Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Meikäläinenhä se oli, morjens vaa, nätti peli oli sullakin. Pikkulohko a:han toi on ja alla pyörii RS6 replicat, kilvenalunen ja väri meni kuitenki oikein. ;)Alkuperäinen kirjoittaja HH92 Näytä viestiKukas clubilainen ajeli tänään tumman harmaan b7 ohi itäväylällä n. 16-17 aikoihin suht matalalla tumman harmaalla a/s6 (empä pahemmin tajunnut takaluukkua kattoa) tais olla alla huulivanteet ja takana kilven alunen.
Comment
-
Sorry, olit varmasti Rousulla, vai? Olin varmasti liiankin keskittynyt matkaseuralaiseni ;) !Alkuperäinen kirjoittaja jarpale Näytä viestiKilleri ei tainnut huomata, kun tuli vastaan Tuomarilantiellä 10 min sitten.
Comment
-
Aina ei voi onnistua, varsinkaan tummien aurinkolasien läpi : D Ennen kun en ole tuon koppaista ässää nähny ja tuo sinun a6 näytti erikoiselta verrattuna siihen minkä näköset ne on parilla kaverilla.Pikkulohko a:han toi on ja alla pyörii RS6 replicat, kilvenalunen ja väri meni kuitenki oikein. ;)
Comment
-
-
Liityin Kehä II:le ja tilaa antoi punainen A4:n mustalla katolla ja klubi tarralla varustettuna. Tattista vaan olin punertavalla transitilla liikkeellä ja tulossa mankkaan liittymästä kilon suuntaan.
Comment
-
Itse olin duunissa vielä tuohon aikaan, harkkari siis käytti cabia ohjauskulmien säädössä.Alkuperäinen kirjoittaja Maza Näytä viestiAjeliko juudas tänään vaille neljä prisman ohi kyssille päin? Kommee on cabi ei voi muuta sanoo...!!!Viimeksi muokannut juudas; 18.5.2013, 00:46.
Comment
-
Toweriz Vänttinen, eipäs naureta sielä audin ratissa!
tip: https://lh5.googleusercontent.com/--...518_152202.jpg
Comment
-
Bingo!Alkuperäinen kirjoittaja hoff4 Näytä viestiVihreä b4 cabrio bongattu haahuilemassa noin kl. 20 tiellä 110, bemskistä nelisen kilsaa turkkuseen päin. Epäilys on että kyseessä oli (the) Killeri.. :)
Meinasin tulla pihalle kun näin avoässän ja ursulan ja jotenkin ajattelin että pakko olla hoff4.
Comment
-
Tais welloo ajella kohti helsinkiä kolmostiellä tänään? Kello oli jonkun verran yli 15, paikka oli nurmijärven ja klaukkalan ramppien välissä. Ajeltiin vaimon pooppelilla kotiin sairaalalta, puskuri paljasti auton ;) Jos siis vaan osui, jos ei, niin sulla on sitten kaima tuolla liikenteessä :)
Comment
-
Comment

Comment