Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Uusikaupunki. Hopea A6 C5 sedan, KMZ-XXX, mustilla vanteilla, aavistuksen korkeahko/madaltamaton. Jengitunnukset: tarra ja kilvenaluset. Pyörit keskipäivällä torin nurkilla sekä Itäpoijussa......

    Comment


      Eilen Lohjan keskustassa klo18 aikoihin valkoinen a4 b8 farmari. Vanteilla ja madalluksena varustettuna. Jengi aluset edessä ainakin. Nätti :)

      Comment


      • Musta B7 sedan jokirannassa Förin kohdilla hetki sitten, kilvenalunen takana.

        Comment


          Valkoinen B8 Avant 15 tiellä Rantinhovin kohdalla.

          Comment


            Oliko jonkun klubilaisen punanen, mustakattoinen S5 perjantaina hieman ennen 14 Tampereen Annalassa MLU-***?
            Ajelin perässä hetken matkaa. Kyllä oli nätti peli!
            Attached Files

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viesti
              Eilen Lohjan keskustassa klo18 aikoihin valkoinen a4 b8 farmari. Vanteilla ja madalluksena varustettuna. Jengi aluset edessä ainakin. Nätti :)
              Käyttäjä Ilves

              Comment


                Ihan kuin olisin nähny jusabergin klonkswageninkin ajavan eilen illalla tästä tallinsa lähistöllä olevan Värikaksikon (automaalaamo) ohitse ?

                Comment


                • Sininen sedan 4f Tikkurilassa kilvenalunen ja gekko takaluukussa. Tietyömaan kohdilla ajoit vastaan havahduin myöhään ku vänkärinä ja punainen tölkki kädessä. Ajokkina profiilin 4f

                  Comment


                  • Tunnustan
                    Kaupasta oltii justii emännän kans tulos

                    Comment


                      Tänään viiden jälkeen Tampereen Bilteman pihassa musta compe klubialusin

                      Comment


                        Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viesti
                        Ihan kuin olisin nähny jusabergin klonkswageninkin ajavan eilen illalla tästä tallinsa lähistöllä olevan Värikaksikon (automaalaamo) ohitse ?
                        No en minä noin vanhoja asioita pysty muistamaan. Ehkä ajoin, ehkä en :)

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja pipo_esa Näytä viesti
                          Tänään viiden jälkeen Tampereen Bilteman pihassa musta compe klubialusin
                          Miehän siellä piipahdin

                          Comment


                          • Kukas tuli vastaa pari kertaa, eka kouvolan tiel ja sit takas tulles kiehuvan ja myllykosken risteykses? Musta A6, ite ajoin harmaata gikseriä. Kättäkin nostelin.

                            Comment


                              Kuppiksen s4 oli tuossa 2 aikoihin aamuyöstä (äsken) ala-tiksin mäkkärillä. Mutta missä oli mies itse ?

                              Comment


                                Japen kanssa muutamat sanat vaihdettua Kouvolan Prismalla eilen (2.8) ja muutamat kerrat ihmeteltyä b8 siinä samalla. Hyvällä maulla laitetut laitteet ovat kaunista katseltavaa! Hatun nosto Japelle ehdottomasti!!

                                Comment


                                • Bremeli, Terve vaan! katoinki että tää vois olla klubiveljiä! Mukavan musta mosse sulla :D

                                  Comment


                                    Hantin paikalla kalja kädessä :D

                                    Comment


                                    • Eilen illalla noin puoli yhdeksän aikaan Oulun keskustassa pohjoisen alikulun risteyksessä hopea B6 avant jatkoi viereistä kaistaa matkaa rautatieaseman suuntaan. Itse olin kääntymässä vasemmalle radan ali. Bongasin klubikilvet kun olitte jo ohittaneet. Kukahan oli liikkeellä?

