Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo

Näytä viesti

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Jees, pitihän tuota käydä evästä ostamassa..=)Alkuperäinen kirjoittaja lord-of-the-rings Näytä viestiJusutus tais olla Varkauden Prismassa tänään klo 18 maissa.
Comment
 - 

Hyvinkin todennnäköisesti. Vanteet taitavat olla vaihtuneet. Harmi, kun en huomannut rekkaria katsoa..Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo
Samaisen pelin kanssa ajoin taas tänään vastakkain Salon keskustassa. Tunnusta jo! :)
Tämä? http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=82007
Comment
 - 

Kiitoksia! Tuli nuo Artec:t pyöräytettyä tänään töissä alle, niin stance jäi vähä korkeaksi. Päänsärky vei voiton alustan ruuvaamisesta :D Ja siinä samalla ku hallista peruuttelin ulos, niin nappasi tuo puskurin etuhelma johonkin kiinni ja irtosi. Noh paikoillaan taas :)Hep hep, se olin minä ;) Komea on myös b5 sedanisi ja puhdas ;)
Comment
 - 

Meikäläisen se on, yleensä se on pikkukakkosen kanssa vierekkäin. ?Alkuperäinen kirjoittaja Siba Näytä viestiKenen A6bt on Turun yo-kylän itäpäädyssä parkissa? Nytkin oli siinä valkosen pörinänissanin vieressä. ;) Kilvenalunen ainakin oli, saattaa tietty olla ostettu klubilaiselta. Datsuni on siis kaverin, pyörin siinä sillointällöin.
Comment
 - 

Saman herran laite kyllä. 997 Turbo, joka luovuttaa nykyisellään noin 800 hyötyhevosvoimaa ja tuhat nyyttonmetriä. Ihan kiireinen "talviauto" mun mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja Mannion Näytä viestiPorchen joku malli tuli vastaan, rekkarina IOL-11.. Ilmeisesti saman herrasmiehen talliin kuuluvaa kalustoa, kuin se Lambokin..?
Comment
 - 

Noh ei ne omat silmätkään ollu kauheesti mukana, kun olin juuri tullut työ reissusta:) Mut tunnistin silti::
"Polkumopo" elikkäs tuo paremmanpuoliskon Arosalla olin liikenteessä.
Tänään hopea suht tuore A6 clubikilvillä Idea Parkin kulmilla klo 11.45, ajelin perässä. Tunnus merkit 3.2 V6 quattro persiissä.
Comment

Comment