Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sähkötupakasta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Totta tuokin, itse ei ole tullut tuota sekoittelua kokeiltua vielä, olen tykästynyt Haly Purityn nesteisiin, joita tulee tilailtua jatkuvasti. Voisi vertailla samalla sitäkin, että saako itse tilattavista makuaineista ja pohjanesteistä yhtä hyviä soosseja, kuin nuo valmistajien itse tekemät. Halolla on ainakin jokin erittäin hyvä pohjaneste käytössä, josta tulee ainakin omia makunystyröitä miellyttävä aromi jokaiseen niiden valmistamaan nesteeseen varsinaisesta mausta riippumatta.

    Comment


      Nuo pohjat ja maut ovat niin halpoja, että vaikka tekisi 30 ml testinesteitä, niin eipä juuri hetkauta, vaikka joutuu pois kaatamaan. Esim. inaweralta saa makunesteitä, jotka rittää 2 - 3 dl maustamiseen ja maksaa pari euroa. Voi ostaa vaikka kymmentä erilaista, ja kokeilla mikä on itselle mieleinen. Jos löytää mieleisen, niin jatko on sitten todella edullista. Kannattaa ihan oikeasti kokeilla.

      Tietysti kaikkien valmistajien makuja ei saa erikseen, mutta muuten valikoima on niin järkyttävän laaja, että ongelmana on oikeastaan runsauden pula.

      Comment


        Itselläni menossa nyt pitkälle toista kuukautta kokonaan ilman minkäänlaista imemistä (tabletteja kuitenkin). Ihan jees, kun on kuitenkin tullut katkotta savuteltua sen 25v.

        Comment


        • Ensivaikutelma todella hyvä!

          Kuvissa Evod kanssa:

          https://www.dropbox.com/sc/erfl3ber84aeke1/LL94SDW9zZ

          Comment


            Laitahan kokemuksia verrattuna tuohon evod:iin.

            Comment


            • Itse kanssa pitkään tilailin nesteitä, mutta nyt tehnyt n.4desiä itse noita nesteitä niin ei se mitää rakettitiedettä ole. Nyt taas tulossa uusi setti erinlaisia makuja. Sen huomasi kun itse tekee, että saa laittaa maku ainetta vähän enemmän kuin suositus on nyt tein sen 6-7% seoksen ja olisi kohta maistelu valmiita. Vai minkälaisia kokemuksia muilla on?

              Tässä kanssa olen katsonut uutta tankkia tuohon V2:sen päähän. Tällä hetkellä kun on käytössä vain puffin boge-tankkeja. Tämmönen iski silmään tuolla puffin sivuilla http://www.puff.fi/kanger-aerotank-a...la-p-1256.html

              Comment


              • Mää aloin ns heti kohta miksailemaan oman maun mukaan, vähintäänkin neljästä komponentista mehu käyttöön.

                Mä katselin nyt noita vertailuja, enimmäkseen tuubista, revikoita ja pidemmältä ajalta, niin tuo aerotank voisi onnistua, mut uudelleen lämmitetty protank se käytännössä on.
                Tuossa ilman säädössä ei ole mitään selvää indikaattoria, lukituksesta puhumattakaan, eli aina on eri ilmamäärä ja pyörii kuin papu nenässä.


                Mun oli pakko taas ohentaa nesteitä, ajelin tismalleen samalla reseptillä tehtyä (50/50 ja 2mg/ml), niin evodilla sai hiisata miten vaan niin ei kolissut päässä.

                Mut nyt tuolla nautiluksella, varsinkin kun ruuvasi toiseksi pienimmän ilmareijän niin saa semmoset hatsit vedettyä että muutaman kerran alkanut oikeen yskittämään ja pari kertaa oli pää kuutamolla, liekkö sitten lähtee samasta nesteestä rajummat höyryt?

                Comment


                • Mä teen liuoksen seuraavasti. 50 % PG, 50 % VG ja makuainetta 8 % koko määrästä.