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Antto- Näytä viesti
                                        Bremeli, Terve vaan! katoinki että tää vois olla klubiveljiä! Mukavan musta mosse sulla :D
                                        Se paistaa jo kauempaa yleensä. Kiitoskiitos kuin myös, mutta vähemmän sitä mustaa :)

                                        Comment


                                          Ketäs moikkasin Imatran ja Lpr:n rajalla n. 15.50? Tummanvihreä C5 Avant tummilla takavaloilla. XSI-*** tais olla rekkari, aluset molemmissa päissä.

                                          Comment


                                            Juha| ja HH92 kääntyivät Vihdintielle etelään mun nenän edestä. Juha näytti peukkuakin mutta HH92 ei huomannut mitään. :)

                                            Comment


                                              Kukahan ajo tänään mun takana hopeella matalalla A5:lla? Käännyin Kangasalalle päin ja taisit morjenstaa ohi ajaessasi, klubikilpi oli takana. Itse olin liikkeellä siis hopeisella A6 C4 sedanilla ja klubikilpi myös takana.

                                              Comment


                                              • Juha ainaki näytti peukkua autolle ja ite kattelin vaa että ompas tutun näköset kasvot. Juteltiin jopa et salee joku clubilainen :D

                                                Comment


                                                • Joo mä katoin vaan et on niin messevä menopeli et peukku ilmaan, aika sattuma! :D Mut morjens vaan. :D
                                                  Jarpaleen bongasin Granissa, nostin lapasen korkeelle kyllä, katto auki kaahasit siellä, soosoo. ;) Kaverille oltiin muuttoa tekemässä, samalla tuli huomattua (anteeks tietämättömyyteni), mut joku uus upee Ferrari ja Spyder R8 ekaa kertaa livenä.:)

                                                  Comment


                                                    Oliko joku foorumilainen joka ajeli mun edellä Selloon hopealla B5:lla tänään, siinä 13.30 aikoihin?

                                                    Comment


                                                      Juha|:n huomasin ohi ajaessa, kun alkoi huitoa siihen malliin. Olisiko ollut HH92 mukana? Oli niin iso porukka mukana, ettei kaikkia ehtinyt kunnolla katsoa katto auki kaahaillessa :)

                                                      Comment


                                                      • Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viesti
                                                        Kukahan ajo tänään mun takana hopeella matalalla A5:lla? Käännyin Kangasalalle päin ja taisit morjenstaa ohi ajaessasi, klubikilpi oli takana. Itse olin liikkeellä siis hopeisella A6 C4 sedanilla ja klubikilpi myös takana.
                                                        Joo yritin sulle kyllä huitoa ohi mentäessä :)

                                                        Ja micce84 bongaus kanssa osuu . Koitin sullekin moikata :)

                                                        Comment


                                                          Hyvin kyllä huomas jo kauempaa, että sieltä tulee astetta hienompi laitos. Sanoinkin avokille, että katsos taakse, että mikä siellä on. Nyt mun kuulemma pitäis ostaa sille sitten samanlainen... :D

                                                          Ja moro vaan sullekin kun en ehtiny/tajunnu siinä sitten oikein morjenstaa.

                                                          Comment


                                                          • Juha|:n huomasin ohi ajaessa, kun alkoi huitoa siihen malliin. Olisiko ollut HH92 mukana? Oli niin iso porukka mukana, ettei kaikkia ehtinyt kunnolla katsoa katto auki kaahaillessa :)
                                                            En kyllä siinä silloin ollut, illemmalla vasta :)

                                                            Comment


                                                            • A6 avantti hopeinen väritykseltään. Kilvenalunen takana.
                                                              Rekkari HZH-***.
                                                              Tänään klo 0930? Shellin valoissa kääntymässä Kauppakartanonkadulle.
                                                              Itse kävellen liikkellä.

                                                              Äsken klo 1215? Cittarin suunnasta myöskin Kauppakartanonkadulle kääntyi klubialusella varustettu punainen S4.
                                                              Rekkaria en ny muista.
                                                              Viimeksi muokannut Sadsam; 4.8.2014, 11:25.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X