Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Uusi Audi A5 B9

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • jannekk
    vastasi
    Tuo kojelautaan "pultattu" tabletti oli yksi syy (monista muista) miksi A-sarjan mersu jäi kauppaan. Mersussa toteutus on tosin vielä tökerömpi kun se oikeasti näyttää sille, että näyttö on unohtunut ja se on sitten tosiaa pultattu keskelle kojelautaa. A3 8V:ssä näyttö sentään sivistyneesti liukuu esiin ja yhtä sivistyneesti liukuu pois näkyvistä.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • sattanen
    vastasi
    Joo. Olen edelleen pettynyt keulan ilmeeseen mikä uuteen A5:n tulee. Prologue ois ollu mahtavan näköinen. Audi ei luultavasti tuonnäköistä mallia tuo liikenteeseen, koska siinä on jotain turvallisuusjuttuja tai se ei kelpaa kaikille maailman markkinoille.
    Olen odottanut uutta A5:a ja jouduin pettymään. Ei haittaa, meinaan muuttaa takaisin suomen Muonioon muutaman vuoden päästä. Siellä on VAG:n ja muidenkin käytössä oleva suuri testirata.
    Tuon tullessani E-Mersun, jos ei jotain mullistavaa tapahdu Audin kehityksessä.
    Tilastojen valossa, Muoniossa on toiseksi eniten Audeja per asukas. Syykin on selvä.
    edit:Taitaa olla yksi ainoita kuntia suomessa, joissa mersukuskeja katotaan kieroon :)
    edit 2: Mersukin taitaa olla juuri puuhaamassa omaa testikeskusta Muonioon -> häpeän määrä vähenee.
    Viimeksi muokannut sattanen; 3.7.2016, 21:18. Perustelu: Taitaa olla yksi ainoista kunnista suomessa, jossa mersukuski joutuu "häpeämään" :)

    Leave a comment:


  • Volver
    vastasi
    Ei vaan näytä omaan silmään hyvältä. Luonnossa pitäs nähdä..

    Olisivat tehneet vitosesta mahdollisimman paljon prologuen näköisen, tää näyttää hyvältä.
    https://goo.gl/images/M5QesM

    Onneksi nelosesta tuli ihan kivan näköinen, ehkä vähän turhan varovasti muotoiltu vaan.

    Edit: Mulla on maanantaimasennus muutenkin päällä niin tulin uudestaan tänne inhoamaan uutta A5:sta.
    Mikä tässä on niin vaikeaa:

    Viimeksi muokannut Volver; 18.7.2016, 14:21.

    Leave a comment:


  • Robusto
    vastasi
    Joo on tuo nuori rypytön pelti parempi, tosin on tuota muutenkin shopattu.

    Leave a comment:


  • QHad
    vastasi
    Mie kanssa diggaan tuosta photoshoppauksesta sellaisenaan.

    Leave a comment:


  • mremonen
    vastasi
    Ja nelari on sitten "ultra". Kun on ur-quattro, niin onko nämä sitten ul-quattroja?

    Leave a comment:


  • Tero V.
    vastasi
    Perä edellä tulee useimmiten vastaan? ;)

    Leave a comment:


  • JPohja
    vastasi
    Takaahan sen useimmiten näkeekin ;)

    Leave a comment:


  • ee-2
    vastasi
    Mä vähän luulen, että aika ja ihan omin silmin auton näkeminen muuttaa tämän "enemmistön" mielipiteitä. Mittasuhteet tekee auton ja ne hahmottaa oikeasti vasta kun auton oikeasti näkee.

    Ja niin onhan tää "aika" maukas suoraan takaa.

    Leave a comment:


  • Ghousti
    vastasi
    Jaa, mä taidankin olla sitten ainoa jonka mielestä tämä uusi näyttää paljon paremmalta kuin vanha...

    Leave a comment:


  • Joopakoo
    vastasi
    Mutta tossahan on se A5:sen paras puoli kanssa siloiteltu pois, eli kyljen linjat.. Konepelti kyllä kivempi noin. Vaikka jossain väittivät että olisi V6T:n keskelle sijoitetun turbon takia suunniteltu noin, olisi enemmän jäähytilaa.

