Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

kehut laakkoselle

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • kehut laakkoselle

    syttyi toi keltanen moottorin kuva tauluun.menin keravan laakkosen pika huoltoon kysymään,voisko lukea vikakoodit.asentaja otti auton sisään ja käski mennä ylös kahville toi avaimet puolentunnin päästä.valo sammunut ja diaknoosi syystä lampda anturi,ei kannatavielä vaihtaa.kiitos ja 40e.

  • #2
    and ?

    Comment


    • #3
      Heh, niinpä niin. Valitusvirsiä säestetään tyyliin "juu paska lafka se on, mullekin kerran..." mutta kehut jää oman onnensa nojaan. Mutta niinhän se menee. Niin kauan kun tekee hommansa hyvin ei juuri kiitosta heru, mutta odotas kun teet virheen...

      Comment


      • #4
        Jostain syystä haukkuminen tuntuu olevan helpompaa kuin kehuminen. Korjaamoita en juuri koskaan käytä kun kaikki mahdollinen on aina sujunut omin käsin. Esimerkiksi katsastuskokemukset ovat olleet hyvinkin myönteisiä, varsinkin Breshnevin aikoihin verrattuna. Kyllä täällä olisi mukava kuulla joskus myönteisistä kokemuksista, jos niitä yleensä löytyy.

        Itse olen useamman kerran ilahduttanut iäkkäämpää väkeä omassa työssäni, olemme heille paljon velkaa ja se muistettakoon varsinkin näin itsenäisyyspäivänä. Tulee hyvä mieli kun tekee jollekin suuren palveluksen, varttuneemmat ihmiset osaavat olla myös kiitollisia kun ovat tottuneet yleensä maksamaan palveluista.

        Comment


        • #5
          En vieläkään ymmärtänyt että mitä erikoista tossa tapahtumassa oli? Maksoit 40e vikakoodien lukemisesta. Sekö oli nyt se positiivinen kokemus? Sut saa ainakin helposti onnelliseksi...

          Comment


          • #6
            Minustakin tuon pitäisi olla se normaalisuoritus. Tuosta riittää kiitokseksi ihan se 40e. Positiivista tuossa on toki se että heti ei oltu lambdaa vaihtamassa vaikka vikakoodi siitä juorusikin koska kokemusta oli että kyseessä luultavasti joku väliaikainen häiriö.

            Comment


            • #7
              Eikös pikahuolto olekin juuri tuollaisia tapauksia varten vai mikä sen funktio on?

              Comment


              • #8
                Kehastaampa Tampereen Laakkosta

                Kolme vuotta sitten ennen omaa vag-com aikaa, sammui mittarivalot ja sulakkeiden räpläilyssä syttyi airbagin valo. Kävin sitten laakkosen pikahuollossa niin kaveri vaihtoi oikean sulakkeen ja nollasi vikakoodit eikä maksanut mitään. Meinasin kyllä tippua perseelleni

                Comment


                • #9
                  Laatuhan on sitä että ihmisen odotukset täyttyvät, jokaisella on oma näkemyksensä laadusta ja toisen hyviä kokemuksia ei kannata mielestäni vähätellä. Kimmon odotukset täyttyivät ja kokemus oli myönteinen, palvelu siis täytti hänen tarpeensa. Näin ei olisi välttämättä käynyt kaikissa vastaavaa palvelua tarjoavissa huoltopisteissä. Kaikista asioista saa väännettyä jotain negatiivista jos asenne on sen suuntainen. Itse olen oppinut vuosien kuluessa että asiakkaan ilahduttamalla saa pitkäaikaisia suhteita ja sitä kautta tulee jatkuvasti uusia, paras myyntimies on tyytyväinen asiakas.

                  Comment


                  • #10
                    asiakkaan ilahduttamalla saa pitkäaikaisia suhteita ja sitä kautta tulee jatkuvasti uusia, paras myyntimies on tyytyväinen asiakas.
                    Aamen.

                    Comment


                    • #11
                      Näin meidän Laakkosella.

                      Eräällä itä-Suomen Laakkosella menin korjaamopäälliköltä kysymään saisko vikakoodeja luettua. Hövelinä miehenä antoi testerin autolle ja sanoi että tulee perästä.
                      Luki koodit ja antoi tee-se-itse -ohjeita ja toivotti päivänjatkot.

                      T: nykyinen vakioasiakas,

                      nimim. yksilöllinen asiakaspalvelu rocks.

                      Comment


                      • #12
                        Pari vuotta sitten kun ajelin GS300 lexuxella jossa syylärin vian takia kone keitti kunnolla ja edessä oli isompi remppa, auttoi maahantuojan korjaamopäällikkö melko asiallisesti.
                        Auto saatiin hinattua maahantuojan pihaan ja mies likasi kätensä kunnolla vianrajoituksen yhteydessä ulkona. Raahasi sinne jäähdytinnestettä, robaili konetta jne (melko siististi pukeutut tiskimies kuitenkin kyseessä).
                        Auto korjautettiin 3:lla osapuolella ja silti ukko jaksoi printtailla kaikenlaisia ohjeita/moottorin räjäytyskuvia, neuvoa korjaajaa sekä minua jne.
                        Kyseisessä paikassa tuli käytyä monta kertaa kyseisen korjauksen aikana ja sen jälkeenkin muiden projektien nimissä. Aina se jaksoi neuvoa tulostella ohjeita/kuvia iloisena.

                        Harvinaista, ottaen huomioon, että työt harvemmin niillä teetettiin.

                        Comment


                        • #13
                          Laitetaan tähän viestiin, löytyy "haun" kautta muillekkin vikakoodien kautta.

                          Ongelma tuli sunnuntaina. Profiilin autolla normaalisti kiihdyttäen-->ei ongelmia, lämä tiskiin--->rupes röpeltään, kuin kolmella käyden.
                          Läppäri tulille, kun kotia pääsi.
                          Tässä tulos:

                          Address 01 -------------------------------------------------------
                          Controller: 8E0 909 518 AL
                          Component: 1.8L R4/5VT G 0002
                          Coding: 0011711
                          Shop #: WSC 77876
                          3 Faults Found:
                          17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction
                          P1545 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
                          16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
                          P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded
                          16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
                          P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded
                          Readiness: 0000 0001

                          Address 03 -------------------------------------------------------
                          Controller: 8E0 614 517 A
                          Component: ABS/ESP allrad 3429
                          Coding: 04475
                          Shop #: WSC 06435
                          1 Fault Found:
                          18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller
                          P1848 - 35-10 - - - Intermittent

                          Maanantai aamuna laiton tutulle huoltoneuvojalle mailin ja vikakoodit mukaan. Lisäsin epäilyseni puolasta tai ilmamassa/määrämittarista.
                          Vaimoke vei auton töihin (Laakkoselle) mennessään.
                          Summa summarum:
                          Vika oli puolassa--->ei maksa mitään, menee takuuseen. WTF, on kuulema viiden vuoden takuu ja auto ei ole vielä kolmeakaan.

                          Kyllä on halpaa, kerrankin...

                          Comment


                          • #14
                            passattiin iski myös puolavika, simahti kesken ajon kokonaan. huollossa vaihtoivat sitten johdot, puolat ja tulpat, takuuseen sekin.

                            Comment

                            Working...
                            X