kuppis bongattu eilen illalla järvenpään asemalta, ihan asiallisen näkönen peli. Ite olin naamioitunu opel merkkiseen henkilöliikuttimeen
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Vt 7 klo 11.15, loviisan eteläisen risteyksen kohdilla vanhakoppanen aakolkki (musta?) matkalla stadiin päin kaksi jantteria otti katsekontaktia huomatessaan kakkikseni vastaantulevaksi.
Comment
-
-
Tunnustan. Oltiin parin kaverin kanssa matsissa. Ekan kerran varmaan viiteen vuoteen. Odottelin naapurinpojan (Korpikoski) pelaavan, mutta oli jostain syystä poissa. Olisit tullut vetämään hihasta.Alkuperäinen kirjoittaja niksuClubin takki bongattu just nyt Turkuhallin Sport Cafessa.
Comment
-
21.10@Bauhaus Tampere
Jos vielä tuntomerkkeihin sopii mustat kattokaiteet ja ikävähkö lommo takaluukussa, niin HEP... (Vaikka ei se nyt oikeasti kovin matala ole)Hopeinen matalahko C6 A6:nen klubitarroilla eilen Tampereen Bauhaussin pihassa. Olin itse liikkeellä vähän vanhemmalla ja "väärän" merkkisellä kalustolla. Taivaansininen W124 Mercedes :)
Comment
-
Morjensta vaa. Ei niitä kovin tarkkaa oo pyöritelty ku vieläki kestäs ottaa senttejä pois korkeudesta rengas-kaari väliltä mutta pakoputki ei anna enää periksi nostamatta sitä paria senttiäAlkuperäinen kirjoittaja Wezq-Ape Näytä viestiKuusamontiellä n. puoli viien aikaan punanen B5 avant kilvenalusilla. Renkaat istu kaareen sen verran hyvin että tuumia ja millejä on vissiin aika tarkkaan pyöritelty.
Comment
-
Musta A6 Allroad (oisko C5, emmää noista tiijjä) clubikilvellä, bongattu ~7:15 poliisilaitoksen liikenneympyrässä.
Taidettiin joskus Terran pihallakin kesällä morjestella, kun oli kulkineet vierekkäin parkissa, nimimerkki tosin on mysteeri!Viimeksi muokannut TTH-80; 23.10.2012, 18:05.
Comment
-
Viimeksi eilen n.16:30 aikaan Nummelan Asematiellä tuli musta S2 Avantti vastaan, käpälääkin nostin(tosin hieman myöhässä), ite olin menossa renkaanvaihtoon punaisella B8 avantilla. Useamminkin nähnyt saman yksilön samaisella tiellä.
Comment
-
Vuosaaressa ajoi juuri hansaterminaalin parkkiin kilvetön S2 Avant/Rs2?
A3:n perässä tuli satama-alueelta.
Nätissä kunnossa näyttää olevan :)
Comment
-
Oliskokohan ollut Matin peli?Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristoVuosaaressa ajoi juuri hansaterminaalin parkkiin kilvetön S2 Avant/Rs2?
Comment
-
Mää en perinteisesti huomannu mitään :D Olit vissiin siinä toisella kassalla? Mut juu kyllä tuli pyörähdettyä, toinen kaiffari ei tällä foorumilla vaikutakkaan.Alkuperäinen kirjoittaja tommy.j Näytä viestiTommi[FIN] ja toinen tyyppi(nimimerkkii en tiiäkkää) käväs eilen tos työpaikal, (säästötalos) kävelitte ohite, sit minuutti jälkee päin nii älysin vasta et tuttuja naamoja..
Comment
-
Morjensta vaan ! Oli niin reippaasti sulla lapanen pystyssä.... :) Piti laittaa illalla tänne viestiä vaan pääspä unohtumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Rac3r_ Näytä viestiRipatin Päivi bongattu eilen kolmen aikaan kirrin risteyksessä, painelin siitä sinisellä ässällä ohi.
Comment

Comment