    Leave a comment:


  • Zeronine
    vastasi
    Näyttäisi jopa Audilta tasaisella konepellillä

    Leave a comment:


  • +RISU
    vastasi
    Tuolta A/S/RS5 fb-ryhmasta loytyi photoshopattuna visuaaliseen muotoon se suurin syy miksi tuo uusi nyt on ruma. Nuo typerat pokkaukset. Tuohan voisi olla ihan soiva peli kun naputtelis sileaksi tuon pellin.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Vieras
    Guest replied
    Alkuperäinen kirjoittaja vV8m5 Näytä viesti
    No ei se kyllä ole; valot eroaa ratkaisevasti ja ehkä tuo maskin ja valojen asettelu on hivenen eri.
    Kyllä nelosen konepellin etureuna on samaan malliin väännetty. Ja se tekee tuosta tuollaisen kyömynokan.
    Nelosessa näyttää väri vaikuttavan paljon ja kuvakulma. Linkin kuvassa erityisen voimakkaana tuo keulan muoto.
    https://upload.wikimedia.org/wikiped...deransicht.jpg

    Leave a comment:


  • sattanen
    vastasi
    Lisää äimistelen tuota keulakuvaa, jonka risu on laittanut. Uudesta tulee mieleen Iron Maidenin Eddie...
    http://1.1.1.4/bmi/www.worldmusicawa...maiden-wma.jpg
    Ei sovi autoon, ei.

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    No ei se kyllä ole; valot eroaa ratkaisevasti ja ehkä tuo maskin ja valojen asettelu on hivenen eri.

    Leave a comment:


  • Vieras
    Guest replied
    On ruma keula ainakin kuvassa. Ja tänään havaitsin samaa nelosesta. Pitänee tuijottaa enemmän nelosen keulaa, onko se tosiaan noin karmea.

    Leave a comment:


  • To87
    vastasi
    Kyllä vain mondeo tulee mieleen konepellistä ja maskista.

    Leave a comment:


  • sattanen
    vastasi
    Vaikka miten yritän kattoa niin en opi tykkäämään noista konepellin pokkauksista. Kyllä tuo edellenin sportbackki on paremman näköinen. Saapa nähdä sitte luonnossa miltä tuio näyttää.
    Jotenki tuo keula näyttää, niinku sitä ois vähän puristettu ryttyyn.
    http://4.bp.blogspot.com/_QK0P1o8b9P...0/P7230451.JPG

    Leave a comment:


  • JPohja
    vastasi
    Edestä katsottuna on kyllä tullut ulkonäköön takapakkia.

    Leave a comment:


  • +RISU
    vastasi
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=ROukj7KQtX4&list=TLuMC5-3vsiSswNTA2MjAxNg[/ame]

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    Vaikka ulkokuori aiheutti pettymyksen niin sisätilat ansaitsee kehuja; kojetaulu näyttää hyvältä eikä enää niin muoviselta ja kolholta.

    Leave a comment:


  • +RISU
    vastasi
    En kyl tykkaa ainakaan viela. Pitaisi livena nahda. Kylla se tuo B8.5 on paras tahan asti.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • sattanen
    vastasi
    Vai tuommonen siitä tuli? Olen tässä odotellut tuon uuten A5:n tulemista jotta nykyisen voisin siihen vaihtaa. Taidan kuitenkin vaihtaa A4:n. Sitten kun vaihdan. Tuossa uudessa on minun mielestä ruma konepelti. Tykkään tekniikasta ja ja ulkonäkö on plussaa. Nyt kun ulkonäkö otti takapakkia, voikin laittaa halvemman A4.n :)
    Jaa niin ja tuo tosiaan tuo "irtonäyttö" on siis edleenkin olemassa. Eikö siitä päässty eroon? Voi perse. Taidankin pitää vielä nykyisen kattilan seuraavaan mallin. Niin ja sieltähän ensivuonna tulee A8 joka pystyy jo itsenäiseen ajamiseen.
    Asiasta kolmanteen, saapiko jostain säädettyä kaistavahdin toiminta aikaa pidemmäksi? Nyt se toimii sen 10-15sekuntia ja sitte pitää tökätä rattia.

