Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A7/S7 ostamassa.
Collapse
X
-
Mikä tässä kyseisessä yksilössä kuumottaa? Voimalinja on kyllä kiva, mutta onhan noita.
-
Jos vakavasti harkitset auton ostoa niin lue ensin sen vikakoodit. Joku paikallinen kerholainen voinee auttaa siinä.
Leave a comment:
-
Myyjä ei varmastikaan tienneyt viasta kun ei sinulle kertonut. Kerro siitä myyjälle niin laittaa kuntoon ennen myyntiä. Itse en ainakaan ostaisi ilman 5 k€ alennusta.
Leave a comment:
-
Morjesta .
Audi "kuume" iski . Kävin eilen koeajolla tommosella . Ajettu 215 TKM .
Itte kysymys . Sisään hypätessä ja käymään laittaessa. Sammu auto 3 sec jälkeen . Jotain kerkes lukemaan näytössä.En varmuudella muuta nähny kun laatikosta jotain.Uudelleen käymään ja lähdössä koeajolle ,vaikka d päällä ei auto liikkunut yhtään mihinkään ? Oli sit kaasua tai ei.
Auton sammutus ja virrat pois ja uudelleen sama homma. Niin sit auto toimi kuin ihmisen mieli.
Rupee askarruttamaan aika paljon "ensikosketus " autoon. Juuri kyseiseen autoon kuume korkea,niin utelen viisaammilta mitä tehdä? Laatikkoremppaan ei raha riitä ja pieni kylmä rinki perseen ympärillä tosta asiasta .
Leave a comment:
-
Lähiaikoina olisi ajatus hommata ensimmäinen Audi ja A7 vaikuttaa meikäläisen autolta. Rahat riittää ehkä 2010-2011 malliin. Onko vinkkejä, mihin pitäisi kiinnittää huomiota kun autokaupoille lähtee renkaita potkimaan? Ajatuksissa on 100-200 tuhatta ajettu diesel (180kW). S-tronic ilmeisesti on se laatikko, mikä on hyvä? Vai onko niitä näissä edes muita?
Leave a comment:
-
Elikkä mikään kanava ei kuulu hyvin stadissa. :)
Pitää jaksaa odottaa että ne liikkeestä huomenna palaa mulle että mihin saan mennä asiaa tutkimaan.
Auto Tampereelta ostettu ja itse stadissa.
MItä lukenut kaikista tämän forumin viesteistä niin voi siis olla joko katolla olevan antennin huono kontakti vika, MMI laitteessa vika, tai vahvistimessa vika. Aika monta paikaa jota tarkistaa.
Näkyyköhän ne jos laittaa piuhat kiinni autoon?
tullut alunperin saksasta 5k mittarissa vuonna 2014 ja siitä saakka samalla henkilöllä. Ei montaa omistajaa ja aina audi espoolla huolettu. Viimeksi just pari kk sit.
Leave a comment:
-
Tämä radio näyttää listassa vain ne radiokanavat mitkä ns. kuuluvat hyvin. Eli jotain on kyllä pielessä jos vain 4 kanavaa näkyy listassa keskustan alulla.
Jos harkitset ohjainlaitteen kutittelua, niin tsekkaa myös tämä: http://erikoismoottori.fi/ Tietää ainakin mitä softaa sinne menee ja toimii varmasti :)
Leave a comment:
-
Kiitos kaikille. Oli erittäin hyvä auto ajaa takaisin Helsinkiin. Itse juuri vaihdoin tähän koska oli 435 Bemari coupe ja piti saada lisää tilaa kun toinen lapsi juuri tuli. ilmoitin jo liikkeeseen ja ne sanoivat että huolto palaa minulle maanantaina. Antennivahvistin tai antenni mutta jokin ongelma. navigaattori toimii hyvin samoin kaikki muut mmi toiminnot. Nyt sitten siihen chip-tuning tai siis ecu tuning niin saa 100 hevosvoimaa lisää vielä.
Leave a comment:
-
Onnittelut hyvästä valinnasta. Mulla on ollut kaksi A6:sta samalla koneella ja oon tykännyt kovasti, kokemusta myös neljästä eri 3.0 tdi:stä. Molemmissa omat hyvät puolensa. Tulevaisuudessa varmaan samanmoinen A7 löytyy täältäkin tallista, mutta nyt oli perheenlisäyksen johdosta tyydyttävä edullisempaan vaihtoehtoon ja mennään vajaasylinterisellä 2.0 tfsi A5 sportbackilla. :D
Tuo vika kuulostaa tutulta, ja vastoin parempaa tietoa väittäisin, että tuo hainevä on sama kuin A6:ssa ja vika on antennissa. Mulla antennivika oireili niin että navi hukkasi reitin ja nasta meni pitkin mettää. Antenni, maalaus ja vaihto maksaa muutaman satkun, mutta liikehän tuon sulle hoitaa. Huolettomia kilometrejä. :)
Leave a comment:
-
Onnea uudelle!
Muutama kanava enemmän löytyy ainakin multa koko ajan...
Leave a comment:
-
No niin nyt tuli sitten takas siirryttyä audejen pariin. Bemari meni vaihdossa ja tämä A7 löytyy nyt mun tallista.
