haraldh:n "Gekko" bongattu eilen klo.16 Unioninkadulla. Itse olin apostolin kyydillä toimistolta junalle matkalla.

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viesti
Punainen kasikymppi Riihimäen HAMK:in parkkiksella ruokalan päädyssä. Kilvenalusta edessä ja tarrakin tais olla sivuikkunassa. Tuli ekaa kertaa käytyä katsastamassa ruokalan tarjonta kun siinä lähellä satun työskentelemään..Vahvasti epäilen, että meikäläisen kärry kyseessä. Tosiaan HAMK:ssa tulee opiskeltua....Taisin saman laitteen itsekin bongata, ei noita täällä paljoa liiku.
Comment
 - 

V12 merkein varustettu musta Q7, ylämyllyn shellin pihassa tänään illalla. Perässä sillä oli se iso traileri ja siinä mammutti ;) http://www.suomenmaa.fi/etusivu/talo...a_4752904.html
Comment
 - 

Kyllä olin menossa sinne Nesteen halliin pesemään autoa kun alkoi olemaan tilanne sen verran vakava, että housut likaantuu auton helmaan :) Kattelin sitä sun autoas että kyllä se S-line etuhelmaa kaipais omakin auto, mutta se kun vaatii koko etupään maalauksen jotta miellyttäis omaa silmää niin olkoot.
Comment
 - 

Oli. Radalle.com tapahtumassa oltiin käymässä ja siellä minäkin jap3:n bongasin.Alkuperäinen kirjoittaja Matti Näytä viestiOlisko JAP3 ajanut tänään hämeenlinnassa? Ainakin rekisterikilven ja auton perusteella voisin kuvitella :)
Yläparkissa tuntui clubilaisia olevan muitakin. Ainakin Audi A2:n auton huomasin ja taisi ainakin yhdessä tummassa pitkäkatossa (A6/S6?) olla clubi kilvenaluset.
Oman linttani ajoin sinne melkein yläparkkiksen toiseenpäätyyn jemmaan.
Comment
 - 

Nyt on mennyt kyllä ohi tämä kohtaaminen. Ens kerralla sitten! Toinen teidän perheen ajokki taisi tulla vastaan Pirkkalassa Lentoasemantiellä, torstaina tahi perjantaina? Alkaa perhana dementia jo vaivaamaan, ei muista ei :DAlkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viestiJondetsi tuli Lempäälässä klo:18 jälkeen vastaan. Ei ole pakko morjestaa.
Olin poikien kanssa tuolla kutosella liikenteessä.
Comment
 - 

Perjantaina tuli punaine mahdolisesti RHD ohjauksella oleva urkki vastaan. Käännyin 67:lta "vanhalle" tielle kohti alakylää. Ja tänään A4 B5 sedan, musta ja raakasti tuunatuilla puskureilla, clubi.kilvenaluset. Oli vaakunan parkissa. Sekä musta b8 avant isoilla new RS6 vanteilla keskustassa.
Comment

Comment