Hieman kiinnostaisi vaihtaa auto (lähinnä tilaa tarvitsisin lisää) ja miettinyt eri vaihtoehtoja. Kun kriteereinä on mm.:
-neliveto (2-veto ei ole vaihtoehto enää)
-melko tehokas ettei jalkoihin jää
-tilaa koko perheelle ja tavaroille (mm. hieman yli 80cm leveille rattaille!)
-ajettavuus jne.
-DSG tai vastaava
SUVit eivät kiinnosta, joten vaihtoehdot vähenevät. Yksi mielenkiintoinen vaihtoehto on VW Passat 3,2l DSG 4-Motion. Siitä näyttäisi löytyvät kaikki tarvittava. Audilta yritin katsella vastaavaa, mutta en löytänyt. DSG löytyy vain A3:sta. Muut automaattitekniikat mitä olen Audilta testaillut eivät ole kiinnostavia.
3,2l kone kiinnostaisi FSI:n vuoksi. Ahdin on tietysti aina ahdin, mutta ehkäpä pärjään ilman sitä. Varsinkin kun mitä olen lukenut, että FSI herää todella nopeasti kaasun painallukseen.
-neliveto (2-veto ei ole vaihtoehto enää)
-melko tehokas ettei jalkoihin jää
-tilaa koko perheelle ja tavaroille (mm. hieman yli 80cm leveille rattaille!)
-ajettavuus jne.
-DSG tai vastaava
SUVit eivät kiinnosta, joten vaihtoehdot vähenevät. Yksi mielenkiintoinen vaihtoehto on VW Passat 3,2l DSG 4-Motion. Siitä näyttäisi löytyvät kaikki tarvittava. Audilta yritin katsella vastaavaa, mutta en löytänyt. DSG löytyy vain A3:sta. Muut automaattitekniikat mitä olen Audilta testaillut eivät ole kiinnostavia.
3,2l kone kiinnostaisi FSI:n vuoksi. Ahdin on tietysti aina ahdin, mutta ehkäpä pärjään ilman sitä. Varsinkin kun mitä olen lukenut, että FSI herää todella nopeasti kaasun painallukseen.
Comment