Oliko se Mikse Motonetin parkkipaikalla pitämässä vähän Quattrokivaa tänään?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kyllä oli qreipin vanha kyseessä.Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viestiOliko Greipin Imola keltainen B7 rekkarilla BBI-xxx? Näin tuollaisen eilen Kuopiossa.
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...&postcount=776
Comment
-
"LED-1" kilvillä olleen A3:n perässä ajelin klo 18 aikaan 10-tietä Hämeenlinnassa. Koomista oli, etten nähnyt itse autossa ulkopuolisesti ainuttakaan lediä :D
Comment
-
Ehkei rekkari viittaa auton ledimäärään, vaan auton omistajaan jotenkin muutoin. :)Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo"LED-1" kilvillä olleen A3:n perässä ajelin klo 18 aikaan 10-tietä Hämeenlinnassa. Koomista oli, etten nähnyt itse autossa ulkopuolisesti ainuttakaan lediä :D
Comment
-
-
Greipin entinen b7 on minun pikkusysterin auto ja oli tuolloin Kuopiossa.Alkuperäinen kirjoittaja JAP3 Näytä viestiOliko Greipin Imola keltainen B7 rekkarilla BBI-xxx? Näin tuollaisen eilen Kuopiossa.
Comment
-
Hep! Perheen kanssa kauppareissulla. Ei se mun kolmonenkaan ihan puhtoinen ollut, just pesin sen tossa omassa pihassa ja totesin, että pakko olla kevät, kun voi auton pestä ulkona.Alkuperäinen kirjoittaja Mannion Näytä viestiKeltainen ykköskopan A3 tuli just Vaajakosken liikenneympyrään tuossa 17:50 tienoilla. Valkoiset alut ja jonkinsortin korisarja näytti olevan. Itse kurvasin Kuopioon päin mustalla, mutta tosi kuraisella, farkku A4:lla.. Joku täältä?
Comment
-
Tuo s2:nen oli ilman etupuskinta? Jos niin silloin kyseessä olin mä ja ikäväkyllä kyseessä on vain s4:nen. Oltiin kaupoille menossa.Alkuperäinen kirjoittaja voveli Näytä viestiKuka kääntyi ilmakehälle harmaalla rs4:lla ennen kuutta? Huomasin vasta keskellä risteystä, että oli joku clubilainen siinä oikealla valoissa. Itse olin tuolla kovia kokeneella vihreällä s2 avantilla.
Comment
-
Taisin nähdä samaisen A4:sen tänään, kuin jarituru. Jos kyseessä oli valkoinen A4.Alkuperäinen kirjoittaja jarituru Näytä viestiEspoossa A4 B5 isolla alumiinisella takasiivellä, klubilaisia?
Muita tuntomerkkejä ei jäänyt mieleen...
Comment
-
Maxxxster
Nähty tänään ysin maissa aamulla sininen s4 b7 farkku parkissa urheilukadulla ja samalla kadulla ajoin mustan s5 takana. Oliko klubilaisia? En ole varma.
Comment
-
Ei niitä täällä vastaavalla siivellä voi olla kuin yksi ja vaalea oli väriltään.Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viestiTaisin nähdä samaisen A4:sen tänään, kuin jarituru. Jos kyseessä oli valkoinen A4.
Kaksi kertaa olen ajanut tätä vastaan eri paikoissa Espoota, kummallakaan kerralla ei siiven lisäksi ole jäänyt muita yksityiskohtia mieleen ;)
Comment

Comment