Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Viestien tasosta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Alkuperäinen kirjoittaja elexter Näytä viesti
    Tuostahan on jo melko moneen otteeseen todettu, että liika yksilöinti ei välttämättä paranna asioiden löydettävyyttä. Samaa moottoria kun voi löytyä eri alustoista. Useasti myös keskustelu alkaa esim. moottorin oudosta sivuäänestä, ja lopulta päädytään vaihdelaatikon vikaan, tällöin sama aihe sopis periaatteessa molempien otsikoiden alle.

    Tukeekos nykyinen foorumisofta tagien käyttöä? Eli jos ketjuihin voisi listata avainsanoja kuten juuri DSG, Torsen, 4F, 1.8t, N75, MMI... ...
    Malliesimerkki liiasta jaottelusta on VAGarena. Mitään ei löydä ja samaa asiaa jauhetaan jokaisen automallin osastossa erikseen, kun järkevämpä olisi koota kaikkien samankaltaisten (pohjalevy tms) autojen omistajien kokemukset yhteen.

    UVW:llakin oli ihan alussa mallikohtaiset osastot - silloin kuin kävijöitä ei vielä ollut - mutta siitä luovuttiin hyvin pian.

    "Tageja" tai avainsanoja on jotkut laittaneet täälläkin ja näkyvät tuolla alhaalla. Myös aihelistassa näkyy kuvake, jos niitä on käytetty.

    Comment


      Mielestäni pienen kaveriporukan sisäpiirijuttujen kirjoittaminen jokatoiseen ketjuun ei ole muille lukijoille melekästä. Tietäjät tietää
      Tää :D sama :D skeida :D näkyy :D nyt :D jatkuvan :D pitkin foorumia :D. Mun mielestä tuollainen kahdenkeskinen chatti ei kuulu edes Esson baariin tai tähän osioon.

      Comment


        Viestien tasosta on myös ylläpidossa keskusteltu ja todettu että chattailu on lähtemässä lapasesta, esim. projekti/näyteikkunapuolella joten modet ryhtyvät siivoustalkoisiin.
        Ylläpito kiittää forumilaisten ymmärrystä asiassa.

        Comment


        • Tämä on ainoastaan hyvää siivousta. Joka ikisessä topicissa ei jaksa lukea kenen pallit ovat suurimmat kun on vehkeet länässä ja vanteet kaaressa.

          Comment


          • Hyvin on moderointi toiminut minun viesteissä :)

            Comment


              Onhan täällä kyllä aika hervotonta menoa ja huumorinkukka loistaa...

              Comment


              • Heitetään nyt yksi vanhemman polven "harrastajan" mielipide. Koska tämä on audi-foorumi, ja olen tänne sitoutunut, oletan että tyhmimpiinkin kysymyksiini vastataan piruilematta! Jos minulla on tietoa jostakin asiasta, sen auliisti jaan. En kuitenkaan tarvitse viestejä joissa ilman mitään omaa kokemusta asian tiimoilta on arvataan tai edes aavistetaan. Kaikki apu on aina tervetullutta, mutta esimerkiksi jarrupalan vaihdosta kysyttäessä en tarvitse "musta tuntuu, ettei ne oo hyvät" vaan tarvitsen oikeasti hyviä vinkkejä siitä itse vaihtamisesta. Jääkööt jarrupalan arviointikommentit muualle. Eli kaipaan täsmällisyyttä ja runsaita vastauksia kohti sitä oikeata maalia.

                Comment


                • Just, Aki asiaa puhut. Kyselin joskus Audin konepellin säädöstä jotain ohjetta, niin puolet, tai suurin osa oli pelkkää läppää ja huumoria. Ei silti huumori piristää, mutta ei silloin kun tarttes oikeesti neuvoja.

                  Comment


                    "Tarpeeton lainaus poistettu"

                    Milläs logiikalla näitä lainauksia poistellaan? Tiedän kyllä että täällä on aina poistettu quote jos vastaaja quotettaa edellisen kirjoittajan koko viestin. Nyt kuitenkin näyttää moderointiin menevän myös ne quotet, joissa vastaaja quotettaa edellisen kirjoittajan viestistä yksittäisen kappaleen.

                    Edellisen kirjoittajan viesti voi koostua useasta kappaleesta tai osiosta joissa voidaan käsitellä useampaakin asiaa. En ainakaan itse ymmärrä kuinka keskustelu häiriintyy siitä, että vastaaja lainaa sen osan tekstistä, johon haluaa vastauksen kohdistaa?

                    Comment


                      Itse poistan juurikin tuolla logiikalla mitä sanoit. Toivottavasti ei ole tullut vahinkolaukauksia ;)

                      Comment

                      Working...
                      X