Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Suorituskykymittareista ja puhelinsovelluksista

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Tuossahan on vaan ollut enempi kameroita käytössä, äkkiseltään kuvan laadussa ei oo juurikaan eroa. Hommaat muutaman kameran lisää ja vietät hiukan aikaa editoinnin parissa niin ei tuostakaan kauaksi jää :)

    Comment


      #32
      Harrys Laptimer ei ainakaan omassa luurissa suostu Overlayta tekemään videoille. Kokeillut nyt useampaa eri pätkää Nyrreltä ja aina kun yrittää tehdä tuon overlayn niin heittää alotusruutuun. Täytynee koneella kokeilla jotain räveltää jahka kerkiää.

      Ja siis mulla on Android versio Harrystä.
      Viimeksi muokannut RistoEe; 15.10.2015, 19:49. Perustelu: Android

      Comment


        #33
        Joo mulla iPhone 4 kyykäsi tehon puutteeseen ja ei toiminut Harrys Nyrrellä. Overlay ei suostunut menemään loppuun tai puuttui dataa tai video katkoi ihan omiaan.

        Sen sijaan iPhone 4s toimi tuolla moitteetta eli tehot riittää siinä luurissa.

        Videoiden laadusta sen verran, että suosittelen kuvaamaan gopro yms. action kameralla videot Harryn kautta ja overleijata data niihin. Tulee melkoisesti parempaa/vakaampaa kuvaa. Noin teen seuraavalla kerralla.

        Comment


          #34
          Pistinpä hvuikseen kokeillen vanhalla Samsungin S3:lla ja vaikuttais että sillä onnistuu. Sisällä joku 4.xx androidi. Saattaa olla ongelmia tuolla 5.xx androidilla kun ei toimi siinä. Mutta hidasta se tuollakin on. parisin tuntia näyttäis arvioks processille :D

          Comment


            #35
            Juu eli iphone 4s tai uudempi ja gopro olisi haluttu yhdistelmä ;)

            Overleijaa luokkaa 10 min Nyrren pätkän.

            Comment


              #36
              No en kyllä viitti Laptimerin takia omppua hommata :D Tai no oikeammin overlayn takia :D

              Comment


                #37
                No mä niin tein :)

                Ja kokemuksien valossa todellakin ei tuosta ompusta työluuriksi ole, joten jää rataleluksi ja ei tarvi edes miettiä uudempia omppuja peruskäyttöön. Melko yli-hypetystä koko merkki :)

                Comment


                  #38
                  No mä oon huomannu tuon ylihypetyksen jo pelkästään kokeilemalla kaverian luureja :D Ja sä nyt muutenkin taidat enempi ajella radalla kun minä, joten kai se jotenkin on perusteltua sulla :)

                  Comment


                    #39
                    Kumpi kannattaa Android laitteeseen ottaa (Samppa 8) nykyään, Race Chrono vai Harrys Laptimer ?

                    Tarkoitus siis ottaa videota ja käyttää ulkoista gepsiä. Onko esim. overlay edelleen Harrys versiossa tuskaa Androidilla ? Apple suoriutui siitä ok aikanaan mutta muuten täys pökäle luuri .

                    Comment


                      #40
                      Eikö kellään ole kokemuksia noista kahdesta ratasovelluksesta uusimmissa versioissaan ?

                      Comment


                        #41
                        Minulla on ostettu Race Chronon Pro versio. En vain ole vielä päässyt käyttämään sitä oikein missään, vaan videota vähän testaillut. Ei ainakaan ole kaatuillut.

                        Comment


                          #42
                          Mites tuossa videon overlay menee, tuleeko lennosta vai miten ?

                          Comment


                            #43
                            Harrys Laptimer toimi ainakin ipponessa oikein mainiosti. Pro version törsäsin syksyllä. Ulkoista gepsiä kyllä kaipaa.

                            Comment


                              #44
                              Tulee ihan itekseen, mutta joskus se pitää vielä manuaalisesti kohdistaa.

                              Comment


                                #45
                                Juu oli mulla IPhonessa harry mutta se tuska sen kanssa ilman erillistä muistikorttia ja siihen päälle vielä itse iPhone niin huh :) Nyrrellä paloi hihoja urakalla.

                                Mutta Sampalla toki kiinnostaa miten toimii molemmat. Mielellään toki Suomea suosisi.

                                Ulkoinen GPS on toki ja toiminee molemmissa.

                                Comment


                                  #46
                                  Ulkoista Qstarz BT-Q818XT gps palikkaa olen käyttänyt race chronon kanssa ja toimii hyvin. Tietysti jos satutaan samoille kulmille, niin saahan tuota kokeilla :)

                                  Comment


                                    #47
                                    Toki :) mutta kerro vielä millainen prosessi on lyödä overlay videoon ? Nyrrellä siinä meni ikä ja terveys harryllä kun pitkiä pätkiä.

                                    Comment


                                      #48
                                      Siihen ne ilmestyy muistaakseni aivan automaagisesti. Testistä taitaa olla vuosi aikaa niin en kovin hyvin muista, mutta kokeillaan, niin loppuu se kysely :D

                                      Comment

                                      Working...
                                      X