Sinne se pitää vain naputtaa. Itsellä kyllä mennyt muistaakseni kivuitta juuri hahloa vähän auki kiilaamalla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
audi 5000 automaattilaatikko ääntää
Collapse
X
-
Nyt meni akseli paikoilleen. Aiemmin oli vain liian neitimäiset otteet, mutta vasara oli se, joka viimeisen sanan sai.
Tuli tuo laatikkokin saatua onnistuneesti paikoilleen. Kolme miestä siihen hommaan lopuksi tarvittiin, kun sen verran tuo loota painaa, että kaksi asetteli vaihteistoa ja kolmas nosti moottoria nokasta, jotta palikat kohtaisi linjassa.
Mitäs tomaattiöljyä näissä olette käyttäneet? Vanhat litkut ilmeisest dexII tai dexIII, oli väriltään kirkkaan punaista. Samaa kamaa ajattelin käyttää nytkin, mutta onko valmistajasta suosituksia esim. Teboil? Lisäksi öljytilavuus olisi kiva tietää, nopealla searchilla ei löytynyt rdn laatikon öljytilavuutta.
Comment
-
Öljyt koneessa ja savut otettu! Perä toimii kuin unelma, mutta hammastanko sai oksennustaudin. Mielenkiintoisinta on että tehostinöljyt tulee pihalle (paineella) ainoastaan oikealle käännyttäessä. Olisikohan mahdollista että se stefapaketti meni kuin menikin väärinpäin? Toinen virhe mikä tuli varmuudella tehtyä, oli jarrupolkimen pumppauksen laiminlyönti ennen hammastangon irroitusta. Ei v*tuta
Comment
-
Noh kaikki ei voi mennä niin kuin Strömsössä... Ainakin tiedät,että vika on hammastangon oikean puolen piirissä. Jos alkaa koko hammastanko keljuttamaan niin voi siitä tehostimen pumpusta ohittaa ohjaustehostuspuolen -kaiketi.
Kuitenkin sait perän toimimaan, se on jo hyvä saavutus :).
Comment
-
Noniin, en tiedä kehtaako edes sanoa, mutta pumpun ja säiliön letkut olivat menneet ristiin hammastangolle :D Sen siita saa, kun tekee jotain innoissaan.
Kun tehostin saatiin toimimaan kunnolla, pääsi suorittamaan koeajon paremmin. Muuten ok, mutta 60km/h jälkeen alkaa perä ulisemaan jonkin verran. Hyvällä tuurilla johtuu ainoastaan uusien ja vanhojen osien yhteenmuotoutumisesta, joka loppuu ajan kanssa. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta...
Comment
-
Jos se perä ei ny ihan korviahuutavasti huuda niin antaisin ehkä vaan olla. Mielenrauhaa tuo kuitenkin se, että sisällä on uudet laakerit niin ei sen lootan enää pitäisi heti levähtää.
Kuten todettua, omassa autossa perä ulisi kuulemma edellisellä omistajalla 8 vuotta ja minulla vielä 20 000 km lisää. Ja nykyinenkin aavistuksen (just et sen huomaa ku kuuntelee) pitää ääntä moottorijarrutuksessa 70/80 km/h nopeudessa. Ei haittaa.
Comment
Comment