Tervehdys. Tässä kun on tarpeita hinailla 2500kg olen jo pitkään kuolannut A6 Allroud:a 30-35ke hintaluokassa. 3l V6 Dieseleitähän ne tuntuvat olevan ja automaatteja. Hyvä niin. Kysymykseni kuuluu, että kuinka paljon ajetun sitä uskaltaa ostaa jos ajelen vuodessa sellaisen 25tkm ja ajattelin pitää AUdin 3-4 vuotta? Onko esim. 150tkm ajettu jo sellainen, että koko ajan tulee huolto/korjauslaskua ja ylipäätään ongelmia. Tuo minun hintahaarukkani näyttäis johtavan n. 2014-2015 vuosimalliin jos haetaan n. 100tkm ajettuja.
No jos sen verran kehtaisi kysyä, että missä kilometreissä niissä tulee jotakin isoa huolto (nokkahihna tms.)?
Nykyinen ajokki on 2015 518d farkku bemari ja sen takapään ilmajouset vaikuttavat heikkolaatuisilta. Kompura tuntuu käynnistyvän melkein joka aamu ainakin kun oli kovia pakkasia.Kolme vuotta sitten siihen vaihdettin pussit ja muistaakseni myös se kompura.
Aikaisemmin minulla on ollut pari A4:a ja joku Audeissa vaan on, että tykkään niistä.
No jos sen verran kehtaisi kysyä, että missä kilometreissä niissä tulee jotakin isoa huolto (nokkahihna tms.)?
Nykyinen ajokki on 2015 518d farkku bemari ja sen takapään ilmajouset vaikuttavat heikkolaatuisilta. Kompura tuntuu käynnistyvän melkein joka aamu ainakin kun oli kovia pakkasia.Kolme vuotta sitten siihen vaihdettin pussit ja muistaakseni myös se kompura.
Aikaisemmin minulla on ollut pari A4:a ja joku Audeissa vaan on, että tykkään niistä.
Comment