JAP3:n risa ja muutama muu klubilainen bongailtu pyörimässä eilen illalla Jyväskylässä. Jos tänään menis päällistelee Cruisinkiin tarkemmin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
No nyt olis JyväsCruisinki ja siihen liittyvät jatkoajelut minun osalta suoritettu. JAP3:n bongailin luonnollisesti esittely alueella ja muutamia muitakin kerhotarralla varustettuja ajokkeja. Illasta näytti pystärillä olevan Ripattien ässä. Olisiko ollut nuorisoseuran kulkineena.
Comment
-
Oikein Teemu....:) Meidän vanhempi Plikka se siellä cruisaili.Ja kuskina kavereille ,kuinkas muuten !
Comment
-
:DD itsekin olin näkevinäni parit kilventaustat ohi mennenAlkuperäinen kirjoittaja seepra Näytä viestiEilen Vetelissä, Kemoran moottoriradalla oli paikalla pari näyttävää Audia. Klubilaisia?
Comment
-
o/ Yritin yhistää siihe b5 sedaniin, mut ilmeisesti ei ollut teikäläisen?Alkuperäinen kirjoittaja zorza05 Näytä viestiCruisingin jälkeen farkku a4 B5 nosti kättä k-raudan parkkipaikalla. Ihmettelin clubin paita päällä paikalta poistuvia.
Comment
-
Joo hetken kesti että tajusi että mikä taksimies mulle huitoo :)Alkuperäinen kirjoittaja welloo Näytä viestiEetulle nostin käpälää ja kovasti valoja vilkuttelin tuuskilla KehäIII jälkeen. Moi!
Comment
-
Autona toimi ilman R oleva versio eli pelkkä S4..Alkuperäinen kirjoittaja Otto. Näytä viestiHarmaa RS4 Avant Eurocruising-takalasitarralla ja klubin kilvenalusilla kurvaili edessä Mäkelänkadulla tänään vähän ennen klo 15.
Hallitus sanoi että olitte ilmeisesti ollut valoissa vierekkäin, koska hänen vieressä oli ollut tyylikäs uusi Audi..
Comment
-
Toivottavasti en, kun en siellä päin Vantaata ole liikkunut hetkeen ja pe/la autokin oli vain parkissa ellei joku salaa ajele sillä...selittäisi nopeasti tyhjenevän bensatankin!Tuliko Jaarli81 perässä Simonkyläntiellä?
Väri ainakin oli outo ja hopeat peilit.
Tänään viimeksi auto käytössä ja joku on ainakin palauttanut sen jos on ajellut!:)
Varhaisdementiakaan ei ole poissuljettu.
Comment
-
No niin tais olla ilman ärrää, kun tarkemmin muistelen. Ihan en viereen saakka päässyt, että olis katsekontaktia voinut ottaa tai morjestella, mutta naisen kädet sitä ässän rattia puristeli. Mukava stance pirssissäs.Alkuperäinen kirjoittaja Sam-1 Näytä viestiAutona toimi ilman R oleva versio eli pelkkä S4..
Hallitus sanoi että olitte ilmeisesti ollut valoissa vierekkäin, koska hänen vieressä oli ollut tyylikäs uusi Audi..
Comment
-
Jos meinaat Saaronniemen rantaa niin sitten se todennäköisesti oli meikäläinen, tarrat löytyy molemmin puolin. Siellä näytti Audi-kuskeja pyörivän ihan mukavasti.Alkuperäinen kirjoittaja niksu Näytä viestiHarmaa A4 B6 Avant Ruissalon uimarannan parkkiksella ~16:30, member-tarra oikeassa takasivulasissa.
Comment
-
Kiitos kiitos. Kyllähän tuo mun "Ei niin kiire perhe farkku" teki tehtävänsä. Et ollu ainoa joka haettiin pariin otteeseen radalta narun jatkona pois.Alkuperäinen kirjoittaja Jönssi Näytä viestiClubilaisiakin muutama bongattu tapahtumassa.. Itse liikuin punaisella Coupella lauantaina radalla enemmän ja vähemmän menestyksekkäästi... ekaa kertaa radalla menköön sen piikkiin... Erityisesti kiitoksia hinausta pitäneelle Audistille ;)
Tosissaan Motoparkissa tuli useempi clubi kilvellinen bongattua.
Comment

Comment