Olikos joku foorumilainen pyörimässä eilen iltapäivällä Ikean parkkiksella mustalla b6 avantilla? :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
No tuo juuri :) Kyllä taittoi vaaleansiniseen tälläisenä harmaana päivänä kovasti.Alkuperäinen kirjoittaja Jari74 Näytä viestiHmm...sininen? Minä ainakin siellä olin ja rekkari on STI-675, autohan on väriltään Avus Silver, mutta oikeassa kulmassa/valossa saattaahan tuo sinertävältäkin näyttää =) Tämän näköinen
Comment
-
Eilen kehä 1:lla hopeinen B7 avant mustilla rinkuloilla ja ledit rekisterikilvenvaloissa. Itse olin liikkeellä paloauton punaisella 3BG Passatilla kärry perässä.
Comment
-
Olinhan minä. Kattelinkin että oli pari S8 melko peräkkäin :)Alkuperäinen kirjoittaja Sadsam Näytä viestiOliko RistoEe liikkeellä Itäväylällä tänään iltapäivällä joskus klo 1430 paikkeilla?
Comment
-
Mun vanhan b7:n tainnu nähdä mustilla rs4 repsu vanteilla... Jätin tarran ikkunaan kun vein siihen lahden kamuxille auton vaihdossa ja epäilen olevan clubilainen joka sen nykyisin omistaa. Tiedä sitten oliko tummennetut takavalot, musta maski ja punaset raidat maskissa vielä kiinni enään.Renkomäessä klo 17 kintaalla b7 sedani harmaa tais olla väriltään ja mustat/tummat vanteet ja klubi tunnus pikkuikkunassa. Käännyit laatukadulle siinä Kärkkäisen risteyksessä,itse odottelun valojen vaihtumista hopeisessa b7 avantissa.
Comment

Comment