Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viesti
    Valkoinen D3 RS6:n vanteilla ja kilvenalusella Olarin Uuskartanon(skeitti)puiston "parkissa" about 18:30.
    Kuka tunnustaa?
    Hep. Oli myös tänäänkin.

    Comment


      Moro, moro, ajoin vihreällä Cabriolla, Compen vanteilla :).

      Comment


        Musta S3 rekkari RRE-XXX rusalla juuri nyt
        Minähän siellä emännän kanssa :) hitokseen oli paljon porukkaa..olikos sulla se sininen pitkäkatto b5 vai mikä? :)

        Comment


          Ja Kuppiksen kanssa törmättiin puol 10 aikaa rusalla, siitä sitten tammiston teebeelle suffelle :)

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
            Minähän siellä emännän kanssa :) hitokseen oli paljon porukkaa..olikos sulla se sininen pitkäkatto b5 vai mikä? :)
            Eei ku mulla on hopea b5 sedani

            Comment


            • Morjens Joni. Täällä ollaan kotiseudulla pyörimässä.:) hassua et täältä joku bongaa.:D Millä menopelillä oot liikenteessä? Ilmeisesti mökkireissulla?

              Comment


                Okei :)

                Comment


                  Joo näinhän siinä pääs käymään :) Mukava oli höpötellä :)

                  Comment


                    Alkuperäinen kirjoittaja Ukkopaha Näytä viesti
                    Bongasin sut taas :) Seppälän Citymarketin parkkipaikalla, ajoin sinisen C4:n siihen vastapäätä.
                    Ei oo kyllä tullut käytyä citymarketis pariin kuukauteen niin varmaankin ollut joku muu samannäköinen.

                    Comment


                    • Kaukaa haettu, mutta yritetään.
                      Sattuukohan jollain forumilla vaikuttavalla henkilöllä olla valko-turkoosi-väritteinen, punaisin Audi-logoin varustettu jenkkivene-tyyppinen moottorivene Espoonlahden perukoilla olevassa pikkusatamassa?

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja Jannuz Näytä viesti
                        Ei oo kyllä tullut käytyä citymarketis pariin kuukauteen niin varmaankin ollut joku muu samannäköinen.
                        No siinä tapauksessa kyseessä ollut jonkun muun auto. Aika paljon samaa näköä oli, hopea ja matala B7 jenkkiparkeilla. Tosiaan viimeksi kun näin sut niin ajoit vastaan ja nopeasti kerkesin vilkaista auton, eli mitään tarkempia tuntomerkkejä en ehtinyt katsomaan.

                        Comment


                        • Motoparkissa ainakin 5 tarraa/kilvenalusta. Upeita laitteita, marikakin oli vaihtanut ledivalot takaa pois b6:sta. Kenen lie A5? oranssilla metallihohtoteipillä tai jollain sellasella. Hyvin kulki ja hyvältä näytti. Jonkun myös A5? Oli pitkään parkissa lotharin ferrarin vieressä. Ja RS6 siinä parkissa kanssa. Parkkipaikalla sitten erinäisiä audeja ja radalla joku punainen B6 ainakin tarralla varustettuna. Morjesta vaan kaikille.

                          Comment


                            Diudeja oli eri näkösiä eilen rusalla parkissa. Vantaan cruisingien jälkeen oli pakko käydä kattomassa miltä siellä näytti ja tukossahan se oli. Ja yksi kassa käytössä...

                            Comment


                              Taisin bongata Jonin S3:n ratista kehäIII:lla, oltiin valoissa vierekkäin ja itse käännyin porvooseen päin ruosteen raiskaamalla transitilla. :)

                              Onnea vaan uudesta pirssistä.

                              Comment


                                Eihän nyt tietty ransitteja paljoo tule katteltua Sami ja kiitos. Toivotaan et pysyy kasassa alkoi tää mun ässien kerää kaikki harrastus menee parempaan suuntaan :D Jere monen aikoihin olit eilen käymässä sinulle täysin epänormaalissa elin ympäristössä ?

