Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A1 (8X) MY 2010-2018

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Harmi, ilmeisesti niitä on myyty sit liikaa perheenäideille, kun pikkupetteri on helpompi laittaa takapenkille.
    Pitää varmaan sit uudempaan vaihtaessa kääntyä ulkomaiden tarjontaan.

    Comment


      Kaksovinen voittaa ulkonäössä kyllä 100-0 viisovisen.

      Comment


      • Olen herrasmiesten kanssa samaa mieltä ulkonäköseikoista.
        Mä yritn muuttaa mieltäni tästä ja kävin aamusella nuuhkimassa vegasgelb-väristä S1 SB:tä jossa oli vielä quattro gmbh -optiikkapaketti sisälle ja ulos... Omistamisen halu heräsi kyllä, mutta en silti tiedä muuttuiko mielipiteeni.

        Ja tosiaan se että kolmiovinen ei ole tuontiohjelmassa on "varmaa ja julkista tietoa" ja isolla todennäköisyydellä diesel-Ultrakin jää pois. Saa nähdä kuinka bensakoneisen Ultran käy kun sen tuotanto ensivuoden aikana alkaa...

        Comment


        • Samaa mieltä ulkonäöstä, siksi tuo omakin on 3-ovinen. Ja sinne perheenäiti ja -isi sen pikkupetterin hyvin saa laitettua. No Saksassa noiden valikoima on hyvä, hinnat kohdillaan ja kilometrit vähissä.

          Comment


          • Yksimielisyyden rintamaan pakko pistää vastaan ;) Kyllä se viisiovinen on paremman näköinen. Kaikista merkin kolmiovisista ainoastaan A/S/RS5 on paremman näköinen kolmi kuin viisiovisena ja risaahan ei onneksi edes sportbackina saa. Omaankin autoon ottaisin mielelläni sen pari ovea lisää ihan vain käytännöllisyyden kannalta.

            Comment


              Kolmonen onkin parempi Sportbackina. Ykkönen on lisäovilla niin töpön näköinen. Jatkettu kattoa ja kylkeä, että on saatu lisää ovia. Olisivat edes vähän panostaneet.

              Comment


              • Jotenkin tuntuu, että siihen töpöisyyteen vaikuttaa aika paljon nuo maaliyhdistelmät sekä vanteistus. Esim tuo S1 kelta-mustalla värityksellä ja viidellä ovella on varsin mukiinmenevä ilmestys.

                Comment


                • Offtopic: Tuossa keltaisessa on ilmeisesti kuskin tarkoitus katsoa sivuille takasivulaseista?

                  Comment


                  • Näin kääpiökokoisena se ei liene tarpeen :)

                    Comment


                    • Perseestä tollanen valinta maahantuojan puolesta, ei pikkuautoissa kuulu olla takaovia.

                      Comment


                      • Alkuperäinen kirjoittaja tumu Näytä viesti
                        Ja sinne perheenäiti ja -isi sen pikkupetterin hyvin saa laitettua.
                        Ulkonäöstä en käy kiistelemään, mutta pakko kysyä onko sinulla kokemusta kolmiovisesta autosta ja sanotaanko n.1-3v lapsista? Minulla on ja voin kertoa kaiken onnistuvan, mutta keskimäärin vähemmällä hiellä ja tuskalla tuo onnistuu kun on viisi ovea.

                        Comment


                        • Kyllä on, enpä nyt muuten tuota kommenttia tuohon olisi laittanut. Ainakin tässä perheessä ollaan molemmat tultu hyvin toimeen juurikin tämän kyseisen kolmiovisen auton kanssa pienten lasten kanssa (niin omien ku tuttujen).
                          Itseasiassa joissain tilanteissa helpottaa hieman kun tuo etuistuin liukuu pois edestä, etenkin naama menosuuntaan turvaistuimen kanssa. Tosin jos vertailukohtana on tuo prifiilissa oleva Q7 niin käytännöllisyys näkökulma lienee hieman eri. Tuonne nyt saa vaikka jääkarhun laitettua turvaistuimeen ilman kummempaa asettelua :-)
                          Viimeksi muokannut tumu; 14.12.2014, 13:28.

                          Comment


                          • Itselläni kolmiovinen vertailukohta oli New Beetle ja sen jälkeinen B7 A4. Beetlellä oli mukava ajaa, mutta tuskaa teki lasten kanssa puku päällä telmiessä. Q7 onkin sitten eri juttu... :)

                            Comment


                            • Ainakin kotiin kannetun Audi Newsin mukaan S1 Compact coupe on hinnoiteltu. Tarkoittanee, että on saatavilla suomeen.

                              Comment


                              • Tuo aiheutti itselläkin ihmetystä että onko oikeasti niin että s1 saa kolmiovisena, mutta a1 ei. Hinnat olivat anyway vanhat lehdessä. Mä selvitän asian huomenissa.

                                Comment


                                • No niin!
                                  Eli S1 tuodaan edelleen molempina versioina - Compact Coupé ja Sportback. Myös lehdessä ollut hinnasto pitää edelleen paikkansa ja malli on tälläkin hetkellä tilattavissa. Malli ja hinnastot ilmestyvät näkyviin pian audi.fi:hinkin.

