Musta B7 avant klubikilvenalusilla kaikki valot pimeänä tänään klo 8:38 Espoon Merituulentiellä/Kuitinmäentiellä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Vieras
-
Sieltähän se sapuska tulee usein haettua, morjensta vaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Brain Näytä viestiFUN6 bongattu oman satkun vierestä s-marketin parkkihallissa.
Comment
-
Hehe - joo tää on kyllä aika puoleensavetävä alue :D </sarcasm>Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viestiJabis...siellä on aika mukavaa.....I'm so busted!!
Comment
-
Tummansininen C5? Avant klubitarra vasemmassa takaikkunassa klo 14.05 Ristimäenkadulla, oma auto seiso siinä hallituskadun kulmassa.
Comment
-
Moro vaan! Tuli tosiaan kahvittelun merkeissä pyörähdettyä siinä toimistolta tullessa. Meni vähän perisuomalaiseen tapaan kyräilyksi, kun huomasin vasta pois lähtiessäsi, että onpa hyvän näköinen B5 ja näin tarran.Alkuperäinen kirjoittaja hattisEilen sipoonlahden nesteellä tyylikäs sininen B7 A4 s-line klubitarra takasivuikkunassa.
Kiitoksia, kaikenlaista on pitänyt auton kanssa puuhastella, mutta aika on mennyt kaikkeen tärkeämpään. Komea peli tosiaan sinullakin.
Comment
-
Heps, minä siellä Windows Server 2008 -koulutuksessa, vielä huomisen.Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viestiAamulla tummansininen B6 sedan kilvenalusella yliopiston parkkipaikalla.
Comment
-
Ei ollut meidän auto, enkä ainakaan minä kun ei korttia löydy ajaa kuorkkia. :)Mahtoikos olla quattro20v
Joku karvanaama ajeli Peltopuron ex. ronsulla teollisuuskadulla pasilaan päin tossa vähän ennen neljää.
Comment
-
Eihän ollu maestro itse seisoskelemassa siinä ulko-oven eessä lappunivaskan kanssa? Jotenki oli vaan tutun näkönen pärstä. :)Alkuperäinen kirjoittaja mstr Näytä viestiHeps, minä siellä Windows Server 2008 -koulutuksessa, vielä huomisen.
Comment
-
Osuisi kuvaus muuten, mutta kello neljän aikoihin.Alkuperäinen kirjoittaja Wisa Näytä viestiMahtoikos olla quattro20v, kun tuossa hieman ennen puoli seitsemää kurvasi Vihdintieltä Kehä kolmoselle idän suuntaan? Ajoneuvo oli hieman huurteinen FL-Volvo ja lavalla kaivuri. Itte olin valoissa valgiakoppisella Mersun jakoautolla.
Comment
-
diffas spotattu 19.16 uudenmaankadulla, motonetin risteyksessä.. Mitäs sieltä apparin jalkotilasta etsit kun et huomannut vaikka morjestelin:D
Comment
-
Oli kaatumatautisia ostoksia jostain syystä :DAlkuperäinen kirjoittaja Drunkenmunky Näytä viestidiffas spotattu 19.16 uudenmaankadulla, motonetin risteyksessä.. Mitäs sieltä apparin jalkotilasta etsit kun et huomannut vaikka morjestelin:D
Aijoo samalla reissulla tuli myös pitkänen vastaan starkin kohdalla.Viimeksi muokannut diffas; 7.9.2011, 22:11.
Comment
-
Niin tuli. Älysin kohdalla mutta käsi ei kerennyt ajatuksen mukaan. Bensakauppaan oli matka.Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viestiAijoo samalla reissulla tuli myös pitkänen vastaan starkin kohdalla.
Comment

Comment