Alkuperäinen kirjoittaja PetteriM

Näytä viesti

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

- 

Ilmeisesti bongasin "Greippi":n TT:n Tiiriön Prisman parkissa, oli RS4 tyyliset vanteet alla. Itse oli kauniimman osapuolen sinisellä vari Golffilla kaupustelemassa.
Comment
 - 

Oikein bongattu! auto on siellä aika usein päivät parkissa :)Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiIlmeisesti bongasin "Greippi":n TT:n Tiiriön Prisman parkissa, oli RS4 tyyliset vanteet alla. Itse oli kauniimman osapuolen sinisellä vari Golffilla kaupustelemassa.
Comment
 - 

Komea laite ja kivasti siinä "eturivissä" näytillä :D Veropäätöstä odottelemassa?Alkuperäinen kirjoittaja qreippi Näytä viestiOikein bongattu! auto on siellä aika usein päivät parkissa :)
Comment
 - 

Arvasin oikein, "quattro20v" se tietysti Transitista moikkaili. En ehtinyt räpylää nostaa kun pojalle juuri ihmettelin miten aamulla voi olla niin paljon liikennettä ettei sekaan pääse. Vireystila ei ilmeisesti ollut paras mahdollinen, yleensä en vielä tuohon aikaan aamusta ole liikkeellä mutta Tampereen alihankintamessuille Audin keula suunnattu.Kaima bongattu risalla vuosaaressa, olin naamioitunut transittiin. :)
Comment
 - 

Tunnustaudun alkuperäisenvihreän A4:sen omistajaksi.Alkuperäinen kirjoittaja osmopena Näytä viestiMatinkylässä Hoasin juurivalmistuneiden asuntojen pihalla kaksi klubitarraista autoa. Kummatkin A4:sia, olisikohan B5 ollut. Harmaa farmari ja vihreä sedan.
Comment
 - 

Tänää sain vihdoin kilvet kiinni! 10 viikkoa meni veropäätöksessä kaikkiaan.Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiKomea laite ja kivasti siinä "eturivissä" näytillä :D Veropäätöstä odottelemassa?
Comment
 - 

Sinä painelit menemään keltaisella B5:lla? Pirusti vesi pöllysi niin ei oikein selvää saanut... Morjensta vaan..Alkuperäinen kirjoittaja herrakani Näytä viestiPunanen a4 b6/7 Avant ohitteli 3-tiellä 18 nurkilla, kerhokilvenalusta, mustat lasit. Moi!
Comment
 - 

Apteekis olin käymässä. Vastaus vähän jälkijunassa =)Alkuperäinen kirjoittaja HannuH Näytä viestiKauppakadulla Clas Ohlsonin vieressä la iltapäivällä sininen s4, klubimerkki etulasissa. Kuka lie ollut?
Comment
 - 

Aikas törkeän kauan, mulle kesti "vaan" 5 viikkoa.Alkuperäinen kirjoittaja qreippi Näytä viestiTänää sain vihdoin kilvet kiinni! 10 viikkoa meni veropäätöksessä kaikkiaan.
Jottei ihan ohi aiheen mene, niin eilen klo 16 tienoilla, meni 3-tiellä ennen Hyvinkäätä joku jenkkimallin TT:llä ohi. Takalasin peitti ruutulippu :D
Comment
 - 

Ilmeisesti siun status on vaihtunut klassikosta pussihousuun. ;)Alkuperäinen kirjoittaja Jukka Pohjalainen Näytä viestiOlenk mää jo niin vanha?
Comment

Comment