Jeb.. klubilaisen Edi ja oma a6 oli myös siinä vieressä =) Todella hieno ässä sulla..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Juu minähän se. Aattelinkin että varmasti joku tuttu siinä ku oli ajotyyli sellainen :DAlkuperäinen kirjoittaja -Teemu Näytä viestikemppaisen tonin perässä taisin ajella oulunsalosta motarille ja ajoit sitte mun perässä kuusamontielle? olin ite sillä mustakeltasella supermoto yamahalla liikkellä :)
Comment
-
Nätti ja matalahko, mustilla vanteilla varustettu valkoinen b8 sedan Hyvinkäällä, Abc:n/Teboilin risteyksessä tuossa ennen kahdeksaa.
Comment
-
vaynen perheen molemmat ajokit bongattu tänään aamusella Laurilantiellä, olen siinä sähkötalon viereisellä työmaalla ja kaivurin hytistä osu ässät silmään. ;)
Comment
-
Kuittaan näin tuli oltua! jotenkin jo sivusilmällä vaistonomaisesti huomasin et tuolta se taas tulee :)Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiBremeli pompotteli vastaan kyhnen ympyrässä. Morot nosteltu :)
Comment
-
Et nyt sentään kahdella autolla samaan aikaan ajellut, kun ässäsi tuli vastaan melkein samaan aikaan sielläpäin...Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiTumppura tuli bongattua ruuhkan keskeltä jenkkiparkeilla kehä1 malmin kohdilla. Tulin kaverin tumman sinisellä sprinterillä vastaan :D
Comment
-
Juuri äsken lähti RCG-*** kilvin varustettu b6 S4 avant, vantaan puuilon pihasta, köh, väärään suuntaan ;) Aluset oli edessä ja takana, liekkö juuri ostettu kun oli renkaat kontissa.
Vayne tuli juuri äsken vastaan duunipaikkansa vieressä. Koitin Scaniasta morottaa.Viimeksi muokannut Kuppis; 10.9.2014, 14:33.
Comment
-
Täältä hep!Alkuperäinen kirjoittaja tpv! Näytä viestiSinapinkeltanen A3 Lahdessa Launeen Cittarin kulmilla tänään joskus 16.30 tietämillä... Ohi mennessäsi huomasin kilven alusenkin...
Comment

Comment