Onko jonkun täällä pyörivän tummanpuhuva B5 S4 Avant, mikä on useasti parkissa Piispanpihan mäessä Fortumin talon vieressä?

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Luulisin että minä. Erinomainen mallitunnistus. Vaikka onhan noita Lahdessa ja typ44 satkuikin. 220V on vähän harvemmassa.Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiKukas oli tumman sinisellä V8 audilla aleksanterin ja rauhankadun kulmassa liikenne valoissa tossa klo 10.00 tänään. Itse olin sillä mattamustalla mersulla liikenteessä...
Comment
 - 

Jeps, kyl se mun A6 oli.Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viestiJoo se tais olla pehun A6 4F sedan! Bongailin saman auton, kun ajelin kierrettä alas kotio lähtiessä.
Comment
 - 

Moro, todella komeessa kunnossa oli auto siihen verrattuna mitä yleensä nähny! :) Löytyikö ämyreitä? Itse ajelin keskustasta kaverilta kotia kohti, liskoja odottelemaan.. :DAlkuperäinen kirjoittaja welloo Näytä viestiJep, osu ja uppos. Siskon kanssa yritettiin hakea tarjousämyreitä etuajassa. Moi.
Comment
 - 

RistoEe:
Minä se tuohon aikaan Teollisuuskadula jonottelin mikäli kulkine näytti yhtään tällaiselta: http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=103138
Comment
 - 

Suunnilleen joo. Ei kerennyt kunnolla katsomaan kun olin juuri päinvastaseen suuntaan menossa hopealla C5 avantilla. Morjesta vaan :)Alkuperäinen kirjoittaja mikko_1 Näytä viestiRistoEe:
Minä se tuohon aikaan Teollisuuskadula jonottelin mikäli kulkine näytti yhtään tällaiselta: http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=103138
Comment
 - 

Oliko foorumilaisia Raahessa ABC:n ja Carvanin välissä hopealla B6 sedanilla? Lapa nousi ainakin reippaasti :)
Comment
 - 

Moro, moro. Tänää samoilla koordinaateilla hopeinen C5 avant, tosin Virokilpinen.Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiSuunnilleen joo. Ei kerennyt kunnolla katsomaan kun olin juuri päinvastaseen suuntaan menossa hopealla C5 avantilla. Morjesta vaan :)
Comment
 - 

Kyllä tuo oma on ihan Suomen kilvissä. Tänään tosin ajelin siitä vasta tuossa neljän aikoihin. Tunnissa tuo liikennemäärä kyllä kasvaa käsittämättömän paljon. Tuollanen tuo oma kulkine on tällä hetkellä.Alkuperäinen kirjoittaja mikko_1 Näytä viestiMoro, moro. Tänää samoilla koordinaateilla hopeinen C5 avant, tosin Virokilpinen.
Comment
 - 

Eilen Tampereelle mennessä näkyi taas kolmostiellä paljon todennäköisiä kerholaisia, oli useampia Ursseja, TT:tä ja yksi tummanharmaa S/RS6 C5 sekä vaatimattomasti "AUD-1" A8. Uudempia valkoisia aanelkkuja sekä vitosia alkaa olla jo niin paljon että yhdessä kohtaa niitä meni motarilla kolme peräkkäin tappituntumalla (2xA4+A5). Vihreä TT takasiivellä ja isoilla kylkitarroilla tuli vastaan Valkeakosken ja Hämeenlinnan välillä, nähnyt aikaisemminkin ainakin Ahvenistolla.
Comment

Comment