Mielestäni formuloissa on kyllä nähty Kerpenin rehtoria parempia ratinvääntäjiä. Siis nimenomaan siinä ratin väännössä. Esimerkiksi Schumin uran alkuaikoina vielä ajamassa ollut Senna oli parempi kuski. Tästä syystä Schumi yhdessä Ross Brawnin kanssa kehittelivät sittemmin hyvin toimineen strategian ohittaa varikolla. Kellontarkkaa työtä ennen ja jälkeen varikkokäynnin, tarkat jarrutukset ja kiihdytykset varikolle mennessä ja lähtiessä, toimiva varikkotyöskentely. Tämä siksi koska Sennasta ei päässyt radalla ohi.
Apinan raivolla ratin kääntely ei kyllä tässäkään lajissa läheskään kaikki. Pitäisi osata kehittää autoa ja lisäksi osata sanoa tiimille mikä on vialla. Tässä Schumi oli todennäköisesti kaikkien aikojen paras. Ja jos auto on hyvä ja istuu kuin hanska käteen tuloksiakin on näennäisesti "helppo" ajaa. Kuten tylsimmät Schumin kisat sitten Ferrarin aikaan tulivatkin.
Jos auto ei toimi kuten sen haluaisi ei vaahto suussa ratin vääntö auta. Kuten Kiminkin tapauksesta koko kesän ajalta näemme. Nyt auto näyttäisi olevan suunnilleen säädöissään ja tulosta alkoi tulla. Saa nähdä miten Monzan vesisade sotkee kuvioita. Tämän vuoden Ferrari ei ole ollut vahvoilla sadekelillä joka tietysti saa myös kuskit näyttämään huonoille sadekelissä.
Apinan raivolla ratin kääntely ei kyllä tässäkään lajissa läheskään kaikki. Pitäisi osata kehittää autoa ja lisäksi osata sanoa tiimille mikä on vialla. Tässä Schumi oli todennäköisesti kaikkien aikojen paras. Ja jos auto on hyvä ja istuu kuin hanska käteen tuloksiakin on näennäisesti "helppo" ajaa. Kuten tylsimmät Schumin kisat sitten Ferrarin aikaan tulivatkin.
Jos auto ei toimi kuten sen haluaisi ei vaahto suussa ratin vääntö auta. Kuten Kiminkin tapauksesta koko kesän ajalta näemme. Nyt auto näyttäisi olevan suunnilleen säädöissään ja tulosta alkoi tulla. Saa nähdä miten Monzan vesisade sotkee kuvioita. Tämän vuoden Ferrari ei ole ollut vahvoilla sadekelillä joka tietysti saa myös kuskit näyttämään huonoille sadekelissä.
Comment