Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kenen imola s4 b5 sedan on Satakunnan (pirkkalan) lennoston pääportin ulkopuolisella parkkiksella?

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja Hartsi Näytä viesti
      Varmaankin olen tullut:)
      Hyvin huomaa "vähän" isomman auton liikenteessä Microjen ja Corollojen seassa..

      Comment


      • Olikohan tpv! tankkailemassa Paavolan Teboililla seiskan jälkeen?
        Kyllähän mie, ku toi porsas latkii bensaa.
        Ja oon kai ollu taas tavoilleni uskollisena ihan puusilmänä...

        Comment


          Siinä Saimaankaduilla olin valoissa. Se on vaikea erottua melkein asvaltin värisellä autolla, vaikka vasta vahattu onkin :)

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja Tum3 Näytä viesti
            Tänään iltapäivällä klo. 16 jälkeen shellin pihasta bongattu valkoinen S4 B8 avant sekä Japi lyhyemmässä hiustyylissä pyöränsä kanssa :D
            Ai, enpäs huomannut sinua mutta S4:n huomasin. Mutta bongasin teikäläisen aikaisemmin jossain keskustassa.

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viesti
              Ai, enpäs huomannut sinua mutta S4:n huomasin. Mutta bongasin teikäläisen aikaisemmin jossain keskustassa.
              Joo lomalla tässä vielä muutaman päivän niin on aikaa ajella ja bongailla :)

              Comment


                Musta Q7 kerhotunnuksella bongattu Larussa. Morom.

                Comment


                • Valkea B7 avantti eilen lentokentäntiellä viide aikoihin ajeli vastaan, hitaalla reagoinnilla lapasta nostin takaisin.

                  Comment


                  • Alkuperäinen kirjoittaja LauriJT Näytä viesti
                    Valkea B7 avantti eilen lentokentäntiellä viide aikoihin ajeli vastaan, hitaalla reagoinnilla lapasta nostin takaisin.
                    Minähän se kurvailin sinua vastaan.

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja jugurtti
                      Tampereen Hämeenpuistossa lötkötteli eilen illalla harmaa B6 avant täysin kiillotetuilla oz futuroilla ja suht hyvin dekissä. Kuka olet, mistä tulet? Oli kivannäkönen avantti :)
                      Tämä samainen B6 Avant taisi tulla minua eilen tiistaina vastaan Hervannan valtaväylällä noin Turtolan kohdilla. Näytti edelleen hyvältä, nostin lapasta.

                      Comment


                      • Olitko harjula kenties sillä punaisella bertta kutosella? Hyvin hyppäs silmille sekin massasta, mitä nyt kerkesin takapenkiltä kuikuilemaan..

                        Comment


                        • Keltainen B5 S4 Avant Espoon Muuralassa joskus klo 15 korvilla.
                          En nähnyt peilistä juurikaan mitään yksityiskohtia ;)

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja zanibba
                            Olitko harjula kenties sillä punaisella bertta kutosella? Hyvin hyppäs silmille sekin massasta, mitä nyt kerkesin takapenkiltä kuikuilemaan..
                            Joo, sillähän minä ajelin kotia kohti.

                            Comment


                            • Kukas käy aamusin ogelissa salilla punasella a3:lla? Cupra r lippaa, dippiä, sumareiden kusitummennusta ja tummat vanteet, kovasti se ääntä pitelee.:D ite siinä kuulosuojaimet aktiivilla heräsin käynnistykseen eilen ja tänään ihan ohi ajelin.:)

                              Comment


                              • Kukas se oli, kun tänään Lempäälässä vanhalla turkutiellä kääntyi Liidelin kohdalla ympyrästä keskustaan päin siinä klo 13 jälkeen? Ajokkina oli musta farmarimallinen konsonanttikakkonen.. ;D Itse olin menossa Tampereen suuntaan valkosella mersun kuormurilla, jossa nukkuva nalle kyljessä.. =D

                                Comment


                                • Somerolla äsken punainen farkku b7, tummat etu- ja takavalot. Clubialusetkin tais olla?

                                  Comment


                                  • Kukas ajeli tännään klo 12-13 välillä mustalla b6 sedanilla oulun vasaraperällä vastaan? sieltä nousi lapanen mut ite hoksasin turhan myöhään!

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Olspa Näytä viesti
                                      Hyvin huomaa "vähän" isomman auton liikenteessä Microjen ja Corollojen seassa..
                                      :)Minkäslaisella B7:lla itse ajelet?

                                      Comment


                                        Musta sedan, etuovissa quattro tekstit ja takana kilven aluset..
                                        Viimeksi muokannut 8866; 24.7.2013, 19:29. Perustelu: Turha lainaus pois.

                                        Comment


                                        • Uudehko hopea TT rovaniemen pörhön parkkipaikalla.

                                          Comment


                                            Antruu Joensuussa Pilkonpuiston golfkentän parkkipaikalla ja muutama sanakin vaihdettiin.

                                            Comment


                                              Jape bongattu Kallansilloilla ysin nurkilla. On se vaan nätti valkosena.

                                              Comment


                                                Jukki tais olla avolla Pyynikillä? ACF-veljet oli myös volkkareiden lisäksi.

                                                Comment


                                                  Tänään aamulla kympin aikoihin bongattu Pirkkalassa Okkimin ex-WB S4 :)

                                                  Comment


                                                  • Olin juu pikavisiitillä likan ja vaemon kanssa.
                                                    Hieman siinä Vw-porukan kanssa jäätelöä syötiin ja juttua heitettiin.

                                                    Comment


                                                      Alkuperäinen kirjoittaja -Teemu Näytä viesti
                                                      Kukas ajeli tännään klo 12-13 välillä mustalla b6 sedanilla oulun vasaraperällä vastaan? sieltä nousi lapanen mut ite hoksasin turhan myöhään!
                                                      Minä nostin lapasen, komea kutonen sulla! Mulla väri on tummansininen, mutta auringossa saattaa nopeasti näyttää mustalta.

                                                      Comment


                                                      • Olikos joku clubilainen, eilen kello 18 jälkeen Vuorelan sti1:llä mustalla b7 S4 sedanilla?

                                                        Comment


                                                        • Alkuperäinen kirjoittaja Olspa Näytä viesti
                                                          Musta sedan, etuovissa quattro tekstit ja takana kilven aluset..
                                                          Täytyy morotella kun törmäillään:)

                                                          Comment


                                                          • Clubin lippis bongattu säästötalos tällä hetkellä.

                                                            Comment


                                                            • RistoEe:n A6 tänään aamulla klo 0830 parkissa etelä-Espalla?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X