Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vista vinoilee! Vinoileeko muilla?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

tuli tässä ostettua uusi kone vistan kera ja hermot meinaa mennä jo alkumetreillä. miksi vista ei tunnista massamuistilaitteita(ulkoset kovalevyt, muistitikut.) jostain usb reijästä joskus hyväksyy ulkoset muistit, mutta yleensä valittaa että "USB-laitetta ei tunnistettu". vissii muillakin ollu tämmösiä näin yksinkertasia ongelmia, mutta syytä ei löydy.. miksi?

Comment

Meikä kyllästy Visvaan siinä vaiheessa kun täysin toimiva perusasennus tilttaa joka kerta kun asennan siihen SP1:n.
      Jumittaa ekassa buutissa kun käy läpi tiedostoja. Jaksanu sen enempää tutkia.

Comment

Asuksen emoilla ja Asuksen omalla "Crash-free-bios-update-systeemillä" olen onnistunut kusemaan biosin päivityksen jo kolmella eri emolla. Joka kerralla tiltannut ja olen jättänyt sen ruksuttaan yöksi, luulisin että se 8-10h aikana tekisi hommansa vaan ei. Ei ole muu auttanut kun kiikuttaa kortti takaisin kaupan tiskille.

Muilla valmistajilla en ole törmännyt samaan ongelmaan.

Comment

Mulla vista on toiminut ihmeen hyvin, välillä pelatessa kaatuu mutta ei mitään suurempia murheita. Vähän sekavahan tuo on vanhan winkan jälkeen.
          Tosin en kyllä tee läppärillä muuta kuin pelaan ja surffaan/imutan...

Comment

Mulla oli Visvan kanssa jonku verran ongelmaa, mutta vain ajureiden saannin kannalta. Muuten pelasi virheettä.. Odottelen tässä kuumeisesti XPsp3:n kanssa, notta millon tulee äänikortille ja dualphonelle toimivat ajurit.

Comment

Working...
            X