Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audin myyntijohtaja Kiesi naisihanteistaan (Kaikki keskustelu aiheesta)
Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
-
Siinä taas näkee Iltasatujen empiirisen tutkimuksen laajuuden. Kun myyntijohtaja vastaa, ni tottakai se pätee kaikkiin muihinkin. Kai se on oltava samaa mieltä, kun tämänhetkinen auto sattuu olemaan Audi=)
Leave a comment:
-
Hyvin huomaa miten eritavalla asian HS ja Iltasanomat asiaa uutisoivat.. ;)
Tuntuu herättäneen keskustelua monessakin verkkomediassa ja uskon että päivän edetessä senkuin kiihtyy. Onhan noissa hänen henkilökohtaisissa ajatuksissa ja näkemyksissä totuudensiementäkin, joskaan ne eivät ole poliittisesti korrekteja.
Varsinkin kun esim. A3 on luokassaan halutuimpia naisten keskuudessa. Mielenkiintoista nähdä vaikuttaako tämä myyntiin jollain tapaa.
Harva mies sanoo ettei koroilla kopsutteleva nainen näytä yhtään paremmalta kuin tasapohjaisilla kävelykengillä taapertava sisarensa. Tai tyylikkäät kevytmetallivanteet näyttävät huonommilta kuin mustat ruosteiset peltivanteet.
Paidan silityksestä voin myös yhtyä Eskon näkemykseen, siinä on tietynlaista symboliikkaa, näin nainen voi osoittaa rakkauttaan ja haluaan huolehtia että miehellä on hyvä olla. Itse olen kuitenkin paitani silittänyt kun se on mielestäni hauskaa puuhastelua (ja osaan sen paremmin kuin Rouva).
Johtajuus asiasta kaikilla on omat näkemyksensä ja siitä voi kiistellä maailman tappiin asti ja haukkua toista sovinistiksi, tasaarvointoilijaksi tai joksikin muuksi, milloin mitenkin päin. Totuus on kuitenkin se että toisista ei ole johtajiksi ja toisista on, sukupuolesta riippumatta.
Myrsky vesilasissa ja sanotaan että kaikki julkisuus on positiivista.
Leave a comment:
-
Mihinkäs se alkuperäinen ketju hävisi missä tätä lausuntoa kommentoitiin? Piti siihen juuri itse kirjoittaa niin oli hukkunut. Eikö toimintatapa ole se että lukkoon ja uudelleenohjaus?
Sanotaan näin että aika poliittisesti epäkorrekti lausunto Kiesiltä. Tuo johtamisasia on kyllä toimittajan toimesta ilmeisesti irroitettu asiayhteydestään.
Toki itsekin olisin mielissäni jos naiseni käyttäisi useammin korkokenkiä ja silittäisi paitani, mutta harvemmin tuota tapahtuu. :)
Leave a comment:
-
Jummijammi, onko nyt rinkeleistä luovuttava? Minäkin silitän (ainakin useimmiten) itse paitani Laurin tavoin. Toisaalta sen takia ne on niin rypyssä ... :-p
Kävin joskus vuonna kypärä koeajamassa Kiesin 200 tq:ta ihan ostoaikeissa, ei se silloin mistään paidan silittämisistä kysellyt. Vaikka oli silloinen rouva mukana.
Leave a comment:
-
Tämä Kiesi taitaakin olla melkoinen sovinisti.
En kyllä ainakaan itseäni tunnista jutusta, vaikka Audilla ajellaankin.
Leave a comment:
-
Joopa joo. Mitäs kun mä tykkään itse silittää paitani? Siksikö saan marmorilla niin hemmetin huonoa palvelua?
Tämän kommentin lisäarvo keskusteluun on tasan nolla, mutta sapettaa vaan nuo Kiesin lausunnot melko lailla.
Leave a comment:
-
Jos myyntijohtaja firman nimellä tuollaista kertoo, niin tottakai takana on suuri selvitys kohdemarkkinoista ja analyysi millaisille asiakkaille tuote on suunnattu ja mistä asiakassegmentistä voidaan luopua, koska he eivät sovi tuotteen imagoon.
Leave a comment:
-
Audin myyntijohtaja Kiesi naisihanteistaan (Kaikki keskustelu aiheesta)
Yritin kerätä tänne kaiken keskustelun, kun softabugi iski pahaan paikkaan kesken lukkojen, siirtojen ja linkitysten. Jos vaikka nyt pysyisi kasassa.
- jasso
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Millainen on Audi-miehen ihannenainen? Vastaus: koulutettu, korkeita korkoja käyttävä paidansilittäjä, joka pitää miestä hyvänä, mutta ei pärjää johtajana.
"Tarvitsen naista yhä enemmän sellaisiin asioihin, joihin nainen on tarkoitettu, kuten pitämään miestä hyvänä ja olemaan haluttava. Nykyään minulle on hyvin tärkeää, että minulla ja naisellani on paljon yhteistä, esimerkiksi samantasoinen koulutus ja arvomaailma. Arvostan myös suuresti sitä, että nainen silittää paitani, tässä eleessä on paljon symboliikkaa", hän kuvailee.
Edit: Hesarikin noteerasi tämän. Sekä IS:n että HS:n keskustelupalstalla on aika reilusti kommentteja aiheeseen liittyen..Avainsanat: Ei mitään
Leave a comment: