Onkos näissä ässissä todettu olevan jotain hyötyä huohotuksen öljyn keräys säiliössä? Tuohon bitukkaan semmone hommasin, mutta asennus jäi tekemättä. Nyt tuli mieleen että oisko tässä siitä hyötyä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B6/B7 ostamassa.
Collapse
X
-
Onkos kukaan vaihtanut tuulilasia näihin? Lähinnä pitäs nyt varmistus mikä on oikea lasi. Mulla on pelkkä valoisuusanturi, ei siis sadetunnistinta. Parista liikkeestä kävin kysymässä, ja tarjolla on peruslasi sekä sadetunnistimelma varustettu, mutta kumpikaan ei osannut sanoa varmaksi kumpi on oikea. Kellään tietoa? Ja mitä ovat maksaneet?
Comment
-
Risto se vaan pesee autojaan eikä polje niitä kuten kuuluisi. Eikö tämä ole nyt jo toinen auto putkeen jossa on päästöjen kanssa ongelmia? Anna sille kunnolla sikaa niin palaa karstatkin joskus pois :)
Mitä tuohon käyntiin tulee niin lienee parasta tässäkin lähteä hakemaan syytä sytkäpuolista.
Comment
-
Eihän tuossa ongelmia ole kun läpi meni päästöistä :D Ja ei kyllä ässän kohdalla ole polkemisen puutetta, kunhan vaan saa ensin koneen lämpöseks :) Ja edellisessä oli softavikaa, joka tosin ilmeni vasta useamman vuoden jälkeen.
Mutta juu.. täytyy katella läppärillä vaikka viikonlopun aikana, antaisko suoraan jostain pytystä merkkejä.
Comment
-
Tuolla "mitä ostit"-langassa Marqs kirjoitti:
Jos sattuis olemaan kättä pidempää käsillä... kuten ZF:n InCat catalogi, niin voi syventyä asiaan. InCat tarjoaa B6 A4 1.8T quattroon 31913 01 tukivarsisarjaa. Tuolla nyt ei suoraan lue että olisi 1BV eli S Line sopiva, mutta kun googlaa kauppoja jotka tuota sarjaa myyvät mainitsevan sarjan olevan 1BV sopiva. Kun irto-osina katsoo InCatista tukivarsia on ainoavat eroavat osat alemmat takatukivarret. Noita kun katsoo ETKAsta , niin S4:n tukivarsi on korvaava osa tuolle A4 tukivarrelle ja samalla ETKAsta katsoen korvaava osa varsin monelle Audi-mallille. InCatista A4:n alemman takatukivarren korvaavista osista löytyy kumpainenkin osanumero. Jos mulla olis S4 niin näitten tietojen varjolla uskaltautuisin ostamaan itselle tuon 31913 01 sarjan jos sille tulisi tarvetta.Alkuperäinen kirjoittaja Marqs Näytä viestiJa b6 ässään ei saa mitään valmista sarjaa edes Lemförderiltä. Näin useammasta paikasta todettiin, kun kyselin vuosi sitten. Toki nuo a4 sarjat varmasti alle menisi ja eroa tuskin huomaisi, mutta eri varaosanumeroita noissa ässän kepeissä oli.
Comment
-
Tuli tuollainen B7 ässäläinen hommattua ja automaattilaatikkoon liittyvää vähän kyselisin, näitä ässiä kun varmaan enimmäkseen on automaattina..
Elikkä, turbiini? tuntuu kuin luistaisi, sellainen DSG tyylinen meno jollain vaihteella, eli jos hieman reilummin painaa kaasua niin kierrokset pysyy samana ja veto on kuminauhamaista, onko ihan normaalia? Myös tyyliin kakkoselta kolmoselle on sellainen että turbiini ottaa kiinni aivan lopussa ja tuntuu että nyt auto lähtee vasta vetämään..Hankala kuvailla sanoin..
Myös kylmänä kierrokset humpaa 100rpm väliä ihan selvästi, kiekkaviisari heiluu ihan silmin huomattavin ja myös moottorin äänestä saa selvän käsityksen seilaamisesta..Mitä kannattaisi tehdä, eniten tuo kuminauhamainen veto häiritsee.
Comment
-
Vieras
Johtunee siitä softasta. Vakiot ei pölläyttele, ellei ole ajeltu hissutellen ensin pitkiä aikoja.
Comment
-
Eiko muka naihinkaan ole dualsoftaa tarjolla? Taalla porukka vetaa racelegal kiihdytyskisoja B8/8.5 S4:lla, johon illan ajaksi lyodaan E85 tankki tayteen ja softa tunnistaa polttoaineen paremmaksi ja mennaan vedot taysilla. Illan jalkeen taas tankki tayteen 91okt (joka on taalla 98 suomivastaavaa) ja homma pelaa satanolla. Ite oon taalla tankkaillu omiin Audeihin ainoastaan Shellin asemilta V-Poweria, joka on 91okt jenkkien asteikolla.
Comment

Comment