                                  A1 tosiaan hinnoittelematta ja siten ei uusia tilauksiakaan tällä hetkellä, ja kuten sanottu saatavissa vain Sportbackinä.

                                  Comment


                                  • No sehän helpottaa seuraavan käyttöauton valintaa sitten :)

                                    Comment


                                    • A1 faceliftin hinnatkin ovat päivittyneet tuonne.
                                      https://www.audi.fi/fi/brand/fi/mode...ck/prices.html
                                      Mutta active style paketti puuttuu lisävarusteista :( mä en saa kääpiö-allroadia...

                                      Comment


                                      • Konfiguraattorissa ei vielä näköjään ollut rakennettavissa. Voisi vaan katsella mikä kaikki mahtuu työsuhderajoihin (co2 140g ja 45.000e). S1 ei mene, jos sitä edes saa enää.

                                        Comment


                                        • No ne valuu konfiguraattoriin tavanmukaisesti... ei kato hoppu hyvää tee :D

                                          Kyllä S1 saa ja on kokoajan saanut ja saa jopa molempina korimalleina toisin kuin aakkosta.
                                          CO2 on vaan 162-166 mut jos vähän juksataan sun työtä että ekoauto?
                                          No ton 1.8 tfsin saat ja siihen 9K€ rukseja tolla rajalla.

                                          Comment


                                          • Nyt on A1 myös Suomen konfiguraattorissa.

                                            Joo, ihan kivan tuosta 1.8 TFSI:stäkin näköjään saisi työsuhderajojen puitteissa. :)
                                            Attached Files

                                            Comment


                                            • 45 kiloeuroa on kyllä pienestä kauppakassista "melko" paljon rahaa, mutta mitä sitä nyt ei harrastuksen vuoksi tekisi ;)

                                              Comment


                                              • Ei voi kiistää sitä millään tavalla etteikö 45ke olisi paljon A1:stä. A3:ssa saa huonommilla varusteilla olevan nelivedon mutta sellainen on jo neidillä. :)

                                                Comment


                                                  On siinä kikkareella hintaa :D
                                                  Jos ei tilaa tarvitse ja työsuhdeauto niin miksipä ei. Mielummin tommosella ajaa kuin karvalakki nelosella.

                                                  Comment


                                                  • S1:n pienillä kilometreillä Saksasta ;)

                                                    Comment


                                                    • Siis työsuhde s1 pienillä kilsoilla saksasta? wait what?

                                                      On muuten se misanorot maahantuojan esittely s1 myynnissä jos jollain on mielihaluja moiseen, 12 tkm ja tehdasvarusteineen ovh +58K - on quattro-paketit sisälle ja ulos ja pari muuta juttua...

                                                      Tein myös tällaisen "vaimoauto" a1:en, paaaljon kohtuullisempaa kuin Pänttösen raksimisrumba...
                                                      Attached Files

                                                      Comment


                                                      • Juu, työsuhdeautoksi ei käytetty ole vaihtoehto. Eikä tässä muutenkaan varmaan tule siirryttyä työsuhdeautoilijaksi. Mutta ainahan sitä on kiva leikkiä ajatuksilla siitä, millaisen uuden auton voisi hankkia ilman oman pääoman sitomista. :)

                                                        Asiallinen käyttöpeli olisi tuo Eetunkin speksaama.

                                                        Comment


                                                        • Riippuu mistä roikkuu - kyllä käytettykin voi olla työsuhdeauto - jopa Saksasta - tosin ei varmastikkaan jokaisen firman politiikan mukaista ja toteuttamiskelpoista.

                                                          Comment


                                                          • Terolla on oikea meininki. Ensiksi valitaan auto ja raksitaan kaikki, sitten poistetaan muutama turha. Näin saa ainakin erilaisen suomiautovaihtarin tulevaisuudessa:)

                                                            Comment


                                                            • Morjens! Pitäisi lauantaina käydä hakemassa oma, 136kw laitos kotiin.
                                                              Tämä vuosimallia -12.

                                                              Onko näissä nyt ollut jotain vikoja tuossa S tronicissa, kuten Volkkareiden DSG-tomaateissa? Eikös tässä kuitenkin sama laitos ole, kuin Volkkareiden 7-lovisissa?

                                                              Entä, onko kokemusta, miten näiden moottori kestää tuon tehon? Vaikka, eihän tuota vääntöä nyt itse asiassa hirveästi olekaan.

                                                              Kolmas kysymys vielä. Myyjä kertoi, että autossa olisi lukko valmiina. Ei kait sentään? Lienee joku sähkösäätö "jarrutin", eikös?

                                                              Myös käyttökokemukset näistä kyseisistä 136kw laitoksista kiinnostaa kaikinpuolin. Vikoja, havaintoja ja/tai kehuttavaa, johon kannattaa kiinnittää huomiota?

                                                              Kiitos etukäteen!

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X