No jos jatketaan. Samalla reissulla tuli Aleksanterinkadulla spotattua hopea b7 avantti, jossa lapanen pystys kuskilla ja heti perään suht hieno 80 avosämpylä. Jälkimmäisen kuski ainaki ihmeissään ku peukkua nostin. :D

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Maxxxster
hep, minä!! :-))Alkuperäinen kirjoittaja nicce Näytä viestiSininen B7 S4 Avant Helsinginkadulla neljän aikoihin. Hauska kilpi kilvenalusella ja kivat äänet. <3 :D
Comment
 - 

Hyvin paljon mahdollista..koska niillä nurkilla tuo delffiinin harmaa vankkuri liikkuu koka päivä :) Enkä minä enään tunnista sinun autoasi, kun olet sen vihreän vaihtanut toiseen. :PAlkuperäinen kirjoittaja Niconce Näytä viestiTaisi Murre tulla vastaan B6 avantilla Lahdentiellä joskus puoli kuuden aikaan? Kohdalla tajusin, enkä ehtiny käpälää nostaan.
Comment
 - 

Äsken ajeli Imatralla tunnin sisällä kaksi kertaa vastaan sama musta C5 korinen A6 farkku. Matala näytti ainakin olevan ja taisi sieltä keulalta paistaa joku cooleri silmään. Kenties foorumilaisia?
Comment
 - 

Maxxxster
Juu sieltähän mä lähdin :-) alla on MTM:n putkisto missä downpipet on "custom made" koska ei sopinu automaatti vaihteiseen malliin.Alkuperäinen kirjoittaja hattis Näytä viestiMaxxxster taisi lähteä hetki sitten sipoonlahden rampista motarille helsinkiin päin. Ihan mureat äänet ässässä, onko vakioputket alla vai jotain muuta?
Comment
 - 

Maxxxster
terve, FUN-4 on minä:-) huomasin pikkusen myöhään ja taisin nostaa lapasta vasta kun oltiin kohilla..! Mun auto on s4 eikä rs4 ;-) hieno a3 sulla!!:-)Alkuperäinen kirjoittaja Ouem Näytä viestiEilen siinä hartwall-areenan kupeessa nostelin lapasta siniselle B5 S4:lle, ja tänään nousi lapanen myös siniselle B7 RS4 "FUN-4"-rekkarilla. Hienoja vehkeitä!
Comment
 - 

Pahus, Virhe =/ Ei sitä yleensä katso väärin (koska pakko on tietenkin selitellä). Unohtu mainita myös paikka ja aika, mutta olit hienosti ajan tasalla! :)terve, FUN-4 on minä:-) huomasin pikkusen myöhään ja taisin nostaa lapasta vasta kun oltiin kohilla..! Mun auto on s4 eikä rs4 ;-) hieno a3 sulla!!:-)
Comment
 - 

Minä!Alkuperäinen kirjoittaja hattis Näytä viestiPunainen B7 quattro- ja klubitarralla sipoonlahden nesteen parkissa, taisitte kävellä ohi kun ryystin kahvia siinä oven edessä.
Käytiin kaverin kanssa kahvit ryystämässä...
Comment

Comment