syttyi toi keltanen moottorin kuva tauluun.menin keravan laakkosen pika huoltoon kysymään,voisko lukea vikakoodit.asentaja otti auton sisään ja käski mennä ylös kahville toi avaimet puolentunnin päästä.valo sammunut ja diaknoosi syystä lampda anturi,ei kannatavielä vaihtaa.kiitos ja 40e.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
kehut laakkoselle
Collapse
X
-
Jostain syystä haukkuminen tuntuu olevan helpompaa kuin kehuminen. Korjaamoita en juuri koskaan käytä kun kaikki mahdollinen on aina sujunut omin käsin. Esimerkiksi katsastuskokemukset ovat olleet hyvinkin myönteisiä, varsinkin Breshnevin aikoihin verrattuna. Kyllä täällä olisi mukava kuulla joskus myönteisistä kokemuksista, jos niitä yleensä löytyy.
Itse olen useamman kerran ilahduttanut iäkkäämpää väkeä omassa työssäni, olemme heille paljon velkaa ja se muistettakoon varsinkin näin itsenäisyyspäivänä. Tulee hyvä mieli kun tekee jollekin suuren palveluksen, varttuneemmat ihmiset osaavat olla myös kiitollisia kun ovat tottuneet yleensä maksamaan palveluista.
Comment
-
Kehastaampa Tampereen Laakkosta
Kolme vuotta sitten ennen omaa vag-com aikaa, sammui mittarivalot ja sulakkeiden räpläilyssä syttyi airbagin valo. Kävin sitten laakkosen pikahuollossa niin kaveri vaihtoi oikean sulakkeen ja nollasi vikakoodit eikä maksanut mitään. Meinasin kyllä tippua perseelleni
Comment
-
Laatuhan on sitä että ihmisen odotukset täyttyvät, jokaisella on oma näkemyksensä laadusta ja toisen hyviä kokemuksia ei kannata mielestäni vähätellä. Kimmon odotukset täyttyivät ja kokemus oli myönteinen, palvelu siis täytti hänen tarpeensa. Näin ei olisi välttämättä käynyt kaikissa vastaavaa palvelua tarjoavissa huoltopisteissä. Kaikista asioista saa väännettyä jotain negatiivista jos asenne on sen suuntainen. Itse olen oppinut vuosien kuluessa että asiakkaan ilahduttamalla saa pitkäaikaisia suhteita ja sitä kautta tulee jatkuvasti uusia, paras myyntimies on tyytyväinen asiakas.
Comment
-
Näin meidän Laakkosella.
Eräällä itä-Suomen Laakkosella menin korjaamopäälliköltä kysymään saisko vikakoodeja luettua. Hövelinä miehenä antoi testerin autolle ja sanoi että tulee perästä.
Luki koodit ja antoi tee-se-itse -ohjeita ja toivotti päivänjatkot.
T: nykyinen vakioasiakas,
nimim. yksilöllinen asiakaspalvelu rocks.
Comment
-
Pari vuotta sitten kun ajelin GS300 lexuxella jossa syylärin vian takia kone keitti kunnolla ja edessä oli isompi remppa, auttoi maahantuojan korjaamopäällikkö melko asiallisesti.
Auto saatiin hinattua maahantuojan pihaan ja mies likasi kätensä kunnolla vianrajoituksen yhteydessä ulkona. Raahasi sinne jäähdytinnestettä, robaili konetta jne (melko siististi pukeutut tiskimies kuitenkin kyseessä).
Auto korjautettiin 3:lla osapuolella ja silti ukko jaksoi printtailla kaikenlaisia ohjeita/moottorin räjäytyskuvia, neuvoa korjaajaa sekä minua jne.
Kyseisessä paikassa tuli käytyä monta kertaa kyseisen korjauksen aikana ja sen jälkeenkin muiden projektien nimissä. Aina se jaksoi neuvoa tulostella ohjeita/kuvia iloisena.
Harvinaista, ottaen huomioon, että työt harvemmin niillä teetettiin.
Comment
-
Laitetaan tähän viestiin, löytyy "haun" kautta muillekkin vikakoodien kautta.
Ongelma tuli sunnuntaina. Profiilin autolla normaalisti kiihdyttäen-->ei ongelmia, lämä tiskiin--->rupes röpeltään, kuin kolmella käyden.
Läppäri tulille, kun kotia pääsi.
Tässä tulos:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 909 518 AL
Component: 1.8L R4/5VT G 0002
Coding: 0011711
Shop #: WSC 77876
3 Faults Found:
17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction
P1545 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded
Readiness: 0000 0001
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 614 517 A
Component: ABS/ESP allrad 3429
Coding: 04475
Shop #: WSC 06435
1 Fault Found:
18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller
P1848 - 35-10 - - - Intermittent
Maanantai aamuna laiton tutulle huoltoneuvojalle mailin ja vikakoodit mukaan. Lisäsin epäilyseni puolasta tai ilmamassa/määrämittarista.
Vaimoke vei auton töihin (Laakkoselle) mennessään.
Summa summarum:
Vika oli puolassa--->ei maksa mitään, menee takuuseen. WTF, on kuulema viiden vuoden takuu ja auto ei ole vielä kolmeakaan.
Kyllä on halpaa, kerrankin...
Comment
Comment