Valeon pyyhinsulat. Boschit lahoavat todella nopeasti, mutta sentaan pyyhkivat kunnolla edes uusina. Lieko Valeoita eri laatuisia ja tuo halvin tarvike-laatu luokatonta ja kalliimmat parempia, mene ja tieda.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Sutta ja sekundaa
Collapse
X
-
JanMac
Ja täältäkin ääni Epsonin mustesuihku printtereille. Kokemuksia kolmesta. Aina tukossa, aina muste kaikki. Sinolia menee (meni) desikaupalla.
Vein muuten viimeisen takapihalle ja tulitin Wincesterin 15 patin lippaan kylkeen.
Kylläpä helpotti ja hangelle oli roiskunut vielä kauniisti sateenkaarenvärisiä piskoja iloa tuomaan :)
Comment
-
-
-Bilteman halpis työkalut, niihin ei kannata sekaantua, eikä kyllä minkään muunkaan kaupan halpis työkaluihin.
Ne kalliimmat on kyllä sitten ihan menetteleviä.
Comment
-
Mulla oli lainassa appiukolta joku 100 euron jiirisirkkeli (Einhell, Ferm, Gern örm mikä lie) kun yläkerran listoituksia tein. Totesin laitteen täysin arvottomaksi ja käyttökelvottomaksi minkään muun kuin ryssänjiirin tekemiseen höyläämättömästä laudasta. Metritolkulla meni kallista höylättyä jalkalistaa pilalle kun aina tahtoi repiä tikkuja siitä petsatusta pinnasta irti vaikka kuinka varovasti sahasi.
Vittuunnuin ja ostin oman DeWaltin, eipä ole tarvinnut sen jälkeen harmitella jiirien tekoa. Jälleen kerran pätee se, ettei köyhällä ole vara ostaa halpaa.
Comment
-
Hong Kongin kaikki tuotteet. On se kumma, että pitää itse silti vaan hakea sieltä silti.
Mitä nyt tulee mieleen tavaroita joita olen hakenut, niin lähes kaiken saa käydä vaihtamassa vähintään kertaalleen ennen kuin saa toimivaa.
- Runkonaulain jätti iskuria ulos kuin koira kieltä kesäkuumalla. Se vaihdettiin ja toinen on toiminut pitkään moitteetta.
- Ulkovuorausnaulain, vaihdettu kaksi kertaa. Iskurin paikallaan pitävä mutteri saa niin kovan voiman, että siitä menee jengat ennen pitkää. Tilalle saatiin viimeisimmällä kerralla eri merkki jossa on varaiskuri mukana... Ei testattu vielä.
- FM-lähetin, ensimmäinen ei jaksanut lähettää.
- 3kpl ketjutettavia palovaroittimia. Yhdellä oli flunssa ja ääni ei kulkenut.
Comment
-
Epsonin mustesyöppö pääsee täälläkin listalle, kyseisellä rotiskolla ei voi tulostaa jos väriä ei kasetissa ohjelman mukaan ole, eikä sillon pysy mustallakaan tulostamaan.
Toisena listalle pääsee, hankook, ventus, aurona, linglong, nangkan, sumitomo ja muut melkein mustat ja pyöreät vanteen säilytys suojat.
Comment
-
Kieltämättä kun ajattelee miten paljon olen raksaprojektin, eli vajaan vuoden aikana ostellut jos mitäkin tykötarvetta honkkarista, niin täytyy korjailla sanojaan. Ei siellä kaikki toki huonoa ole. Täytyy tosiaan katsoa vähän mitä ostaa, vähän sama kuin Motonetissa.
Mutta kyllä sitä silti odottaisi, että noilla halvoillakin naulapyssyillä hakkaisi yhden talon tarpeet, varsinkin kun runkonaulaimella ei tarvinnut edes runkoa ja ruoteita itse alkaa hakkaamaan, vaan sen teki talotoimittajan pystytysporukka.
Noista ketjutettavien palovaroittimien paristoista. Siinä ekassa satsissahan oli jo valmiiksi yhdestä paristokin finito. Kun kävin vaihtamassa kierroksen, ostin samalla paristot varalle.
Comment
-
paljon philipsiä vastaan
Comment
-
Tuosta Hankookin dissaamisesta, itekkin liityn kuoroon. Mutta pienellä varauksella, Luulen että toinenkin ko merkin vihaaja on ajanut vanhan polven Hankoilla, millä itekkin tuhosin ekan autoni. Nämä maan mainiot renkaat kun olivat käytännöllisesti muovia, eivät kuluneet ollenkaan ja pitoa ei nimeksikään.
Mutta jos todella huonoja renkaita haetaan niin ne ovat Sunny UltraGrip tai jotain tonne päin sen nimi oli. Ensimmäiset nastarenkaat joissa on huonompi pito jäällä kuin saksankitkoissa, ei helvetti noin vaarallisia renkaita sais edes myydä.
