Tänään aamulla ennen seitsämää ajeltiin takakilvenalusin varustetun punaisen S4:sen kanssa herttoniemestä nelostielle asti peräkkäin. Nätti ässä!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Aikahan se unohtu, eli siis liki puol 8. Ihme jotten oo aiemmin bongannu, kun itsekkin kulen töihin siitä joka aamu. Olin urssilla siinä Särkiniemen puoleisessa suunnassa oottelemassa valojen vaihtumista.Alkuperäinen kirjoittaja LauriJT Näytä viestiMinä se lähes varmasti olin, sitä kautta tulee työmatka kuljettua. Minä en tainnu huomata mitään. Ja eipä noita taida juuri enempää näillä main olla muutenkaan.
Comment
-
Jos b6 avant, niin Murre.Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viestiAjelin juuri turtola cm to sukkatehdas klupi kilvillä olevan perässä, rai-
Comment
-
Oliko clubilainen berttavitosella (XGU-xxx) liikenteessä eilen illalla 51:sellä, Innanbäckin kohdalla polliisiin jututettavana?
Olin saavuttamassa jonoa kun sen perältä yhtäkkiä lähti skoda hälytysvalot päällä tuota B5:sta tavoittelemaan, parin kilsan päässä oli sitten saavuttanut ja keskuteslu käynnissä.
Comment
-
Tunti sitten Delta-auton/Q-Katsastuksen pihasta lähtiessäni juhlistin ässän tuoretta leimaa pikku Q-sladilla :)
Edellä / kohta viereisellä kaistalla liikennevaloissa musta TT kilvenalusilla ja ikkunatarralla - morjensteltiin ja ruuvailin ikkunaakin auki mutta et tainnut sitä huomata.
Vähän myöhemmin Kilpisenkadulla edelläni UJG-XXX (?) A4 B7, käännyit Yliopistonkadulle.
Morot vaan molemmille!Viimeksi muokannut v11e; 12.2.2015, 12:25.
Comment
-
Heti löyty syyllinen, mietin vaan mistä tunnisti ku edessä ei oo tunnuksia ja muutenkin Kokkolan reissun jäljiltä harmaaAlkuperäinen kirjoittaja MrTerror Näytä viestiMinähän se, kävin auton katsastamassa uudelle omistajalle
Comment
-
Oliko siinä spoileri? Itsekkin ajoin eilen valkean 8j:iin (jossa oli spoileri) perässä leväsentiellä neljän jälestä.Alkuperäinen kirjoittaja juuhok Näytä viestiAamusella parkkeerasin Kuopion Technopoliksella (Microkatu) valkoisen 8J TT:n viereen.
Klubitarra löytyi lasista.
Comment
-
Täällä hep. Piti Kärppien peli tulla katsoon.Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiJustiinsa Oulussa Isokadulla valkoinen b7 takana alunen
GJL tais olla rekkarin alku
Comment

Comment