Alkuperäinen kirjoittaja 8866

Näytä viesti

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Tuntomerkit voisivat sopia hyvinkin Wisakantoon, korjatkoon itse jos ei näin ole :)Alkuperäinen kirjoittaja ShakalMusta urssi avant (oranssi pyörivä vilkkuvalo katolla) lipui TYKS:n kohdalla moottoritien ramppia alas keskiviikkona ~13:00. Forumilaisia?
19.11.2008 11:48
Comment
 - 

Meikäläisen Risa se seistä jöpötää tuolla parkkipaikalla. Joutuu olemaan taivasalla. Kotikaupungissa oli sentään lämpimässä tallissa.Alkuperäinen kirjoittaja Iironman Näytä viestiKenenkäs RS2:nen on parkissa Nuolialantien varressa Härmälässä? Ooon ihaillu sitä useasti ruokikselta tullessani...
Comment
 - 

No eipä se kai kylmää pelkää.;) Nyt ku kattelee täälä kuvia ja tuola liikenteessä livenä noita vanhempia S/RS-pelejä nin ketuttaa ettei tullu pysyttyä alkuperäsessä suunnitelmassa ostaa urS6:nen 20vturbolla. Se on vaan kun ihmiselle jotain tarjotaan halvalla nin pakkohan se on ostaa. Täytyy nyt sit vaan tähän B6:seen saada jostain huomattavasti lisää puhtia.
Comment
 - 

Alkuperäinen kirjoittaja Shakal Näytä viestiMusta urssi avant (oranssi pyörivä vilkkuvalo katolla) lipui TYKS:n kohdalla moottoritien ramppia alas keskiviikkona ~13:00. Forumilaisia?Tuntomerkit kyllä sopisivat, mutta tällä kerralla en ollut minä, en ole ollut hommissa sielläpäin. Jollakulla muulla on hyvä maku työauton suhteen myöskin :)Alkuperäinen kirjoittaja Razur Näytä viestiTuntomerkit voisivat sopia hyvinkin Wisakantoon, korjatkoon itse jos ei näin ole :)
Comment
 - 

Jep. Kaupoille menossa taloushallinnon kanssa silloin :)Alkuperäinen kirjoittaja jmracing Näytä viestiPasi tulikin tossa ~17.30 aikoihin vastaan härmälässä, pirkkalaan suuntaan päin olit menossa. Olin sillä hopeisella TTQ:lla enkä kerinny morjesteleen kun huomasin teikäläisen niin myöhään.
Enpäs huomannut sinua.
Comment
 - 

HaminastaAlkuperäinen kirjoittaja Arctos Näytä viestiRRS-6 -kilvillä varustettu punainen Avant huokasi Pyhtään kirkonkylän ohituskaistalla työkaverin Nauriksesta (jossa siis itsekin istuin) ohi siinä varttia yli 6 aamulla.
Täältä?
Comment
 - 

Olikos kenties tuo oikea? :)Alkuperäinen kirjoittaja MerzaTänään noin 20.45 Joku näytti miten valkoista B7 sedan nelikkoa viedään Vihdintien loppupäässä, juuri ennen manskua.
Comment
 - 

- 

Tänään noin 20.45 Joku näytti miten valkoista B7 sedan nelikkoa viedään Vihdintien loppupäässä, juuri ennen manskua.
Itse ajelin perässä ja surkuttelin vajaavetoista rakkinettani.....
Hieno auto ja alla kohtuulliset 18-19" talvinakit.Mitään en myönnä.. :DOlikos kenties tuo oikea? :)
Comment
 - 

Jo vain, onneks kukaan ei löytänyt hangesta mitään...Alkuperäinen kirjoittaja Jaska.V Näytä viestiKauhea määrä klubilaisia eilen illalla Pirkkahallilla kahdeksan jälkeen :)
Bemarinistille kuului vaan huutoa: "Jäitkö kiinni?!" :D
Comment
 - 

Tiistaina rantatiellä suht tuore valkonen S3, käännyit pispalan suuntaan. Ja tänään vapriikin edessä parkissa aamusella valkonen tuore S5.
Ja Iironman tuli B6:sella vastaan tossa härmälässä tossa puoli kahen aikoihin, sopiva ajokorkeus ! ;)
Comment
 - 

No niin, syömästä olin tulossa. Joo, kyllä korkeus on hyvä. Täytyy vielä mitata et onko maavara riittävän suuri vai tarviiko hieman korottaa ennen muutoskatsastusta.Alkuperäinen kirjoittaja jmracing Näytä viestiTiistaina rantatiellä suht tuore valkonen S3, käännyit pispalan suuntaan. Ja tänään vapriikin edessä parkissa aamusella valkonen tuore S5.
Ja Iironman tuli B6:sella vastaan tossa härmälässä tossa puoli kahen aikoihin, sopiva ajokorkeus ! ;)
Comment

Comment