Alkuperäinen kirjoittaja AdeR

Näytä viesti

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

No kai sitä nyt kaikkia mazdoja nää ku pitää keskittyä pitämään tuo oma rata-auto tiellä.. :D nooo, moro vaan jos kerran oot bongannu, ens kerralla sitte. :DAlkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viestiTomppis nous 13 aikoihin motarilta kuusamontielle. Yritin siinä vastaan tulevalla rampilla matsunista heilutella vaa eihä sitä tommosia joua kattelee :D
Comment
 - 

Ajelin tänään Kehä 3:sta länteen päin ja Vantaan Motonetin kohdilta ajelin rampin alas, jonka jälkeen käännyin vasemmalle kehän alittavalle tielle ns. Motonetille päin.
Ketäs ajeli n. klo13:30 paikkeilla uudemmalla sinisellä Audilla (B5/B6?) valoissa taakse? Seuraavasta T-risteyksestä käännyit oikealle ja itse käännyin vasemmalle. Joku täältä kerhosta?
Itselläni oli punainen vanhempi Audi alla.
Comment
 - 

Sen tunnistaa FINnittömistä kilvistä, mustasta keulalogosta(myös koko maski musta)...takaa hivenen tummennetuista valoista ja poistetusta takalasinnaarmuttajasta. Korkeus on nykyään vakio eli sen perusteella ei siitä toisesta valkoisesta erota.Alkuperäinen kirjoittaja RistoEEValkonen RS3 Puksun shellillä tuossa hetki sitten. Oiskohan ollu Peken vanha?
Comment
 - 

Kuppis bongattu ja koitin morotella isosti takaisin. :) Ei kerennyt jäädä jaarittelemaan, kun olin menossa hamstraamaan PC-levyjä. Tällä kertaa valokatetta. :D Kuppis tuli sitten todennäköisesti aikaisemminkin viikolla vastaan. Esson kulmilla. Silloin en ollut Audilla liikenteessä.
Comment
 - 

Musta TT "turbo" lätkä hanurissa ja A8 vanteilla bongattu ABC Korialla. Kilvenaluset ainakin takana.
Comment
 - 

Siellä tuli käytyä, ja siitä lähtiessä Timon RiSa näkyi kaartavan kotiin päin Sistekin valoissa.Alkuperäinen kirjoittaja steffu Näytä viestiRisa B5 lpr cittari parkissa ohi mennen. Oli se tylyn näköne :D
Comment
 - 

Sama auto tuli bongattua juuri äsken kaupungissa, subwayn eteen parkeerasi. Takana alunen.Alkuperäinen kirjoittaja J0EL Näytä viestiEilen illalla kaupungissa bongattu harmaa/hopeinen pitkäkatto RS4 B5 valkoisilla vanteilla, hieno ilmestys!
Pientä ääni näytettäkin tuli siinä lähdettyään. ;)
Comment
 - 

Ajoinpa silmät kiinni taas kun en nähnyt...Alkuperäinen kirjoittaja -J J- Näytä viestiSiellä tuli käytyä, ja siitä lähtiessä Timon RiSa näkyi kaartavan kotiin päin Sistekin valoissa.
Comment
 - 

Kestom?Alkuperäinen kirjoittaja J0EL Näytä viestiSama auto tuli bongattua juuri äsken kaupungissa, subwayn eteen parkeerasi. Takana alunen.
Comment
 - 

Kyllä se minä siellä pyörähdin. :)Alkuperäinen kirjoittaja J0EL Näytä viestiSama auto tuli bongattua juuri äsken kaupungissa, subwayn eteen parkeerasi. Takana alunen.
Comment
 - 

Kaakkurin ramppilta käännyit motarille näköjään myös siitä viereiseltä kaistalta kun valoissa odottelin.Alkuperäinen kirjoittaja kestom Näytä viestiKyllä se minä siellä pyörähdin. :)
Verkkokaupan edessä morottelin valkoiselle avantille heti perään.
Comment
 - 

Terve vaan, minä morottelin siitä valkoisesta kutosesta. Katoin että Lauri on lähteny anopin kanssa liikenteeseen ;)Kaakkurin ramppilta käännyit motarille näköjään myös siitä viereiseltä kaistalta kun valoissa odottelin.
Verkkokaupan edessä morottelin valkoiselle avantille heti perään.
Comment
 - 

Minä siinä morjestelin. Rinnalla vasta vanteista tunnistin että sinun autohan se.Alkuperäinen kirjoittaja Mörssäri Näytä viestiMä uskosin että mulle morjestettiin sinisestä berttafemmasta seppäläntien ja vasarakadun risteyksessä toissapäivänä. Tai keskaria näytettiin... :-D Jotakin siellä kalvon takana heilu...itekkin niin sumussa että mitään tajunnu. Oli ehkä vähän klara vappen vielä.
Comment

Comment