Itselläni Logitech 555, mutta en ole kovin tyytyväinen ollut. Hyvää on ohjelmoitavuusominaisuudet ja tuki, mutta minulla ainakin on ollut riesana nappulan jääminen "päälle": ei jumita mekaanisesti, mutta lähettää samaa komentoa niin kauan, että painaa jotain nappia. Rouva käyttää digipoksia myös jonkin verran pelien pelaamiseen, siinä tuo on ihan onneton. Vaikka miten on säätöjä pyöritetty, niin välillä tulee joko 2 käskyä peräkkäin tai sitten ei yhtään.
Ja vähän ärsyttää myös se, että kapulalla ei tee juuri mitään ilman tietokonetta - olen yrittänyt minimoida tietotekniikan kodin viihde-elektroniikasta (dikipoksin kohdalla jotui pitkin hampain antaa vähän periksi), siitä nimittäin on viihde kaukana. Toki ymmärrettävää on, että näin monipuolinen ohjelmoitavuus ei oikein muuten ole mahdollista.
Ja vähän ärsyttää myös se, että kapulalla ei tee juuri mitään ilman tietokonetta - olen yrittänyt minimoida tietotekniikan kodin viihde-elektroniikasta (dikipoksin kohdalla jotui pitkin hampain antaa vähän periksi), siitä nimittäin on viihde kaukana. Toki ymmärrettävää on, että näin monipuolinen ohjelmoitavuus ei oikein muuten ole mahdollista.
Comment