Ihan mahtava peli oli ajaa Tampereelta Helsinkiin.
Yksi juttu jota ihmettelin ja ilmoitin liikkeellekin ennen ostoa oli että tuntuu kuin radio kanavat häviäisivät siitä kokoajan.
4 kanavaa vaan kun tulin Espalle. Jokin vika pitää olla siis. Olisiko antenni vahvistimwsaa vai mmi laitteessa?
Mitä luulette ?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja martosh79 Näytä viestiItseä kiinnostaa just tfsi kun ajoa tuli viime vuonna vaan 7k joten ei tarvetta dieselille. Ecu tuning niin tohon saa kuulemma 78hv lisää. Olenko väärässä?
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja jta Näytä viestiViidennelle siis ei löydy vöitä, eikä niskatukea. Ja on Akenkin mukaan 4:lle rekisteröity.
Varmasti mahtuu viides matkustaja (tilapäisestihän saa olla), on se niiiiiiin tilava ja leveä (omaan talliin jää 2cm kumpaankin ovenpieleen peileistä).
Leave a comment:
-
Itseä kiinnostaa just tfsi kun ajoa tuli viime vuonna vaan 7k joten ei tarvetta dieselille. Ecu tuning niin tohon saa kuulemma 78hv lisää. Olenko väärässä?
Leave a comment:
-
Mikä A7:n huoltamisessa/käyttämisessä maksaa esim. enemmän kuin A6:ssa?
Leave a comment:
-
Alkujaan ne oli vain 4 paikkaisia, ilmeisesti palautteen perusteella alettiin mahdollistamaan 5 paikkaisiksi.
Ja jos paljon väärin muista, niin suomilinjalta tuli vain ihan ensimmäiset 4 paikkaisina ja myöhemmät suoraan 5 paikkaisina.
Ja tuo on jälkituonti, joten selittää tuon 4 paikkaisuuden.
Leave a comment:
-
Osa neljälle osa viidelle. Molempiin törmännyt.
Tässä käynyt koealemassa montaa mersua ja ladaa mutta yllättävän mukavalle ja hiljaiselle tämä seiska vaan tuntuu. Optimoinnin jälkeen jaksaa kipittää oikein pirteästi :) Varsinaisesti halpaa ei ole mikään tämän käyttöön liittyvä.
Leave a comment:
-
Kertokaa miksi noin on? Onko ollut verotuksessa parempi vai asiakkaan valinta?
Onko muut A7 rekisteröity 5 ihmiselle vai standardi 4 ihmiselle?
Leave a comment:
-
Viidennelle siis ei löydy vöitä, eikä niskatukea. Ja on Akenkin mukaan 4:lle rekisteröity.
Varmasti mahtuu viides matkustaja (tilapäisestihän saa olla), on se niiiiiiin tilava ja leveä (omaan talliin jää 2cm kumpaankin ovenpieleen peileistä).
Leave a comment:
-
Hmmm, 8 kuvassa kyllä näkyy turvavyöt takana sijoitettuna. Pitää tarkistaa paikan päältä että miten on.
Itselle toi tulisi just että voisin 2muksua ja vaimoa kuljettaa. Mutta kyllä sen 5 henkilöä pitää pystyä viemään. Eikä neljää.
Leave a comment:
-
On kyllä todella vähän ajettu.
Tuo on sitten 4:lle rekisteröity ja takapenkiltä ei löydy vöitä. Jälkiasenteisena onnistuu (muttei siististi ilman 5paikkasen sisustan osia).
Autoina noi on todella mukavia ainakin diisselinä. Huollot tietysti Audin hinnoittelun mukaisesti tasalaatuisen kalliita.
Leave a comment:
-
Ei ehkä ihan sama aihe. Kun kyse yhdestä tietystä autosta nettiautosta.
Leave a comment:
-
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=147826 tämä keskustelu sopii yhtälaille seiskaan kuin kutoseen. Modet voisi lisätä A7: threadin otsikkoo.
Leave a comment:
-
Toistaiseksi 2008 mallinen 2,8FSI on itsellä toiminut vaikka mittarissa on >200tkm. Eli yksittäiskokemuksen perusteella ei paha kun kuitenkin kymmenen vuotta pelannut vailla isompia remppoja. Öljyt vaihdettu vuosittain 15tkm välein.
Leave a comment:
-
2.8v6 fsi on tehty lyhentämällä 3.2v6-moottorin iskunpituutta. Periaatteessa siis vastaavat ongelmat kuin 3.2v6 fsi:ssä; mähmä imukanavissa ja imuventtiileissä (fsi-perisynti=carbon build-up), jakoketjumurheet ym.
2.8v6 FSI:n moottoritunnus BDX (ei hirveästi löydy googlesta juttua tuollakaan).
Jos saksankieli taittuu niin täällä https://www.motor-talk.de/forum/2-8-...-t2535280.html keskustelua moottoririkoista ja kokemuksista (yleisesti 4f-korissa).Viimeksi muokannut vV8m5; 9.5.2018, 15:09.
Leave a comment:
Leave a comment: