Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikä malli Audilta vastaisi VW Passat 3,2 jne.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mikä malli Audilta vastaisi VW Passat 3,2 jne.

Hieman kiinnostaisi vaihtaa auto (lähinnä tilaa tarvitsisin lisää) ja miettinyt eri vaihtoehtoja. Kun kriteereinä on mm.:
    -neliveto (2-veto ei ole vaihtoehto enää)
    -melko tehokas ettei jalkoihin jää
    -tilaa koko perheelle ja tavaroille (mm. hieman yli 80cm leveille rattaille!)
    -ajettavuus jne.
    -DSG tai vastaava

SUVit eivät kiinnosta, joten vaihtoehdot vähenevät. Yksi mielenkiintoinen vaihtoehto on VW Passat 3,2l DSG 4-Motion. Siitä näyttäisi löytyvät kaikki tarvittava. Audilta yritin katsella vastaavaa, mutta en löytänyt. DSG löytyy vain A3:sta. Muut automaattitekniikat mitä olen Audilta testaillut eivät ole kiinnostavia.

3,2l kone kiinnostaisi FSI:n vuoksi. Ahdin on tietysti aina ahdin, mutta ehkäpä pärjään ilman sitä. Varsinkin kun mitä olen lukenut, että FSI herää todella nopeasti kaasun painallukseen.

Äidilläni on tuollainen 3.2l DSG 4-Motion Passatti highline -varustelulla ja täytyy todeta että Audilta ei löydy mitään vastaavaa tuohon hintaluokkaan. Se mitä vähän olen Passatilla ajellut niin olen ollut todella tyytyväinen siihen, antaa todella miellyttävää kyytiä: DSG toimii kuin unelma ja kulkupuolikin on ihan riittävä. Sisätiloiltaankin Passat on A4:sta isompi ja takaluukku huomattavasti tilavampi. En voi muutakuin suositella kyseistä autoa vaikkei se Audi olekaan ;)

Volkkarilta on lähiaikoina tulossa myös R36 joka vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Comment

R36 vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta tykästyin tuohon DSG:hen kun sitä A3:lla testasin. No, pitää katsella millaisiin hintoihin tuo R36 asettuu verrattuna 3,2l DSG. Todennäköisesti huomattavasti kalliimpi vaikka olisi samat varusteet molemmissa.

Comment

Löytyykö tuosta R36 Passatista kuvia takaapäin? Yritin googlettaa mutta en löytänyt.

Näppärän näköinen auto!

EDIT: Siis farmarista...

Comment

Tuolta löytyy

Comment

Working...
          X