Monta monituista kertaa metallinvihreä TT Turengissa...

Kuulutus

Collapse

No announcement yet.

Bongausketju

Collapse

X
- 

No perhana, olin ihailemassa Leonardo Di Capriota valkokankaalta. Ei sillon voi vastailla :DAlkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viestialpin auto spotattu toririnksalla parkissa ja mies ei vastaa puheluihinkaan ;)
Comment
 - 

Taisin olla minä, onko Pekalla auton persiissä gekko tarra? Ainakin joku tyylikäs valkoinen B7 siitä lipui vuosaareen päin kun valoissa oottelin.Kukas oli Itäkeskuksen citymarketin kulmilla punaisella Urssilla tänään siinä 13.30?
Comment
 - 

Tais tulla Alpi vastaan lauantaina sinä puol kolmen maissa kärkkäisen mittarikentän kohdalla. Ja hetkeä aikaisemmin tuli vastaan kärkkäisen parkkialueella vastaan musta äs-3.
laatukadun suunnasta tuli musta a6 ja käänty oikealle orimattilantielle, tais olla edessä vielä devil-valot.
Comment
 - 

Sepä saattaapi olla hyvinkin mahdollista...täytyy nostaa lapasta seuraavan kerran:o)Alkuperäinen kirjoittaja TeMMi Näytä viestiSkae: taidat olla bongannu mun TT:n =)
Comment
 - 

Eilen Järvenpäähän ajaessa harmaa uuskoppanen TT siirtokilvillä ohitti melko railakkaasti hieman ennen Järvenpäätä tuossa neljän jälkeen.
Takaisin tullessa punainen vähän laiteltu A3/S3 ajeli Järvenpäästä Tuusulaanpäin hieman ennen kymmentä iltasella ja ajelin siinä perässä.
Oliko klubilaisia kumpikaan...
Comment
 - 

Pelkosen Jaanan eilen iltapäivällä Audi TT:stä nousemassa Kasarmitorin laidalla ja hakemassa ilmeisesti uutta asukaspysäköintitunnusta. Huikkasin ohi mennessäni, että bensatankin luukku oli unohtunut auki.
Comment

Comment