                  Comment


                  • Itse olen nyt muutaman nesteen tehnyt. Inaveran power smoke 36mg ja 0mg (50/50) pohjia sekoitellut niin että tulee n 12mg/ml ja aluksi 10% makuja. Jos on liian vahva niin sitten laimentaa 12mg/ml seoksella. Harmi että tämäkin loppuu tuon uuden direktiivin myötä. No itse saan nuo 12mg litkut tehtyä ihan 20mg pohjista mutta aloitelijoille jotka kaipaavat vahvempia nesteitä homma onkin vaikeampia. No ainakin tiedän ketä en äänestä ensi eurovaaleissa.

                    Comment


                    • Mikäs olisi raadin suosittama vv/vw laite?
                      Vamo v5 voisi olla vielä haarukassa hinnan puolesta..

                      Comment


                        Vamo V2, siihen saa sekä pitkiä että lyhyitä akkuja.

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja Maastomato Näytä viesti
                          Harmi että tämäkin loppuu tuon uuden direktiivin myötä. No itse saan nuo 12mg litkut tehtyä ihan 20mg pohjista mutta aloitelijoille jotka kaipaavat vahvempia nesteitä homma onkin vaikeampia. No ainakin tiedän ketä en äänestä ensi eurovaaleissa.
                          Siis minkä direktiivin? Multa on mennyt ihan ohi.

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viesti
                            Mikäs olisi raadin suosittama vv/vw laite?
                            Vamo v5 voisi olla vielä haarukassa hinnan puolesta..
                            Itellä Vamon v5 ja hyvin on toiminu!
                            Saa siihenki lyhyitä ja pitkiä akkuja :p.

                            Comment


                            • Ostin muovisen suukappaleen http://www.puff.fi/drip-tip-510-ming...kpl-p-845.html tätä clearoa varten http://www.puff.fi/innokin-iclear-30...hm-p-1246.html. En vaan ymmärrä kuinka tuon sais vaihdettua, vai pystyykö edes?

                              Comment


                              • Kyllä siihen pitäis pystyä mutta en kyllä tiiä miten.

                                Comment


                                • Tuotetta tuntematta, tuolla o-renkaalla seo oletuksena paikallaan, joten nyppäys ja thäts it.

                                  Comment


                                  • Alkuperäinen kirjoittaja nomoreford Näytä viesti
                                    Siis minkä direktiivin? Multa on mennyt ihan ohi.
                                    Sen direktiivin jota vastaan julkaisit aloitteen viestissä #307 ;)

                                    Pikakertauksena tuo direktiivi:
                                    -Täytettäviin laitteisiin 2 vuoden tarkasteluaika, varmaankin jatkossa kielletään koska Iso T haluaa markkinat takaisin ja on juuri isolla rahalla ostanut noita firmoja jotka valmistaa näitä "ei niin hyvin toimivia" cigalike tikkuja.
                                    -Tankin maksimikoko 1ml
                                    -Ei yli 10ml pulloja
                                    -Ei yli 20mg/ml nesteitä
                                    -Jokainen valtio saa itse päättää lainsäädännöstä (suomessahan kaikki kielletään, koska THL saa rahansa isolta L:ltä)

                                    Tämänhän takia tuo addressi on että höyry-yhteisö pääsisi itse vaikuttamaan säädöksiin, eikä asiantuntijoina käytettäisi pahimpien kilpailijoiden asiantuntijoita. Vähän kuin juna- ja polkupyörävalmistajat päättäisivät autojen säädökset. Eiköhän kaikki olisi tyytyväisiä jos varsinkin nesteisiin vaadittaisi tiettyjä standardeja joita jo suuremmat valmistajat noudattavat, mutta nämä nykyiset säädökset ovat järjettömiä ja täysin ristiriidassa direktiivin tavotteiden kanssa. Jopa EU:n jury eli lakijaosto tyrmäsi direktiivin laittomana, mutta sehän ei parlamenttiä kiinnosta.

                                    Comment


                                    • Noh parempi tuo kun ei mitään.

                                      Comment


                                      • Kokemuksia nautiluksesta, taustalla tosiaan vain Evod.

                                        Mutta kertaakaan ei ole kurlannut, ei pisaran pisaran missään nestettä, rakenne mielestäni hyvä, ilman säätö toimii.

