Valkonen A4 B7 Avant tummennetuilla takaikkunoilla tuli noin 19:45 8-tiellä Rauman kohdalla vastaan. Oli menossa Porin suuntaan.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Juu piti käydä kaupassa vasta illalla, kun oli sopivan vähän porukkaa enää liikkeellä. Toki pakollinen q-ajelu hoidettu samalla :)Alkuperäinen kirjoittaja nnnNigo Näytä viestiMusta S4 farkku EXB-xxx kilvenalusella Järvenpään prisman parkkihallissa 20:20 aikoihin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viestiIlmeisesti TeroPeetä kuljettava ajoneuvo tavattu Kalastajankadun varressa vähän ennen puoltayötä.
Jep, neidin autolla ollaan liikenteessä ja siinä se on parkissa. Ihan hiukan likaisena...
Comment
-
Tiksin suunnalla punaisella S2:lla liikkuu varmaankin nimim tipen.Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiKenen punainen coupe /s2 oli mun s3 takana parkissa ala-tikkurilan mäkkärillä. Ja kuka istuu tutun naaman kanssa rusalla samaan aikaan mun kanssa :D
Comment
-
Hep! Yritin katella kilven alusia, mut en hoksannut. Hyvän näkönen B7 sulla. :) Tuossa mun kutosessa ei oo s-linen ulkopakettia, mutta koittanut muuten ehostaa erinäisillä palikoilla.Alkuperäinen kirjoittaja Sabotaasi Näytä viestiAjelinko jonkun clubilaisen valkoisen A6 4F sedanin perässä parisen tuntia sitten jyväskylän ja vaajakosken välin? Itse olin läpikulkumatkalla kohti lahtea. Komia auto. Tais olla facelifti malli, kaiketi S-line.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viestiOliko Marqs tai Tomikar tossa about 14 aikaan kiertotiellä, nousit Tuirasta ja painelit Laanila/Rusko suuntaan? Ainaki musta, matalalla liikkuva ledirekkarivaloilla varustettu musta pitkäkattob8 siellä meni, ite niin kaukana ettei tuntomerkkejä sen enempää. :D
Hep! Minähän sielä ajelin.
Comment
-
Joo, vähän hämmenti se punainen b6 siinä risteyksessä kun oli jäänyt siihen antamaan tietä meille kolmion takaa tuleville. Eikä vielä ymmärtänyt siinäkään vaiheessa mennä ensin kun sinä jo vierestä ajoit ekana. Oli aika liukasta joka puolella kaupunkia, ei tuolla vajaavedolla meinaa risteyksissä keretä alta pois.Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viestiBrain tais yritää kolmion takaa etee äsken kauppakadun ja kiviharjunkadu risteyksessä. Aika luikasta oli siinä.
Olitko muuten eilen audilla Hemingway'sin edessä joskus kympin jälkeen? Siinä joku B5 oli parkissa kun lähdettiin siitä.
Comment
-
Joo kävelin sit siitä sun vierestä ohi kun lähdettiin siitä, oli valkonen pipo päässä.Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viestiSiellähän minä. :D
Comment
-
Päivällä käytiin faijan C4 Avantilla Hyvinkäällä mutka ja siellä tuli 3 mustaa sedani urssia vastaan. Näitähän näkee enemmän liikenteessä, kuin 90-luvun corollaa :D
Comment
-
Näimmää Markus vähän aattelinki ku olin näkevinäni hopiat vanteet nii ei ny kauhiasti vaihtoehtoja oo.. :DAlkuperäinen kirjoittaja Marqs Näytä viestiHep! Minähän sielä ajelin.
Comment
-
Näin voi hyvin olla, ei minua haittaa kyllä yhtään :) Faija tokas Motonetin pihassa, että älä kiusaa vanhaa. Sisällä selvis, että tarkoittikin hänen autoaan, ei itseään, kun hieman quavittelin parkkipaikalle saapuessa :PAlkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiEhkä se kristeri johtuu tuosta liukkaudesta :D ei corollat pääse parkkipaikoilta pois :)
Comment
-
HEP! Joonas minä olin menos giganttii ostoksille! :)Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiKenenkäs keltainen 8L S3 oli tänään Porvoossa ennen kolmea Mäkkärin kohilla Shellille päin menossa?
Comment

Comment