    Leave a comment:


  • Poikarukka
    vastasi
    Pitää luonnossa nähdä oikeilla väreillä ja varusteilla. Ei herätä samanlaisia himoja kuin ensimmäisen A5 näkeminen. Vähän vaisu tuo ulkonäkö. Sisusta ja erityisesti keskikonsoli kaipasi uudistamista. B8 niksunaksu napit on ihan hirveät.

    Mersulla ja bemarilla hyvä mallisto tällä hetkellä. Enemmän tässä julkaisussa kiinnostaa tekniikka. Saisiko nyt tupla turbo diisseliä coupe koriin? Isot turbot on tulleet takaisin. S ja RS on varmasti huikea ruuvattuna aikanaan.

    Leave a comment:


  • Jeppe2
    vastasi
    S5 mallista tein photoshopin (olettaen että tuleva a5 s-line on melkein samanlainen keulasta kuten aiemminkin ollut). Kromilistojen poistaminen vaakatasosta tuo esille pikemminkin R8 tyylisen maskin kuin voortimaisen. Samalla rauhoittaa tuota konepellin efektiä.

    http://aijaa.com/LRPx6u


    Tuolta löytyy esittelytilaisuudesta dokkaria josta saa selvemmän kuvan autosta.
    https://www.youtube.com/watch?v=EB_v...ature=youtu.be
    Viimeksi muokannut Jeppe2; 4.6.2016, 13:38.

    Leave a comment:


  • vV8m5
    vastasi
    Kyljen pokkaukset tosiaan terävämmät ja nuo etu- ja takalokasuojien kaarevat pokkaukset tulevat agressiivisemmin esille. Muotoilussa, keulassa varsinkin, on ehkä liikaa yhtäläisyyksiä voortin kanssa, vähän samaan tyyliin niinkuin opel vs. Mb on ollut. Tämä a4/a5 B9 oli muistaakseni juuri se malli, jonka esittelyä audi lykkäsi pitkään, koska kilpailijat (mb, bmw) olivat tehneet radikaalimpia muutoksia uusien mallien ulkonäköön ja audilla luotettiin vanhaan konservatiiseen linjaan. Ja omasta mielestä kilpailijat on nyt onnistuneet paremmin tuossa muotoilussa, mutta eiköhän tuo jo seuraavassa faceliftissä korjaannu.

    Leave a comment:


  • Jeppe2
    vastasi
    Keula vaikuttaa rauhattomalta/levottomalta esitellyssä versiossa, kun vertaa vanhemman mallin yksinkertaseen tyyliin. Photoshoppasin keulan poikkittain olevat kromilistat maskista ja summariritilöistä mustaksi, niin ilme rauhoittui omasta mielestä paremmaksi. Selvästi tässä uudessa mallissa on sellasia elementtejä joita ei kuvista vielä ihan hahmota, joten tuomion annan vasta kun luonnosta näkee. Kylki ja helmalinjat näyttäs olevan reilusti paksummat kuin edellisessä ja pokkaukset terävemmät. Etu ja takavalojen muotoilussa on myös sellasia elementtejä jotka ei oikein kuvissa tule julki.
    Viimeksi muokannut Jeppe2; 4.6.2016, 10:37.

    Leave a comment:


  • Duke
    vastasi
    Konepellin patti ja keulan valuminen alaspäin niinkö Bemareissa, en tykkää. Sivulinja sama kuin ennenkin. Sisällä tuo irtonaisen näköinen tabletti kojelaudassa jotenkin häiritsee, eikö sitä yhtään olis voinu integroida paremmin? Missä on manuaali? :D

    Leave a comment:


  • sv
    vastasi
    On kyllä menny nämä uudet muotoilut ihan päin hanuria.

    imo B8 on edelleen parhaimman näköinen kunhan päivittää vähän takavaloja uudemmaksi.

    Leave a comment:

Working...
X