Asian totuus selvisi viimekesänä itselleni ihan käytännössä.. Kävin Doc-Powerilla asennuttamassa Revon (4vai 6h ilmainen kokeiluversio) softan joka ei maksa mitään. Asentaessaan ohjelmaa tietokoneella asentaja sanoi ohjelman menevän vakio tilaan ohjelman käyttöajan umpeutuessa.. Eli sain käsityksen että ohjelma laittaa sen umpeutuessa Audin oman ohjelman toimintaan.. Ajelin ohjelman tuoman lisävoiman turvin sen hassun pari tuntia ja olin tyytyväinen, kun ohjelman aika umpeutui ja oma "vakio ohjelmani" lähti käyntiin, tuli olo että onkohan tämä nyt sama auto kuin ennen ohjelman vaihtoa.. No ajattelin että se vaan tuo käynyt lisäteho kummittelee takaraivossa.. Tutkin lastujen/ohjelmien hintoja ja muiden käyttäjien kommentteja ja päädyin Mika Karalan palveluihin.. Siellä mittasimme ensin auton sen hetkisen tehon (oletin että vakio), arvo oli 205hv ja 267Nm... Karala mietti että josko ois jotain hämminkiä koneessa.. Sitten muistin kertoa tästä kokeiluohjelmasta.. Karala latasi Audin oman alkuperäisen ohjelman ja penkitti sillä 227hv ja 290Nm.. Eli tuossa on minusta jotenki KUSETUKSEN makua.. Ainaki hyvää markkinointia ku tulee olo et onpa tää auto lusu ton kokeilu version jälkeen... No onha se jos on yli 20hv heikkotehoisempi ku vakio. Eli tämmöstä, jos joku ei tienny.... Karalasta vielä sen verran että on asiansa osaava mies.. Suosittelen.
ps. Itse Doc-Power firmasta minulla ei ole pahaa sanottavaa, palvelu on pelannut niillä vähäisillä käyntikerroillani...
ps. Itse Doc-Power firmasta minulla ei ole pahaa sanottavaa, palvelu on pelannut niillä vähäisillä käyntikerroillani...
Comment