                                itse bongaili tänään harmaan a3 8p jossa oli keltakalvo sumarit koitin kattoluukusta vilkutella mutta katso harhaili kolmosessa :D

                                Comment


                                • Tänää oli joku mustalla farkku a4 b7 vai kasilla espoon motonetillä. Alusetkin oli ja mukavat äänet ;)

                                  Comment


                                    Olisko ollu jossain 22-22.30 välillä. Joo ei tosiaan enää tule rusalla notkuttua, se loppui jo vuosia sitten :D
                                    Kerran pari kesässä tulee käytyä sen verran, että toteaa pihan olevan tukossa ja harrastuksen voivan hyvin. Onhan siellä näyttely joka viikonloppu kesäisin.
                                    Olin kasikympillä liikenteessä.

                                    Comment


                                    • Japi bongattu lidlin kulmilta äsken. Olin maastoutuneena mäkkärin autokaistalla :-P

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja haraa Näytä viesti
                                        Tänää oli joku mustalla farkku a4 b7 vai kasilla espoon motonetillä. Alusetkin oli ja mukavat äänet ;)
                                        Mihin aikaan? Mä pyörähdin siellä neljän jälkeen, mutta ei kulkupeli ihan vastaa kuvausta, vaikka onkin musta ja suht äänekäs :)

                                        Comment


                                        • Juuri niihin aikoihin olin myös.. nyt kun mietin niin taisi ollakkin A6 :) 3sdm vanteet alla?

                                          Comment


                                            Alkuperäinen kirjoittaja Ukkopaha Näytä viesti
                                            No siinä tapauksessa kyseessä ollut jonkun muun auto. Aika paljon samaa näköä oli, hopea ja matala B7 jenkkiparkeilla. Tosiaan viimeksi kun näin sut niin ajoit vastaan ja nopeasti kerkesin vilkaista auton, eli mitään tarkempia tuntomerkkejä en ehtinyt katsomaan.
                                            Juu täällä pyörii toinen hieman vaaleampi mihin monikin on sekoittanut, kun rekkarikin on niin lähellä samaa :)

                                            Comment


                                              Kenes kanssa eilen ajelin kanaperää hyrylästä järvenpäähän? C5 a6 avant, aluset edessä ja takana. Morotin sitten ikkunasta kun käännyin pois. Olin sinisellä B5 ässällä. Possutarra takalasissa.

                                              Comment


                                              • Eile motoparkissa monta kilvealusta bongailtu. Kenen oli se musta ässä b5 joka oli parkeerannu mun vieree? Paljon komeita laitoksia kyllä oli. Etenkin noi beefemmat :)

                                                Comment


                                                • Morjens Joni. Täällä ollaan kotiseudulla pyörimässä.:) hassua et täältä joku bongaa.:D Millä menopelillä oot liikenteessä? Ilmeisesti mökkireissulla?
                                                  Mökkireissulla joo, siinä leppäkorventien varressa mökki.
                                                  Omalla kutvosella olin liikkeellä tosin bongaus hetkellä olin naamioituneena ranskattareen.

                                                  Comment


                                                  • Joku viikko sitten ja äsken bongattu tämä auto http://jtmedia.kuvat.fi/kuvat/Audi-P...786fiXXXed.jpg
                                                    Paremmin sopi ne kromiset vanteet.

                                                    Comment


                                                    • Ite bongannu kans saman vähän ajan sisään useasti.

                                                      Comment


                                                        S4 C4 farkku punainen. Severillä Varkaudessa, TUF-xxx. Foorumilaisia? Juuri äsken bongattu

                                                        Comment


                                                          RistoEe ajeli vastaan Mikkelin eteläpuolella iltapäivällä, koitin morjenstaa siitä avo TTstä mutta vähän myöhään hiffasin.

                                                          Comment


                                                            Tourulassa eilen klo.22.30 jälkeen mäkkärin autokaistalla audin s5 xxx-990 ja siinä sen edessä matala hopea b8? sedan

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN] Näytä viesti
                                                              RistoEe ajeli vastaan Mikkelin eteläpuolella iltapäivällä, koitin morjenstaa siitä avo TTstä mutta vähän myöhään hiffasin.
                                                              Juu, Puumalasta kotia päin ajelin. Itekki huomasin vasta kohalla ja käsi nousi vasta sen jälkeen :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X