Musta b7 avant bongattu ruukintien valoissa eilen. Clubi-tarra näytti olevan vänkärin taka sivulasissa.

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

Siilinjärvellä ABC:n parkissa maanantaina klo 14 jälkeen harmaa b6 avantti jossa joku korisarja, valoluomet ja rs4 vanteet 18-19" koossa. Näpsäkkä peli, parempi olis ollu ilman luomia.
Samoin siilinjärvellä viimeviikon puolella s-marketin parkissa siniharmaa coupe, siisti peli oli. Onko kumpikaan tätä foorumia lukevan kulkineita?
Comment
 - 

Veli jpakarin oli kyseessä. Ei tosin välttämättä itse ratin takana.Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiArabianrannassa tänään valkoinen 1.4T A3 clubinkilvenaluksella. "If in doubt, flat out". Sinäkö? Itse liikuin punaisella B6 avantilla samaa matkaa kahvitehtaalle asti.
Comment
 - 

Jees, minähän se, hummerikin tuli noteerattua kyllä..A4 tosiaan kyseessä, s4 keulallahan toi periaatteessa on ja värinä mingblau eli ei musta ;DAlkuperäinen kirjoittaja Smooth Näytä viestiMusta A4/S4 B5 (etukilpi puskurin vasemmassa alareunassa) bongattu eilen hämeenkadulla rosson kohdalla. Oltiin valkosella hummerilla liikenteessä. (itse kuskina)
Comment
 - 

Minähän se. Itellä ei tarvii olla edes kiire, niin yleensä bongauksen huomaa vasta just kohdalla... :)Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viestiT.Hell taisi superlötköillä vastaan tuos Ilmarisentiellä? Oli kyl kiireet hetket, niin ei kerenny havainnollistaa tarkemmin. :)
Comment
 - 

Kaksi b5 s4:sta bongattu Raumantiellä noin 15-25km raumalta turkuun päin noin kello 12.30-13.00.
Toinen sininen sedan oli tukkeena :) ajeli 70km/h turkuun päin ja toinen tumman sininen farkku tienposkessa raumalle päin. Liekö pakkanen tehny tepposiaan. Itse ajelin vanhempien b8 diesel nelkulla turkuun päin.
Olikohan foorumilaisten ässiä?
Comment
 - 

Tänään vähän ennen kahta ajoi sininen A4 klubikilven taustoilla Kuokkalasta kaupunkiin.Ajoin sun perässä Rantaväylälle josta ite lähdin pohjosiin päin....kenpä olit sä ??
Comment
 - 

- 

Rekkari oli BUF-XXX ja minun vanha TT se siinä oli.Alkuperäinen kirjoittaja Matti83 Näytä viestiäsken oli MTV3 uutisissa juttua talvirenkaista ja kuva materiaalia rengasliikkestä jossa nosturilla Audi TT rekno. MUF-XXX liekkö ollu jonkun klubilaisen?
ps. helmassa oli BSR:n logo
Comment
 - 

- 

Hokasimpa tänään että yksi pajalla olevista audeista on sitten jonkun clubilaisen entinen kun takasivu laseissa koristaa AFC tarrat. Kyseessä siis valkoinen uudehko vajaaveto A3 hb. rekkari tais olla VYx-xx alkuinen jos oikein muistan.Viimeksi muokannut Crash_; 2.12.2010, 16:09. Perustelu: ei tannukkaa olla sedan. kiitos google kuvahaku
Comment

Comment