Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Tänään kyllä näin tossa vartin vaille 2 päivällä. Ajelitkos torstaina pusulassa päinkin? Jos ajelit niin bongasin kyllä sillonkin.

    Comment


    • Juu, sit se en ollukaan minä. Ei tullu Pusulassa päin liikuttua, eli silloinkin näit jonkun muun.

      Comment


      • Mistä näitä vihreitä avoja oikeen tulee? Saatto toki nämä kaks bongausta olla samankin auto kyseessä, toisella kertaa vähän kauempaa näin.

        Comment


        • Leppävirralla bongattu 5-tieltä Heinävedentielle kääntymässä ollut punainen b8 S4 tänään n. klo 18. Tyylikkäältä näytti. Klubin kilvenalusia ei näkynyt.

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja jünther Näytä viesti
            Karkkilassa vihreä cabriolet ruskeilla nahkajakaroilla. Onkos killerillä tuonne päin ollut asiaa?
            Ei se ollut minä, vaikka väriyhdistelmä täsmää. Siis onko J.Phoenixin Cabrio kaktuksen vihreä, ruskeilla nahkapenkeillä?

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja telpa Näytä viesti
              Viikonloppuna tuli imola gelb b5 ässä bongattua Kalajoen juhannuksessa. Pari sanaakin tuli vaihdettua omistajan löydyttyä. :)
              Terve! :) Hieman myöhässä vastaus :p

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja NiGeRi Näytä viesti
                Bones taisi tänään ajella keuruulla? Itse firman portterilla tulin vastaa. Aika hyvässä korkeudessa tuo Audi!
                Onko minkälainen alustasarja alla?
                Joo tuli pyörähdettyä.
                Olishan siinä varaa pudottaa vielä reilusti.
                Eibach:in madallussarja siinä on ne on mukavia ajaa.

                Comment


                  AVO-5 Bongattu eilen Vanhalla Tuusulantiellä.

                  Comment


                  • Siis onko J.Phoenixin Cabrio kaktuksen vihreä, ruskeilla nahkapenkeillä?

                    Riippuu siis mitä tarkoitetaan kaktuksenvihreällä, mutta kyllä se metallihelmiäisvihreä on, Gomera Perleffekt. Penkit ovat aika vaaleat rusehtavat enemmänkin vaalea hiekka kuin varsinainen ruskea tietysti.
                    Viimeksi muokannut J.Phoenix; 8.7.2013, 12:52. Perustelu: Hienosäätö

                    Comment


                      Ei ole sama sitten, sulla LZ6P, mulla LZ6U

                      Comment


                      • Imola gelb b5 ässä tuli vastaan Pirkkalan Motonetin kohdalla vähän yhden jälkeen! Itse olin liikkeellä tuolla vaimon punaisella Fiaskolla.

                        Comment


                        • Ei ole sama sitten, sulla LZ6P, mulla LZ6U
                          Juu. LZ6P taitaa näyttää jopa aika siniseltä jos noi lyödään rinnakkain. Todella jännä väri. Vaihtelee aika paljon valaistuksen mukaan ja helmiäinen lyö jännän syvyyden väriin.

                          Comment


                          • Mahtaakohan olla Sound:in ässä harmaa ja avant mallinen? Vai oliko joku muu sellaisella tänään Oulussa liikenteessä? Kilvenaluset oli ainakin. Tulin vastaan kaverin mantan kyydissä.
                            Minä oon saattanu olla koska olin Oulussa tuolloin.

                            Itse bongasin Audi lippiksen Kittilässä Veres-festarilla lauantaina.

                            Comment


                            • Inkoosta saakka veres rockissa? Oli niin väsyny että ei jaksanu ku ratin takaa katsoa kylän raittia.

                              Comment


                              • Se olin mä sillä hopeisella a4 : ) morjens vaan! piti käydä kaverin kissat ruokkimasssa :D

                                Comment


                                • Joku mustalla b6 farkulla Alavus ABC sunnuntaina. Kilvenalunen takana, kivat vanteet ja kromiset peilinkuoret pisti näin ensin silmään. Tuli tehtyä tampereen reissu viikonloppuna.

                                  Comment


                                    Osalon shellillä puoli kuuden aikaan matalahko punainen b8.

                                    Comment


                                      Alkuperäinen kirjoittaja viinikka Näytä viesti
                                      Imola gelb b5 ässä tuli vastaan Pirkkalan Motonetin kohdalla vähän yhden jälkeen! Itse olin liikkeellä tuolla vaimon punaisella Fiaskolla.
                                      Se on ollu vvuori.
                                      Lähtenyt töistä maleksimasta himaan maleksimaan.

                                      Comment


                                      • Oon lomalla ja sattu hyvä tilaisuus lähtä ilmaiseksi käymään pohjoisessa. Olin yhellä orkesterilla keikkakuskina Audilla

                                        Comment


                                          Bongasin tänään puol neljän aikaa tänään b6 S4 kääntymässä launeen nesteell/makuunille. Kilvenalunen oli edessä.

                                          Ässä on aina ässä, ei siitä mihinkään pääse!

                                          Itse juuri olin poistumassa siitä pihalta.

                                          Comment


                                          • Varkaudessa Andritzin parkkipaikalla Audi a4 b6, sedan, tummansininen ja kilvenalunen.
                                            Viimeksi muokannut Markus V; 10.7.2013, 21:32.

                                            Comment


                                              Tumppim:n ässän perässä ajoin Tokmannin kohdalla joskus puolenpäivän jälkeen.

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viesti
                                                Tumppim:n ässän perässä ajoin Tokmannin kohdalla joskus puolenpäivän jälkeen.
                                                Emäntä varmaan körötellyt... Ite täytys vielä tää viikko kitua töissä.

                                                Comment


                                                  7.37 Amarillon vastapäätä parkissa punainen C7 A6 otu-xxx jengitunnuksilla.

                                                  Comment


                                                    Metallisininen a3 sb jengitunnuksilla ja bbs speedlineillä audicenter herttoniemen pihalla.

                                                    Comment


                                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viesti
                                                      Osalon shellillä puoli kuuden aikaan matalahko punainen b8.
                                                      Minäpäs taisin olla. Häyty käydä tankilla. Et taissu ite olla ässällä liikkeellä??

                                                      Comment


                                                      • Aamupäivällä tuli joku herrasmies komeella valkoisella urkilla Vammalan Autokatsastukseen! Herätti kyllä omistushaluja!

                                                        Comment


                                                          Alkuperäinen kirjoittaja kompura- Näytä viesti
                                                          Minäpäs taisin olla. Häyty käydä tankilla. Et taissu ite olla ässällä liikkeellä??
                                                          Jälkikäteen tajusinkin että sullahan tais nykyään olla tuommonen. Siisti kampe!

                                                          Joo en ollu ässällä. Olin sillä järkyttävällä mesellä.

                                                          Comment


                                                            Musta B6 sedan kilvenalusilla ajeli tänään neljän maissa Helsingissä Tuusulantietä etelään ja jatkoi Kehä I:lle itään. Ainakin takavalot oli vaihdettu. Olin itse (taas kerran) maastoutuneena mustaan Volkkariin.

                                                            Comment


                                                              Se on ollu vvuori.
                                                              Lähtenyt töistä maleksimasta himaan maleksimaan.
                                                              Ei välttämättä, ei kerrottu onko farkku vai sedan. Tampereen seudulla on ainakin yks farkku sekä sedan tossa värissä ton oman lisäks. Ja lähempänä 2 oon ollu maisemissa jos oon ollu..menossa maleksimaan.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X