Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi 5000 automaattilaatikko ääntää

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Sinne se pitää vain naputtaa. Itsellä kyllä mennyt muistaakseni kivuitta juuri hahloa vähän auki kiilaamalla.

    Comment


    • #32
      Nyt meni akseli paikoilleen. Aiemmin oli vain liian neitimäiset otteet, mutta vasara oli se, joka viimeisen sanan sai.

      Tuli tuo laatikkokin saatua onnistuneesti paikoilleen. Kolme miestä siihen hommaan lopuksi tarvittiin, kun sen verran tuo loota painaa, että kaksi asetteli vaihteistoa ja kolmas nosti moottoria nokasta, jotta palikat kohtaisi linjassa.

      Mitäs tomaattiöljyä näissä olette käyttäneet? Vanhat litkut ilmeisest dexII tai dexIII, oli väriltään kirkkaan punaista. Samaa kamaa ajattelin käyttää nytkin, mutta onko valmistajasta suosituksia esim. Teboil? Lisäksi öljytilavuus olisi kiva tietää, nopealla searchilla ei löytynyt rdn laatikon öljytilavuutta.

      Comment


      • #33
        Itse itselleni vastaten: ylempänä Villehän oli kertonut tilavuudet. Nyt tuli fiksu olo...

        Comment


        • #34
          Öljyt koneessa ja savut otettu! Perä toimii kuin unelma, mutta hammastanko sai oksennustaudin. Mielenkiintoisinta on että tehostinöljyt tulee pihalle (paineella) ainoastaan oikealle käännyttäessä. Olisikohan mahdollista että se stefapaketti meni kuin menikin väärinpäin? Toinen virhe mikä tuli varmuudella tehtyä, oli jarrupolkimen pumppauksen laiminlyönti ennen hammastangon irroitusta. Ei v*tuta

          Comment


          • #35
            Noh kaikki ei voi mennä niin kuin Strömsössä... Ainakin tiedät,että vika on hammastangon oikean puolen piirissä. Jos alkaa koko hammastanko keljuttamaan niin voi siitä tehostimen pumpusta ohittaa ohjaustehostuspuolen -kaiketi.

            Kuitenkin sait perän toimimaan, se on jo hyvä saavutus :).

            Comment


              #36
              Pumpun 8:sta männästä 6 on ohjaustehostimelle, joten ei oikein taida tykätä hyvää, jos revit ne irti :)

              Comment


              • #37
                Aijaa, tietämykses oli aukko ku ei oo tarvinnu tota keskushydrauliikkaa (vielä) laitella. Noh sitten ei muuta ku jumppaat sen hammastangon sielt uusiks irti ja tutkit et what went wrong vanhalla kunnon yrityksen ja erehdyksen taktiikalla ; D.

                Comment


                • #38
                  Noniin, en tiedä kehtaako edes sanoa, mutta pumpun ja säiliön letkut olivat menneet ristiin hammastangolle :D Sen siita saa, kun tekee jotain innoissaan.

                  Kun tehostin saatiin toimimaan kunnolla, pääsi suorittamaan koeajon paremmin. Muuten ok, mutta 60km/h jälkeen alkaa perä ulisemaan jonkin verran. Hyvällä tuurilla johtuu ainoastaan uusien ja vanhojen osien yhteenmuotoutumisesta, joka loppuu ajan kanssa. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta...

                  Comment


                  • #39
                    Jos se perä ei ny ihan korviahuutavasti huuda niin antaisin ehkä vaan olla. Mielenrauhaa tuo kuitenkin se, että sisällä on uudet laakerit niin ei sen lootan enää pitäisi heti levähtää.

                    Kuten todettua, omassa autossa perä ulisi kuulemma edellisellä omistajalla 8 vuotta ja minulla vielä 20 000 km lisää. Ja nykyinenkin aavistuksen (just et sen huomaa ku kuuntelee) pitää ääntä moottorijarrutuksessa 70/80 km/h nopeudessa. Ei haittaa.

                    Comment


                    • #40
                      Näinhän se on. Perä ei kuitenkaan pistä vastaan moottorijarrutuksessa , eli pitäisi sen suht linjassakin olla.

                      Seuraavaksi pitää keskittyä alustaremonttin, kunhan koulut loppuu ja työt alkaa.

                      Comment

                      Working...
                      X