Comment
-
Tässä ketjussa näyttää olevan sellainen vaara että aletaan yleistää jotain tuotemerkkiä huonoksi. Muutamista mainituista jättimäisten globaalien yritysten tuotteista kannattaa muistaa että valmisteita saattaa olla vuosikymmenien ajalta ja täysin eri hintaisia sekä laatuisia. Odotukset ja kokemukset kilpailevista tuotteista ovat usein henkilökohtaisesti värittyneitä. Sinänsä hyvä aihe mutta pitää lukea suodattimen läpi.
Comment
-
Vieras
Antecin PC-virtalähteet mallia: TruePower 350W, TruePower 2.0 380W, SmartPower 450W ja kaikki muut joissa saman itämaan ihmevalmistajan sisuskalut kuin noissa. Ensimmäinen noista kesti melkein 2 vuotta. Takuusta uusi 2.0 versio tilalle - kesti vajaan vuoden. Toissapäivänä taas uutta tilalle, tällä kertaa tuli takuusta mallia SmartPower joka päätyi toiseen koneeseen jossa oli alunperin samainen poweri; SmartPower kesti toisessa koneessa vähän yli vuoden, hajosi samaan aikaan toisen TruePowerin kanssa ja takuu oli näppärästi lyhennetty vuoteen.
Tähän koneeseen en enää yhtään Antecin poweria ota, ties vaikka joku kerta jotain hajottaisi mukanaan. Ostin noin satasella tilalle Fortronin osilla varustetun powerin, jumaliste jos nyt paukkuu :). Joku voi puhua tässäkin kohtaa Antecin "vaihtelevasta laadusta" ja huonosta tsägästä, mutta jumaliste jos virtalähteen keskimääräinen elinikä normaalissa käytössä on alle vuoden ja mulla kuitenkin ollut nyt 4 kyseistä virtalähdettä niin kyllä jossain on ihan oikeasti vikaa. Ja tosiaan laadulla teollisessa tuotannossa tarkoitetaan nimenomaan sitä kuinka hyvin pysytään toleransseissa - Antecilla on laatu ilmeisen huono kun defect % lähempänä 50. Kuriositeettina mainittakoon että allekirjoittaneen opinahjossa on about kaikissa koneissa vastaava Antecin sonata piano black 1. versio ja tässä vaiheessa yli puolesta on virtalähde vaihtunut toisen malliseen (huomaa kätevästi ritilästä, uusissa ei takana tuuletinta).
Comment
-
Antecin virtalähteistä on vastaavia kokemuksia. Olen toimittanut asiakkaille arviolta 25 konetta joissa Antecin Sonata ja niistä ainakin kuuteen tai seitsemään on vaihdettu takuuna uusi virtalähde. Odotin että olisivat parantuneet version 2.0 myötä mutta vikaantumistaso on ollut samaa luokkaa. Tälläkin hetkellä on hyllyssä pari maahantuojan 380W virtalähdettä odottamassa seuraavaa poksahdusta mutta olen viime aikoina korvannut eri valmistajien tuotteilla. Myös Antecin muissa malleissa on ollut samoja ongelmia. Kaikki ovat onneksi menneet niin etteivät ole rikkoneet komponentteja.
Comment
-
Antec, MicroOne jne. Onhan noita merkkejä, yhteistä kaikille on, että niille on laskettu tietty käyttöikä, jonka powerin tulee kestää ja sitten hankitaan uusi.
Parisen vuotta sitten tietokonekauppa möi läkkipeltikotelolla ja muovisomisteilla varustettua koteloa 400W powerilla viidenkympin hintaan. Poweri huuri uutenakin kuin kuolemantuskissaan ja kotelo melkein hajosi omasta painostaan, niin ohutta oli aines. Muistini mukaan powerissa ei nimellistehostaan huolimatta riittänyt potku käynnistämään tuolloin kohtuuyleistä ATX -emolle rakennettua pc:tä. Markalla saa markan osan.
Samoihin aikoihin ostin 80? hintaan merkkipowerin, joka on moneen kertaan hintansahankkinut säästämällä hiljaisella käynnillään käyttäjän hermoja.
Comment
-
Onkos Antecin powereissa kuinka pitkä takuu? Oma taitaa olla 2-3v vanha. Antec Sonatan 380w poweri alkoi temppuilla viime vuoden puolella ja vaihdoin sen sitten uuteen. Eli ilmeisesti konkat kuivahtaa kun piti odotella puoli tuntia jotta suostu kone lähteen käyntiin. Muuten vain vilkutteli valoja, eli virta ei piisannut.
Ja lisätään tuohon sutta ja sekundaa listaan vielä VAG:n Automaattilaatikot. Jokaisessa, mitä olen testannut, on ollut jotain "ominaisuuksia".
Comment
-
Nokia N73 - häthätää kyhätty simpukkapuhelin. Näppäimet ottaa kiinni näyttöön ja näyttöön ja näytön kehykseen syntyy nopeasti kulumaraidat, jotka haittaavat merkittävästi näytön luettavuutta.
Comment
Comment