuntaan. Kuskilla tais olla parta ja ehkä lasit. Ja takalasissa oli jotain tarroja?

                                            Comment


                                            • Kuka kääntyi eilen Salossa Hensingintieltä Karjaskylänkadulle harmaalla B6 avantilla melko tasan 17:30?
                                              Mielestäni oli klubialunen.
                                              Itse ajelin moottorikesämökillä keskustan suuntaan.

                                              Comment


                                              • Joo helsingin suuntaan. Kuskilla tais olla parta ja ehkä lasit. Ja takalasissa oli jotain tarroja?
                                                Bingo!

                                                Comment


                                                  Lahdessa Holman ympyrän viereisen ABC:n parkissa musta urssi ilman etupuskuria.

                                                  Comment


                                                  • Näin saman aamulla. Olettaisin olevan sama kampe, mitä myydään nettiautossa, ja jossa kampiakselin laakeri ääntelee. Mietinkin kun näin että kannattaako sillä ajaa..?

                                                    Comment


                                                    • Jos laakeri ääntää, niin varmaankin kampiakseli on jo vaihtokunnossa. Itse aikoinaan ajelin yli 100km:ä autolla, jossa laakeri/kamppari kolisi. Kampiakselin vaihto ja uudet laakerit riitti remontiksi.

                                                      Comment


                                                        Alkuperäinen kirjoittaja A6tonen
                                                        Kuka kääntyi eilen Salossa Hensingintieltä Karjaskylänkadulle harmaalla B6 avantilla melko tasan 17:30?
                                                        Mielestäni oli klubialunen.
                                                        Itse ajelin moottorikesämökillä keskustan suuntaan.
                                                        Tuntomerkit ja kellonaika passais meikäläiseen...
                                                        Ja taisin bongata sut tänään viiden aikoihin bändilän valoissa, olin kääntymässä Perttelin suuntaan, jatkoit suoraan Muurlan suuntaan.

                                                        Comment


                                                        • Joo, minä siinä valoissa tänään olin ja nyt kun näin taas uudemman kerran sun auton, niin sinähän se siinä lauantaina kurvailit.

                                                          Comment


                                                            Musta S4 B6 Avant koristettuna valkoisilla viper-raidoilla viiden aikaan Sörnäisissä. Muistelisin että foorumilaisen exä, olikohan wellun.

                                                            Comment


                                                              Juutasqsa nähty prismassa! :) Peräkkäin ajeltii parkkihallissa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X