Tero ja Artsi bongattu kananmunahumppaa katsomassa.

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Olin nauttimassa rullakepaania Sedussa.Alkuperäinen kirjoittaja Cid Näytä viestiKangasalan Lentolan Pancho Villan edessä bongattu sininen C5 clubikilvenalusilla, 12:sta aikoihin.
Comment
 - 

Suht varmasti Thoubin A4 hämeenlinnassa tänään about 15:45. Tuntomerkkeinä matala B7 ja RS6 new vanteet. Suhailin 4F avantilla risteävää katua.
Comment
 - 

Vaasan keskustassa bongattu klubikilvillä varustettu B5 Imola Gelb värityksellä :)
Työkeikalla käymässä, en näitä vaasalandian kadunnimiä tiedä :D
Comment
 - 

Lappeen länsi-auton pihassa pari tuntia sitten harmaa B7 RS4 sedan. Itse kävin siinä tyyppäämässä A7:n ja RS3:sen :)
Comment
 - 

Tuo B7 RS4 Sedan kulkee vissiin quattro-tourin mukana kun oli Joensuussakin tourilla.
Joensuun keskustassa tänään illalla Karjalaisen Tuomas, nostin käpälää. Autonpesureissulta olin tulossa.
Comment
 - 

Huomasin vähän liian myöhään. Sori :D Hallille olin menossa pyörähtämään nopsaan.Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiTuo B7 RS4 Sedan kulkee vissiin quattro-tourin mukana kun oli Joensuussakin tourilla.
Joensuun keskustassa tänään illalla Karjalaisen Tuomas, nostin käpälää. Autonpesureissulta olin tulossa.
Comment
 - 

Lienee ollut veli amalin.Alkuperäinen kirjoittaja Appen Näytä viestiTummansininen (musta?) S4 B5 avantti clubialusilla aamu ysiltä Aleksis Kiven kadun päässä menossa Pasilaan päin. Ite olin naamioitunu firman punaseen Transiittiin.
Comment
 - 

Ei ole kiertueauto vaan myyjän :)Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiTuo B7 RS4 Sedan kulkee vissiin quattro-tourin mukana kun oli Joensuussakin tourilla.
Comment
 - 

- 

Hyvinkin todennäköistä. Muija sillä käy koulussa aina välillä.Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN] Näytä viestiSuht varmasti Thoubin A4 hämeenlinnassa tänään about 15:45. Tuntomerkkeinä matala B7 ja RS6 new vanteet. Suhailin 4F avantilla risteävää katua.
Comment
 - 

Olisiko sama, mistä tuossa vähän ylempänä puhuttiin? Teillä päin oli eilen quattro tour.Alkuperäinen kirjoittaja juutasqsa Näytä viestiTänään Lappeenrannassa rinnalle ajoi harmaa sedan B7 RS4, kukas on sellasen kylille hommannut?
Comment
 - 

Ei ollu tourin autoja.Alkuperäinen kirjoittaja jarpale Näytä viestiOlisiko sama, mistä tuossa vähän ylempänä puhuttiin? Teillä päin oli eilen quattro tour.
Comment
 - 

Samaa tullut itsekin muutaman kerran bongailtua. Viimeksi oli suksiboxikin katolla.Alkuperäinen kirjoittaja Wezq-Ape Näytä viestiAud-158 eilen espoon ikean pihassa. Komea laitos.
Comment
 - 

Bongausketju
Lappeenrannassa on pyörinyt yksi RS4 sedan jo varmaan vuoden päivät. Ei tietääkseni ole clubilaisia.
Siis jos kyseessä on vaalea, hieman sinertävä. Olisko avus silver...
Comment
 - 

Sepä se tais olla.Alkuperäinen kirjoittaja Lordof4rings Näytä viestiLappeenrannassa on pyörinyt yksi RS4 sedan jo varmaan vuoden päivät. Ei tietääkseni ole clubilaisia.
Siis jos kyseessä on vaalea, hieman sinertävä. Olisko avus silver...
Comment

Comment