Liisari Q5 tuli kesän aikana kaksi todella vihaisen oloista kirjettä takaisinkutsuun, varoiteltiin lataamasta akkua millään tapaa ennenkuin joku asia tarkasteltu. Eli kai niitä takaisinkutsuja pyörii useampia?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Takaisinkutsut.
Collapse
X
-
Samat tuli meille ja nyt tuli viimein käsky viedä auto työn alle. Leesari Q5 meilläkin. Mutta tuo sähköjärjestelmän kotikutoisuus noissa kaikissa se vika on.
Tuo takaisinkutsu on siis perustettu jo vuosi sitten, ei hirvee kiire ole ollut edistää Audilla sitä.Viimeksi muokannut vayne; 17.10.2025, 13:33.
Comment
-
Mullakin alko sama ongelma melkein heti ohjelmistopäivityksen jälkeen. Mulla ollu aina dpf käytössä ja aikaisemmin ei ole ollut mitään ongelmaa, teki poltot tasaisin väliajoin automaattisesti. Käytin sitten sen alkuperäisen dpf:än pesulassa, josta sain virtausraportin ja sen mukaan virtaus parani merkittävästi. Viikon ongelmattomien ajojen jälkeen rupes tekeen jatkuvasti polttoa ja nyt viimeisimpänä alkoi taas hehkun merkkivalo vilkkumaan. Pönttö ei voi olla vielä tukossa, koska kilsoja takana noin 600-700km ja auto tehnyt polton monta kertaa sinä aikana. Hirvee riesa siitä, että pakotetaan laittamaan ohjelma jolla auto ei toimi ja joka muutenkin on niin vanha, että poistuu lähitulevaisuudessa kuitenkin liikeenteestä. Ootko löytäny ongelmaan ratkaisun?Alkuperäinen kirjoittaja MrFox Näytä viestiTakaisinkutsu 23BK ja auto vikatilaan
Onko täällä joku muu törmännyt samaan?
Autona siiis A6 2.7tdi vm 2008 ja kävi otsikon mukaisessa moottorin ohjainlaitteen ohjelmistopäivityksessä.
Päivityksen jälkeen auto vikatilassa eli kulkee kilpikonnalla, moottorin merkkivalo palaa ja hehkutuksen valo vilkkuu.
Merkkiliike oli nyppäissyt ulos koodit P2454 Hiukkassuodatin paine-eroanturi 1 oikosulku maadoitukseen, ylempi raja-arvo ylittynyt sekä
P242F Hiukkassuodatin - tukkeutumisasteen rajoitus, ylempi raja-arvo ylittynyt
Ennen päivitystä auto toimi moitteettomasti.Viimeksi muokannut dyhis; 15.11.2025, 21:43.
Comment

Comment