                                        Saa todella ilmavat höyryt taikka hyvin tiukat.

                                        Olen ajanut noin 3.2v +- (ilman kuormaa mitattu), coilina vakio 1.6 ja akkuna joku 1300mah twisti.

                                        Ainut miinus, jos pakko antaa on se, että tässä mun setupissa ja laturissa, pitää irrottaa myös tuo koristekaulus että laturin saa ruuvattua pohjaan asti.


                                        Pakko tykätä tästä.

                                        Comment


                                        • Nuin, nyt kalusto päivitetty, pienen mutkan kun heitti Sastamalaan näin yötä vasten, kiitoksia sinne :)


                                          https://lh5.googleusercontent.com/-x...h574-no/14+-+1

                                          Comment


                                          • Kiitos itsellesi! :) Näyttää tuo nautilus kyllä pikkuisen paremmalta tuossa eVicissä kuin PT3 :) Tarvii kyllä vakavasti harkita ostamista.

                                            Comment


                                            • Näistä tuli iltasavut kokattua:
                                              https://lh3.googleusercontent.com/-P...301_213449.jpg

                                              Comment


                                              • Onks paha?
                                                http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...tml#post363177

                                                Comment


                                                • Jatkan yksinpuhelua, neljä litraa pohjanestettä tilattu.

                                                  Comment


                                                  • Mistä tilasit ?

                                                    Comment


                                                    • Ebaystä "lubrisolve" nimiseltä kauppiaalta, kun pisempään käyttäneet suosittelivat em kauppiasta ja em tuotetta.


                                                      Kalliin dhl rahdin kanssa em kasalle tuli hintaa 1.3eur per 100ml.

                                                      Suomessa myydään varsin kilpailukyiseen hintaan (siis britteihinkin verrattuna) 4.9eur per 100ml.

                                                      Comment


                                                      • Itse olen muutaman putelin tehnyt inawerashopin VPG:llä. 0mg neste on 1.8€/100ml ja 36mg 11.20€. Ehkä vähän liikaa pg:tä minun makuun, joten seuraavaksi puhdasta VG:tä. Tilasin myös Mixnmatchiltä 100mg/ml VG pohjaa, mutta tuota 36mg/ml pohjaa on vielä muutama (n.40) milli jäljellä joten en ole vielä päässyt kokeilemaan miten toimii. Tavoitenikotiinipitoisuus on tällä hetkellä n.12mg/ml joten taitaa kestää yksi tuommoinen 100ml pullo aika pitkään. Tosin tulevaisuus näyttää aika synkältä DIY hommia ajatellen, niin taidan ruveta pakkaseen hamstaamaan noita nikotiininesteitä. Ainakin PG pysyy ilmeisesti hyvänä aika pitkään pakastettuna.

                                                        Edit: Rupesi jo hymyilyttämään ajatus tilata 10L VG:tä tuolta lubisolvelta :D Mitäköhän ne ajattelisi tuolla lähipostilla.

                                                        Comment


                                                          Kuka marakatti meni vaihtamaan toimivan Protankin atomisaattorin mallia?

                                                          Comment


                                                          • Et kai mennyt heittämään vanhoja pois? Niihin saa helposti tehtyä micro coil setupin.

                                                            Comment


                                                            • Näköjään tuon Nautiluksenkin tosiaan voi saada kurlaamaan riittävästi rääkkäämällä. Kun se pyörii taskussa pitkin työpäivää ylösalas, ato ilmeisesti imee pystyasennossa itsensä täyteen nestettä, ja enemmän tai vähemmän ylösalaisin ollessaan litkut lähtee valumaan imuputkeen, jonka jälkeen atolle valuu taas lisää tavaraa. Tässähän on tosin käyttäjässä vika, eikä laitteessa, mutta kyllä tuonkin näköjään voi tietyissä tilanteissa saada kurluttelemaan :) Pitäisi varmaan kehittää duunivaatetukseen jokin tasku, jossa tuo pysyy samassa asennossa koko ajan, eikä pääse vahingoittumaan jatkuvista iskuista ja kolhuista.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X